Ik heb er helaas geen meer. Mijn opa aan vaders kant, overleed toen mijn vader 20 was. Mijn oma aan vaders kant, overleed 6 jaar geleden. Opa aan moeders kant, is bijna 4 jaar geleden overleden. En de oma aan moeders kant is overleden toen mijn moeder 3 jaar oud was. Heb wel een stiefoma gehad, maar die is helaas 2 jaar geleden overleden. Mijn moeder is nu 55 en mijn vader zou 59 zijn, maar die is plots overleden toen ik 12 was. Mijn man heeft nog wel 2 oma's en 1 opa. Hebben we goed contact mee.
Ik ben zelf 27 jaar, Mijn ouders zijn beide 50 jaar, Van mijn vaders kant leeft zijn moeder nog (dus mijn oma), ze is ondertussen al 92 jaar, mijn opa nooit gekend, is overleden toen mijn vader 16 jaar was. En van mijn moeders kant leeft haar moeder nog, mijn oma is 73 jaar. Mijn oma is hertrouwt (echte opa nooit gekend) en hij is 70 jaar.
Mijn ouders (80 en 77) van mijn moeder leven allebei nog. Ook de moeder (88)van mijn vader leeft nog. Toen ik 10 was is de oma van mijn vader overleden, ze was 90. Ik was 13 toen overleed de opa van mijn moeder (89) en 16 toen de oma van mijn moeder (89) overleed.n Mijn man heeft zijn opa's en oma's niet gekend. Ik ben 30 en mijn ouders zijn 58 en 56. Ik hoop ze nu allemaal nog te houden!
ja ik heb ze allemaal nog.. ik ben zelf 24 ( mijn broer is 29_ mijn ouders zijn 49 en 50 mijn opa's en oma's zitten in de leeftijd 65 tm 70
Nee ik heb geen opa's en oma's meer. De moeder van mijn moeder heb ik nooit gekend. Zij overleed in 1982 aan kanker en een paar maand later werd ik verwekt. De vader van mijn vader heb ik ook nooit gekend. Hij overleed toen mijn vader 7 jaar oud was, aan kanker. Mijn andere opa en oma zijn begin jaren '90 overleden. Maar toen was ik ook rond de 10. Heb nog wel wat herinneringen aan ze, maar het is wel 17 jaar geleden zo ondertussen... Dus was echt nog kind. Mijn man daarentegen heeft nog wel één oma van 93 jaar oud. Ik hoop dat mijn mannetje ook zo oud mag worden als dat in de familie zit.
Ik heb al jaren geen opa's en oma's meer. Mijn eerste opa (van moeders kant) is overleden toen ik 6 was. Mijn moeder is jongste van 12 kinderen en haar vader was al 47 toen zij geboren werd. Mijn laatste oma, van mijn vaders kant, is overleden toen ik 16 was. Ik ben nu trouwens 33 en mijn moeder 61 en mijn vader 64. Mijn man heeft nog 1 oma van 95, maar helaas is zij geen leuke oma. Ze is heel klein (net iets langer dan 1.50 m) en heeft dit al heel haar leven gecompenseerd met een grote bek en snauwt altijd iedereen af. En Nick moet helaas ook al een opa missen, mijn schoonvader is 6 jaar geleden overleden aan kanker. Hij heeft 3 van zijn 5 kleinkinderen nooit mee mogen maken.
Beide opa's heb ik niet gekend, ik was erg jong toen hun overleden. Mijn ene oma is ong 5 jaar geleden overleden. En mijn andere lieve oma is helaas overleden in agustus dit jaar.
Ik ben 34 en geen grootouders meer. Mijn laatste opa ging dood toen ik 16 was. Nu waren alle vier mijn grootouders ouder (ik bedoel oud) want vroeger kreeg men in Brabant véél kindjes als goed katholiek zijnde Mijn grootouders van vaderskant hebben er 10 gehad en van moederskant 16 (jawel.) Mijn vader en moeder waren allebei een van de jongsten en haddden dus vrij oude ouders. En ik zodoende al oude opa's en oma's. Overigens heeft mijn vriend nog een opa van 90! En die heeft al 2 achterkleinkinderen en ik hoop binnenkort 3
ik heb nog opa's en oma's 1 oma van 65 1 oma van 74? weet het niet precies. opa van 72 en `1 opa overleden
Ik ben zelf 32 mijn ouders zijn 57 en 70 mijn oma van mijn vaders kant heb ik nooit gekend, mijn opa overleed toen ik 13 was, hij was 85. Mijn opa van mijn moeders kant heb ik ook nooit gekend. Mijn oma is overleden toen ik 26 was, zij was toen 84.
Mijn opa's zijn 18 jaar geleden overleden (binnen half jaar allebei). Mijn ene oma is nu 87 en heeft Alzheimer, ze kent mij gelukkig nog wel, maar sommige neefjes en nichtjes van mij niet meer. Ik ben bijna 33. Mijn oma heeft 32 kleinkinderen en ik ben nr 14. Mijn andere oma is nu 76 en is helemaal bij. Zij heeft iets minder kleinkinderen maar nog altijd 15 en ik ben nr 4.
Ik heb geen opa's en oma's meer. Mijn laatste opa is vorig jaar overleden, hij is 92 jaar geworden. Mijn oma's zijn overleden toen ik 7 en 18 jaar was (ik ben nu 30), en mijn andere opa is overleden toen mijn vader 4 of 5 jaar was. Mijn man is ook 30 jaar en die heeft al zijn opa's en oma's nog, die zijn allemaal in de 80. Ze wonen nog zelfstandig.
Ik ben 29 Mijn ouders zijn 54 Opa en oma zijn 74 Beppe (oma) 94 Pakke (opa) is al meer dan 20 jaar niet meer onder ons. Ik heb zelfs nog mijn overgrootopa en oma gekent, de opa en oma van mijn vader. Mijn vriend is ook 29 en die heeft geen meer.
Ik ben 23 en mijn ouders zijn 47 en 56 jaar. De vader van mijn moeders kant heb ik nooit gekend, is een jaar voordat ik geboren werd overleden. Mijn oma aan mijn moeders kant heb ik nog wel die is nu 64 jaar. M'n opa aan mijn vaders kant is in 2009 op 91 jarige leeftijd overleden. En mijn oma aan vaders kant leeft nog wel die is nu ik meen 76 jaar.
Ik ben 33, mijn ouders 58 en mijn moeders moeder (mijn oma dus) 85. Overige oma is 20 jaar geleden overleden en mijn opa's toen ik 2 en 5 jaar was.