Ik ben 22 Heb nog 1 opa en 2 oma's Heb ook mijn overgrootouders nog gekend. Overgrootvader is overleden in 1998 en overgrootmoeder vorig jaar, zij is 99 geworden! De opa van mijn vaders kant is in 1990 overleden, toen was ik net geen 3.
Ik ben 24, heb alle opa's en oma's nog (allemaal in de 80), maar mijn moeder is overleden. Soms zit het leven krom in elkaar!
Ik ben 24, heb nog één oma (84). Moeder van m'n moeder is voor m'n geboorte overleden, vader van m'n moeder toen ik 2 was. M'n opa langs vader's kant toen ik (denk ik) rond de 11 jaar was.(hij woonde in Indonesië) M'n stiefopa is ook overleden toen ik 2 was.
Mijn opa's en oma's heb ik eigenlijk nooit gekend. Mijn laatste opa stierf toen ik iets van 7 maanden oud was. Dus tja die ken ik niet meer helaas. Mijn ouders waren ook al 40 toen ik geboren werd, misschien dat dat ook wel meetelt.
Ik heb 1 oma en 1 opa... mn liefste opa is 2 jaar geleden overleden, de opa die ik nu nog heb, heb er niet een "opa" band mee! net als die oma die 4 jaar geleden overleden is, had ik totaal niks. mn "levende" oma wel (de vrouw van de overleden opa), en daar ben ik dol op! echt een lief mens met een hart van goud!
Ik heb nog één oma, ze is net 88 geworden. Zelf ben ik 32 en mijn moeder is 56. Mijn opa is in 2001 overleden, hij was toen 88 jaar oud. De grootouders van mijn vader's kant heb ik nooit gekend, daar had hij geen contact meer mee. Maar zij leven ook beide niet meer.
ik heb nog een oma die inmiddels 92,5 is.. mijn opas zijn gestorven in '83 '89, mijn andere oma ergens begin jaren '60, haar heb ik nooit gekend.
heb helaas niets meer.... aan vaders kant: opa niet gekend is een paar weken voor mn geboorte overleden, mn oma is overleden toen ik 17 was zij was toen 86. aan moeders kant: oma overleden toen ik 15 was zij was toen 47...opa overleden toen ik 21 was hij was toen 62.... ben nu 31 jaar en ik mis ze nog iedere dag
Van mijn moeders kant leven mijn opa en oma niet meer, mijn oma is vorig jaar overleden op 80 jarige leeftijd (hoe crux, ze was net 5 dagen 80) en mijn opa is bijna 3 jaar geleden overleden toen hij 88 was, daar heb ik het nog steeds heel erg moeilijk mee. Van mijn vaders kant leeft mijn oma nog, die is net 93 geworden, denk dat die nog wel even doorgaat haha en mijn opa heb ik nooit gekend, die is een jaar of 8 voordat ik geboren werd overleden aan longkanker. Gelukkig heb ik nog een surrogaat oma (van de vriend van mijn moeder), wat ben ik blij dat ik die ken, ge-wel-dig mens . Ik ben trouwens 26.
Ik ben 27 jaar Mijn moeder is 51 Mijn vader is 52 Mijn opa en oma (ouders moeder) zijn beiden dit jaar overleden, 3 maand na elkaar...ze waren beiden 83 dacht ik. Mijn andere opa en oma (ouders vader) heb ik geen sterke band mee, die opa is officieel ook niet mijn echte opa. Zij zijn 74 en 77 of zoiets... Mijn echte opa heb ik en zelfs mijn vader niet gekend, helaas. Die is overleden tijdens een motorongeluk, hij was 29 jaar toen.
1 opa was al overleden voordat ik was geboren. Verder heb ik ze allemaal nog. Mijn oma`s zijn 91 en 71 en mijn opa is 77 geloof ik. Mijn ouders zijn 51 en 49. Liefs
Ik heb nog 1 oma, nu 88. Mijn opa en oma van moeders kant zijn overleden toen ze 80 waren (in '87 en '91), mijn opa van vaders kant al voor ik geboren was, hij werd maar 57. Ik ben zelf 30. Mijn man heeft nog 3 grootouders; een opa van 90 en twee oma's van 89. Hij heeft ook zijn opoe nog gekend, die werd 98. Hij is zelf 32 nu.
Wat een verschillen hier he! Ik ben 35 jaar mijn vader is 66 en mijn moeder is 64. Ik heb nog 1 oma (vaderskant) en zij is 93. Mijn schoonmoeder is 72 en mijn schoonvader is 71. Dat zijn de leeftijden van de opa's en oma's bij sommige van jullie. Maar mijn man is 41 (6 jaar ouder dan ik)
Ik heb ze allemaal nog! Of noujaa... Ben zelf 23. Mijn moeder is vorige week 46 geworden, Mijn vader is 54. Ik heb alleen geen idee hoe oud mijn opa's en oma's zijn. Ergens in de 70 dacht ik. Alleen de vader van mijn vader die is overleden toen mijn eigen vader nog maar een jaar of 3 was, hij weet er zelf ook niet meer zoveel van helaas. Mijn oma is hertrouwd, en die man zie ik dus als mijn opa.
Ow oeps, ben ik weer ego! Mijn man is 30 geworden, zijn ouders zijn in de 60 (dat weet niemand precies haha) en ik geloof dat alleen moeder van zijn moeder nog leeft, de rest is helaas overleden. Mijn man zijn oma is ook erg ziek dus we hopen dat we volgend jaar nog de kans hebben om haar te zien (heb haar nog nooit ontmoet, zij onze kinderen niet en ze woont in Marokko)
Ik ben 24 en aan moeders kant mijn opa 71 en oma 70 Mijn moeder is 46. Mijn vader (49) is een paar weken geleden overleden en daarvan heb ik nog 1 opa die leeft, maar daar heb ik geen contact mee. Ik heb op 1 overgrootvader na al mijn overgrootouders gekend! Mijn dochter heeft nog 3 overgrootmoeders en 1 overgrootvader
hier gelukkig al mijn opa's en oma's nog! en dan ook nog stiefopa's en oma. dus hier zitten we nog goed in de opa's en oma's hahah. mijn man heeft niet 1 opa of oma meer, wel raar lijkt me dat ben niet anders gewend dan dat ze er zijn. oh ik ben trouwens 27.