Ik ben 36 jaar en heb nog 1 oma (moeder van mijn moeder). Zij is 94 jaar. Mijn vriend is 37 jaar en heeft ook nog 1 oma (moeder van zijn moeder). Zij is eind 80.
Ik heb nog een oma. Heb me alle vier de grootouders wel gekend. Ik ben zelf 36 Mijn moeder 58 Haar moeder leeft nog is 80. Haar vader is overleden toen ik 22 was. Hij werd 75 Mijn vader 61 Zijn vader en moeder zijn bijde dik 86 geworden en nu de ene is 6 jaar geleden overleden en de andere 4. Heb zelfs twee overgroot ouders nog gekend en een overgrootvader. Mijn oudste zoon heeft wel drie overgootouders gekend en mijn dochter nu alleen een overgroot oma. Maar heb dus tot me 22 vier grootouders gehad. Mijn beide grootouders zijn allemaal jong met kinderen begonnen en hun kinderen ook en die kinderen de meeste zijn ook allemaal vroeg aan kinderen begonnen. Heb zelfs een zus van mijn oma die overleden is die had vijf generaties. Het treurig is dat daar er nog maar een van over is. Ze zijn allemaal snel achter elkaar dood gegaan. Eerst de overgrootmoeder toen de grootmoeder toen de oma en toen de moeder nu is ze alleen en ze heeft wel een foto met vijf generaties waar bij ze als kind op de foto staat.
Ik heb geen opa's of oma's meer. Ik heb alleen 1 oma gekend (die woonde bij ons in huis) en zij is 15 jaar geleden overleden. Ik ben 28 jaar
Heb alleen nog opa van vaders zijde. De man is nu inmiddels 89 en helaas zo dement als een deur maar verder goed gezond. Al is hij niet meer zo kwiek. Ik ben 36 jaar Mijn ouders 60 en bijna 60 Opa vaderszijde is dus 89 en nog alive and kicking Oma vaderszijde is 83 geworden, goed vier jaar geleden overleden. Opa moederszijde is in ik meen 1983 overleden, had prostaatkanker maar overleden aan hersenbloeding. Volgens mij was hij toen rond de 70 Oma moederszijde is eind 2008 overleden, na kort ziekbed van 10 dagen... 92 jaar oud! Moet wel zeggen dat ik uit een geslacht stam wat oud wordt.... geloof ik. Overgrootmoeder is net geen 102 geworden (moeder opa vaderszijde) ik meen dat ze in 1998 is overleden/ Heb vooralsnog al mijn ooms en tantes nog (en op 1 na nog altijd bij de zelfde partner). Variëren in de leeftijd van bijna 70 (eind maart) tot 50 jaar. Nog aanvulling op Pnirmal... ik heb ze dus ook alle vier nog gekend, helaas was ik 11 ofzo toen de eerste overleed. Dus niet echt heel bewust meegemaakt.
ik heb helaas geen opa's en oma's meer. mijn oma is het laatste overleden (moeders kant) dat was in 2009
ik heb zelf geen grootouders meer. en de kinderen hebben alleen nog 1 opa. het begint dus heel erg mager te worden hier. ik ben 41 en dit is dus 1 van de vele dingen die je moet meemaken anarmate je ouder wordt blijkbaar.
Ik heb nog 1 oma, zij is 85, de moeder van mijn moeder. M'n moeder is 51 en ik ben 29! Ik heb m'n opa's en oma's gelukkig best een tijdje mogen meemaken. M'n ene opa is overleden toen ik 14 was, de andere toen ik 18 was. M'n ene oma is overleden toen ik 24 was, zij heeft de geboorte van onze dochter, haar 1e achterkleinkind nog meegemaakt. Andere oma heeft inmiddels 24 achterkleinkindere
ik heb nog een pake over en een beppe en een oma die ik niet zoveel zie. en nog een beppe van me man zijn kant.
Ik ben 37 , mijn moeder is 60 en mijn oma is 86! Oma woont nog in haar eigen huisje, maar dan wel bij mijn ouders in de straat.
Ondanks mijn relatief jonge leeftijd, lees bijna 21 jaar, heb ik geen enkele opa en oma meer. Daarentegen heb ik wel veel neven en nichten van boven de 40 jaar. één opa is al ver voor ik geboren ben gestorven en de ander terwijl mijn moeder zwanger was van mij. één oma is begin 2009 gestorven, toen ik toevallig zwanger was van mijn zoontje, en de andere oma is begin dit jaar gestorven.
Ik heb 2 oma's en nog 1 opa.. Andere opa was al overleden toen ik nog niet eens bestond dus dat boeit me ook niet .. Ben ook nog maar 21 dus opzich best nog wel "logisch" dat ik nog grootouders heb.
nog een Opa en nog een Oma, eentje van m'n vaders kant en eentje van m'n moeders kant.. Opa is 81 Oma is 76......Hoop dat ze er nog jaaaaaaaren mogen zijn....
ik heb mn opa's nooit gekend 1 is overleden toen mn vader 15/16 was en die andere is overleden toen mn moeder zwanger was van mn zus! ik heb nog 1 oma van 92 (is de moeder van mn vader) en mn andere oma is overleden toen ik 7jaar was! ik ben 25 jaar, mn vader is 53 en mn moeder is 1,5 jaar geleden overleden (3,5 mnd voor haar 50e verjaardag)