Ik heb ze allemaal nog, en zelfs de opa en oma van mijn moeder leven nog (de ouders van mijn oma). Overgrootouders heb ik ook bijna allemaal bewust gekend, alleen 1 overgrootvader was al overleden, maar deze is overleden aan kanker toen mijn vader 2 jaar oud was. De opa en oma van mijn eigen oma zijn ook "pas" overleden toen ik een jaar of 2 was. En als alles hier goed gaat, zal mijn kind ook al zijn of haar overgrootouders meemaken, plus nog de grootouders van mijn moeder. Ik heb een relatief jonge familie, en zowel mijn ouders als mijn grootouders waren de oudste thuis, dus dat scheelt denk ik ook
In de familie iedereen jong kinderen gekregen. heb nog een opa en oma 68 en 67 en een overgrootoma 91.
Helaas zijn mijn grootouders van mijn vaders kant, allebei overleden. Oma, toen ik 3 was. Opa, toen ik 19 was. Van mijn moeders kant, is die opa overleden toen ik in de 20 was. Maar alle 3, waren altijd heel ernstig ziek. Meerdere keren in het ziekenhuis gelegen, zware medicatie levenslang, en zware operatieve ingrepen ondergaan. Van moeders kant heb ik alleen dus m'n "oma" nog. Maar door omstandigheden al jaren geen contact meer mee. Een echte oma is het ook niet. Dus eigenlijk voor m'n gevoel, heb ik geen grootouders meer.
IK ben nu 24. Heb mijn beide oma's nog ( 80 en 74) Maar ik heb ook nog een overgrootoma van 101. Mijn beide opa's zijn helaas overleden. Eentje niet gekent en mijn andere opa is helaas 2 maanden geleden overleden. Hij is 75 geworden.
Ikword zelf over een paar dagen 25 en heb geen opa's en oma's meer maar mijn man word over 1,5 maand 39 en die heeft nog 1 oma die leeft
Hoi, Ik ben 24, mijn vader 52, mijn moeder 48. Oma van mijn vaders kant is 81, opa is 8 jaar geleden overleden, hij was toen 73. Oma van mijn moeders kant is 76, opa van mijn moeders kant is 80. Man is 29, zijn moeder is begin dit jaar overleden, is 52 geworden, zijn vader is 54. Opa moeders kant is pas overleden, 84 jaar geworden, oma moeders kant is 82. Opa vaders kant is 88, (stief)oma vaders kant is 86.
Toen ik geboren werd had ik er 11 (best iets om trots op te zijn toch? ) Ik ben 24, moeder 46, vader 48. Opa 74, oma 70, andere oma 81.
Ik heb beide opa en oma nog! Ben zelf 21 jaar en mijn ouders zijn rond de 50. Bij mijn schoonfamilie heb ik nog 1 opa en oma
Ik heb nooit opa's en oma's gehad, die waren allemaal al overleden voordat ik geboren was. Mijn vriend heeft tot z'n 33e al zijn opa's en oma's gehad. Toen is eerst zijn vaders moeder gestorven (in nov.) Dat jaar erna in juli zijn moeder vader en dat jaar daarna in feb. zijn vaders vader. Hij heeft nu dus nog één oma. Milan heeft dus 4 overgrootouders nog gezien. Isabelle maar eentje.