Hebben jullie nog veel cd's?

Discussie in 'De lounge' gestart door mausi, 15 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Nee alles naar de kringloop gebracht jaren terug. Geen last van nostalgische gevoelens gelukkig. Heb je weer ruimte voor dingen die je wel gebruikt :thumup:

2. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.703
    2.382
    113
    Ja, wij hebben ze allemaal nog. Mijn man heeft ze wel allemaal gedigitaliseerd. Voor in de auto zetten we er dan een aantal op een usb-stick want die heeft geen cd-speler meer.
    Maar de twee cd-rekken staan nu in een hoekje op onze slaapkamer. Dochter pakt ook nog weleens een van onze oude cd's om op haar draagbare radio-cd-speler af te spelen.

Dvd's hebben we ook nog, inclusief een dvd-speler. Dochter heeft laatst voor haar verjaardag nog 2 films op dvd gevraagd zelfs.

En ergens op zolder moeten we ook nog een doos met videobanden plus videospeler hebben.... Er zijn vast ook nog wel een paar cassettebandjes te vinden en mijn oude stereotoren met, cd-speler, dubbel cassettedek en platenspeler staat nog op zolder. Lp's hebben we ook nog, maar dat is natuurlijk weer hip ;)

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij gaan verhuizen en ik heb ze net allemaal ingepakt. Nog wel even getwijfeld of ik ze niet gewoon weg zou doen, maar ja, het is toch wel een beetje nostalgie en mijn specifieke muzieksmaak staat ook lang niet altijd op spotify of youtube. Ik kwam zelfs nog een doos cassettebandjes tegen die ik allemaal zelf heb opgenomen vanaf de radio. Vroeger was er 2x per week een uurtje met mijn favoriete muziek en dan zat ik met de cassetterecorder in de aanslag om de leukste nummers op te nemen. Die kon ik ook niet weggooien, haha.

4. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.563
    3.899
    113
    Vrouw
    Ben er met de verhuis pas nog een stuk of 10 tegen gekomen, maar we hebben geen cd speler dus we kunnen er niks mee ;)
    Mocht ze toch nog niet allemaal weg doen van man. Gelukkig liggen 10 cd's niet zo heel erg in de weg

Mijn ouders hebben ze echt nog héél veel, paar honderd, en die worden wel ook nog echt beluisterd, hoewel ze tegenwoordig ook we meer en meer Spotify op hebben.

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Ik heb er nog een paar, enkele van toen ik puber was en een paar nieuwe cd's. Maar nu hebben wij geen auto meer met cd speler dus ik gebruik ze al jaren niet meer.

6. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Alles ligt nog op zolder.
    Elk jaar maken we een vakantie cd voordat we op vakantie gaan.

Deel Deze Pagina