paspoort vraagje

Discussion in 'De lounge' started by moederLynn, Jul 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    #1 moederLynn, Jul 25, 2010
    Last edited: Jul 25, 2010
    Wij gaan aankomende vrijdag naar CP in erperheide 15 min over de grens...

Nu is mijn paspoort verlopen vanaf nov en ben het gewoon vergeten aangezien we toch niet op vakantie zouden gaan!

Nu heeft mijn zoontje ook geen paspoort of id en die zou dan ook zwaar illegaal zijn in belgie en schijnbaar kunnen wij dan ook niet bewijzen dan dat wij de ouders zijn...

Zouden jullie een spoedprocedure van de paspoort doen? Is wel weer 100 euro ipv 50...

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja ik zou het wel doen en waarschijnlijk heb je het helemaal niet nodig, maar wie weet wat er gebeurt, een ongeluk, vermissing, je moet er niet aan denken maar dan kun je toch maar beter zorgen dat je wel alles netjes geregeld hebt zodat je met politie, verzekering etc geen problemen krijgt.

3. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Je kan altijd een spoedprocedure aanvragen hoor hoef je niet echt een speciale reden voor te hebben... tenminste bij onze gemeente niet...

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

is die van je man verlopen? je kunt ook je rijbewijs laten zien. en vaak is er maar 1 iemand op cp die zich hoeft te legitimeren. dus ik hoop dat je ene man hebt of ene rijbewijs. veel plezier

5. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    gaat me niet op cp zelf want daar mag ik mijn rijbewijs laten zien...

Meer om dat we over de grens zijn....

Maar zo te lezen zouden er meer van jullie het wel doen

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou ik niet hoor.. als ik alleen op het park verbleef. ik nam die gok. maar wie ben ik;)

7. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Ja hoor :) Zeker als je de grens overgaat met je kindje...

Ik had een spoedprocedure aangevraagd omdat we dan sneller alle papieren voor onze nieuwe woning in orde hadden zodat we sneller de sleutel hadden 8)

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    ik denk niet dat je je paspoort ergens zal moeten laten zien (althans, mij nooit gebeurd in duitsland), maar wellicht dat ze het vragen als je in komt checken.

Sowieso is het wel verstandig om en geldig paspoort te hebben, of je nou wel of niet weggaat.

9. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    Ja bij het stemmen mocht ik gewoon mijn verlopen meenemen en voor de verder rest is mijn rijbewijs meestal goed zat...

(grrr had ik toch maar het meerdal gekozen)

10. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

hier krijg je voor jongeren kinderen een kinder baby id kaart. kost 8.50 is een stuk goedkoper.. en die kun je ook overal gebruiken..

ik heb trouwens nog nooit me pas of id moeten laten zien bij cp..
    en ik ben zeker al 15 keer geweest..wij krijgen de sleutels altijd meteen bij de auto.. kun je aanvragen bij cb of via internet doen!

en als je een nieuwe pasbesteld krijg je altijd een papiertje.. die zou ik dan meenemen.. je gaat ja niet buiten de eu

11. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    zover ik weet is je id/paspoort binnen 5 werkdagen klaar, dus je kan het altijd proberen om m op tijd klaar te hebben! ik zou iig niet zonder id/paspoort naar het buitenland gaan...

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Nee hoor, ik zou niet moeilijk doen voor die paar minuten dat je over de Belgische grens zit. Ik zou gewoon z'n geboortebewijs even meenemen en volgens de normale procedure een paspoort aanvragen.

Veel plezier, Eperheide schijnt erg leuk te zijn!

13. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2009
    2,012
    0
    0
    moederen
    Thanx!

We gaan morgen even bellen naar de gemeente of hij vrijdag klaar is als we hem maandag bestellen....hoop het...

Share This Page