Hmm misschien moet k toch ns vaker ergens aan meedoen. Doe ik eigenlijk nooit omdat ik denk, win toch nooit wat.........
Zat, een reis naar Parijs, concerttickets voor verschillende artiesten, tickets voor pretparken, dierentuinen en bioscoop, een leren jas, een tas twv 200 euro, een kinderwagen, een tv, meerdere koffiezetapparaten, juwelen, kleding, speelgoed, flesjes, waardebonnen voor van alles en nog wat, een lamp, keukenspullen, een reis naar Spanje. Geldprijzen nog niet, ja hooguit eens een 10tje in de euromillions, maar that's it
Ik win meestal alleen maar onzindingen. Laatste wat ik gewonnen heb, was een pak sap bij de Lidl. Kan mooi in het rijtje van andere dingen die ik gewonnen heb, zoals een Snicker, een Hemaschrift, een fles wasmiddel en een tweedehands wasmachine, waarvan de reparatie ongeveer net zoveel zou kosten als een nieuwe, dus ook die heb ik maar weer terug gegeven . We hebben wel iemand in de familie die al jaren meedoet aan allerlei puzzels en prijsvragen en die wint nog wel eens wat.
kookboek broodboek doos met zakken chips, nogmaals een doos met zakken chips longdrinkglazen tijdschrift prinsessenjurk Dit is zo'n beetje van afgelopen jaar, van eerder weet ik niet alles meer....
zo'n 16 jaar geleden. Een councilflat in De UK. Right to buy. Need I say more? Oh, en 20 jaar geleden de tweede prijs met Een slagzin bij Mijn Geheim. Hoofdprijs was een auto, ik won de tweede prijs: een badjas met mijn naam erop. Helaas was mijn naam fout gespeld...
Hahaha is dat hetzelfde als u krijgt een gratis auto, u hoeft alleen maar 16000 euro rijklaarkosten te betalen?
Ja Als kind ooit een my first Sony radio bij de tvgids designlamp bij de Eigen Huis & Interieur Bon voor schoonheidssalon bij fabulous mama Grill bij Elle eten M.a.w. Vooral meedoen aan acties bij tijdschriften!
Hahahaha jaaaaa Toen woonden we nog op de camping, geen internet, zwembad was in de winter dicht, moest dertig minuten fietsen voor je ook maar een winkel tegenkwam, dus dat was de enige vorm van vermaak En stiekem vind ik het hartstikke leuk om die oudjes boos te maken
Diverse kleine geld bedragen met belspelletjes, en nee had echt geen hoge telefoonrekening Diverse prijzen met kleurplaten, vroeger dan hè, Prijsvragen. Tv, perfect draft, dekbedovertrek, spelletje, Via fb, kadobon vd, boeken, knuffel voor dochter. Doe trouwens alleen mee als ik niets hoef te delen, dat vind ik zo irritant En tijd terug met bel en win uit de WIJ En de standaard prijzen in de postcode loterij, ijs, bloemen, soep met rookworst. Moet wel zeggen voor ik getrouwd was won ik meer als nu
ja toen ik de 2e reis ook won dacht ik wel 'is dit allemaal wel echt' eerste reis was al heel gaaf naar vegas & grand canyon en alles erop en eraan o.a. helikoptervlucht en een weekend bij de cowboys en we zaten in vegas in dat piramide hotel! 2e reis naar NY kregen we een gids en we mochten voor 538 dollar shoppen bij hillfiger met een persoonlijke assistente! echt waanzinnig maak je normaal ook niet mee! grappige was was dat ik bij de 2e reis net te laat opnam en ik zag 538 op het einde staan dus ik dacht 'neeeee' ik balen maar volgens mijn vriend belden ze weleens een 2e keer en ja hoor de volgende dag werd ik opnieuw gebeld!
Kleine prijzen bij bingo's en zo Laatst kaartjes voor Drive in bioscoop 3D film van Planes op Schiphol Via prijsvragen in destijds het tijdschrift Yes
Oh ja, ik vergeet nog wat...een bloempotje bij een hondenshow . Plantje moest je er zelf nog in doen . Mijn zus had vorig jaar ofzo nog 1000 Euro gewonnen en mijn schoonvader een reis naar Curaçao.