Hier ook wel wat gewonnen -kleine geld bedragen bank giro loterij -little people grote auto baan via wedstrijd liedje zingen met zoon. -carlton koffer twv 139euro -buggy slot (fb) -veel lipgloss/dagcreme etc etc via kruidvat (fb) -labeldoekje (fb) -dagjes uit (via bankgiro loterij) -zak snoep En vast nog wat klein spul toen ik klein was, herinner me bijv nog goed dat ik met school je droom vakantie moest tekenen en als je bij de 4 mooiste zat won je een foto toestel. Die won ik toen en ik koos een gele haha.. (Was via actie vd ABN AMRO)
als klein meisje ooit een dure pen,was met een puzzelopdracht en had alleen het antwoord van mijn zusje over geschreven en ingeleverd... Paar weken geleden een bon voor twee personen gratis eten bij een leuk restaurant hier in de buurt via fb. En een bbq van oostappen...
De laatste keer bij een fb like en deel actie een boodschappenpakket gewonnen. Zaten nuttige dingen in...
Vind 3 dingen per dag delen toch al wel erg veel. Heb wel eens vrienden verwijderd op Facebook omdat ik gek werd van alleen maar deel berichtjes
Een bakfiets! was via een internetspelletje van verkade ik zat toen alleen nog op school en kon niets met die bakfiets en we hadden ook geen goede plek om het te stallen dus toen maar verkocht via marktplaats! heb er nog een leuk bedrag voor kunnen krijgen
ja weleens met een prijsvraag uit het plaatselijke krantje 4 vrij kaartjes voor burgers zoo met een bingo een parasol en een bistro setje met een affiche van de winkel op je raam te plakken een tas vol etenswaren enz.. kaartjes voor een theatervoorstelling via een prijsvraag mijn man ooit een vouwfiets bij een foto wedstrijd
Ik win echt nooit! Mijn stiefzoontje heeft paar weken geleden 2 grote dozen sticky storm gewonnen met een prijsvraag in de STOER!. Wat was hij toch blij toen de postbode hem een groot pakket overhandigde. Ow jawel ooit 1 bus febreze..
Via Facebook een aantal dingen gewonnen waaronder een Prenatal kaart, Zwitsal producten, en een fotoshoot (vind deze maand plaats). Ook nog wat kleine dingen. Mijn moeder daarentegen... die wint VEEL!!!!
Ooit 2500 gulden met een kraslot toen ik 17 was, veel boeken, reistrolly, kleine geld prijsjes bij staatsloterij vroeger, ijsprijs, stroopwafelprijs, concert en festival kaartjes. Vip kaarten voor paasraces en als ik op tijd m'n telefoon had opgenomen had ik op Zandvoort in een lamborghini mogen rijden... Bij radio aantal keren dvd en cd pakketten. Volgens mij meeste wel genoemd haha
Ik win eigenlijk nooit iets haha. Ik doe wel eens mee met prijsvragen, maar niets gewonnen. Via FB deel ik zelden win acties, vind ze zelf ook irritant om op het nieuwsoverzicht te krijgen. Oh een paar jaar terug heb ik een dvd t.w.v. 10 gewonnen, een romantische komedie. Daar is het bij gebleven. Zelfs bij de loterij winnen we echt nooit iets, zelfs geen kleine bedragen ofzo haha. Mijn tante speelt dan mee onder haar postcode en heeft wel vaak prijs.
Ik zei ook max 3 per dag he, soms ook weken niks... Maar het is wel mn officiele account, dus ik plaats ook normale dingen, foto's, updates enz., heb er ook vrienden bij die 100x per dag delen, daar werd ik ook gek van, maar dan kan je de updates van die persoon uitzetten, hoef je niet direct het profiel te verwijderen, gewoon een tip...
Ja ik win wel eens wat. Doe op internet mee met prijsvragen van babysites en (vrouwen)week/maandbladen. Laatste aanwinst is De Speelplank voor mijn zoontje. Kost toch weer 150,- als je het zelf koopt. Moet er wel bij zeggen dat het geen gigantisch grote prijzen zijn. Een keer een haarstyler/kruller van carmen, 4 kaartjes voor de Efteling en nog wat kleinere prijzen.
3 x de jackpot van 750 gulden toen nog. en mijn man is ook een lot uit de loterij verder verschillende kaartjes van musicals. duinrell 3 x 4 toegangs kaarten. staatsloterij 100 euro
Wij doen niet mee met loterijen oid, maar mijn oudste heeft ooit met een kleurwedstrijd een dagje voor het hele gezin naar de Beekse Bergen gewonnen. Na afloop mochten we gratis eten en drinken in een pannekoekenrestaurant.
Hahaha Het leuke is, ik wou toen dolgraag op vakantie naar Ierland. Ben toen naar een reisbureau geweest en zat echt een trut achter de balie. Vroeg hoe duur het zou zijn om op zon goedkoop mogelijke manier te gaan maar mevr adviseerde dat ik iets anders zou kiezen aangezien ik daar toch nooit geld voor zou hebben. Was echt heel kwaad toen en zei dat ik alleen maar informatie erover wou en ik zelf wel bepaalde of ik het geld had. Maar goed ze had alles uitgerekend en zou op zon 1000 komen. Folders wou ze niet eens meegeven toen! Toen die zelfde dag dus met dat kraslot gewonnen, was op een zaterdag vergeet ik nooit meer! Maandags met moeder naar de bank om het geld op te halen, maandagmiddag terug gegaan naar het reisbureau. Madam zelf was er ook maar wou nu niet meer door haar geholpen worden en kwam gelukkig bij haar collega en zei dat ik een rondreis wou boeken maar dan alleen de overtocht aangezien ik zelf graag voor de luxere hotels wou gaan en haar collega me verder daar geen informatie over wou geven. Toen kreeg ik ineens koffie en thee aangeboden Dus alleen overtocht geboekt en met voormalig vriendje er heen gegaan. Dwars door Engeland gereden en bij familie overnacht een nacht. Overtocht naar Ierland gemaakt en de hele oost/zuidkust gehad met iedere nacht een andere bed en breakfast, variërend van een mini zolderkamertje tot een luxe kamer met zeezicht en heerlijk geshopt Bijna twee weken volgemaakt en bijna alles opgemaakt toen. Voor mij was dat geld ook echt voor die reis bestemd, had er zo lang naar uitgekeken.
ja we hebben de bloemenprijs gehad bij de postcodeloterij, chocolade prijs gehad, kaartjes van The Little Mermaid de musical, en we zijn een x uitgeloot met miljoenenjacht, om een uitzending bij te wonen. Daar had ik geluk en kreeg de de gouden bel. Daar heb ik een mooie prijs mee gewonnen!