Haha, daar moest ik ook even aan denken ! Hoewel...ik win zelden iets, maar mijn man regelmatig, wat zou dat zeggen ?
- Kaartjes voor de film - Pakketjes met boeken (maar dat was de loterij van m'n werk (boekwinkel) en daar werden alle zichtexemplaren van uitgeverijen verloot en dat was altijd prijs, haha) - Een veel te kleine mountainbike (met lootjes die je kreeg als je een kerstboom inleverde voor het grote vuur in de stad) met bijbetaling kreeg ik een grotere. - Een rondleiding op het politiebureau (met dezelfde kerstboomloterij) Dat was het wel geloof ik... Oh nee, een cd met een slagzinactie bij de Burger King, hahaha
Ik win heel soms iets met de bingo. Zo ging ik samen met mijn ouders, vriendin bingo'en. Het was een geld bingo en eerste en laatste normale ronde waren kaas rondes. Ik won derde prijs bij eerste kaartje een halve kaas. Toen won mijn moeder bij laatste normale ronde de tweede prijs, een halve kaas met geld. Toen won mijn vader bij hetzelfde kaartje de hoofdprijs een hele kaas. Wij hebben heel veel gelachen en mensen blij gemaakt met een stuk kaas.
Zo nu en dan wat kleine bedragen met de staatsloterij,een fatboy,een 0+ groep autostoel met isofix erbij en een buggy bijde van Nuna,sofie de giraf met kerstballen erbij,cd van de auristokatten( die tekenfilm),een waardebon van de drogisterij,speelgoed verschillende kleine dingetjes.
Ik win quasi nooit iets . Juist ja, 1 boekenpakket in de plaatselijke bibliotheek toen ik 8 was ... Da's zo ondertussen dus 20 jaar geleden . Met loterijen speel ik niet mee. Dat geld bespaar ik me. En 1 keer via de radio tickets voor één van mijn favo zangeressen (Sarah Bettens) haar optreden in de buurt. Quasi geen hond in geïnteresseerd in dat optreden (bleek achteraf dat de zaal half leeg was), maar de eerste 5 die mailden, hadden de tickets en toevallig hoorde ik het en ben als een gek naar de computer gehold want ik moest en zou die gratis tickets hebben. Maar da's ondertussen ook al 5 jaar geleden.
Groot deel via facebook. Verder op sites van tijdschriften,bijvoorbeeld Libelle etc. Sinds Elin er bij is gekomen wel een stuk minder tijd om actief te zoeken en mee te doen.
Kruidvat kruidnoten spel een fiets 5 jaar geleden. Paar weken terug via Facebook een moederfiets En met Facebook dit jaar en pak kruidvat voeding, 5 pakken kruidvat luiers en 1 mega pak pampers en een tefal keramische pan.
Ik bedenk me net dat ik op Twitter een keer een ringsling (soort draagdoek) heb gewonnen. Was volgens mij mijn eerste tweet ooit!
Ik heb ook veel gewonnen: iPhone, Nokia telefoon, acer telefoon, drie dagen Disney met slapen i sequoia lodge(via sky radio) weekend centerparcs, Twee zitzakken van Fatboy, kledingbon, Wokpan Hihi Mijn schoonvader had net de postcodeloterij opgezegd en toen viel daar de miljoenenkanjer, is Amsterdam java eiland zoo zielig Ik zit al jaren op een prijsvragen forum en groepen op fb, je mag me pb en voor t adres.. Ooh vergeet nog iets, een brommobiel voor mijn schoonmoeder! Helaas durfde ze er niet in te rijden, dus die hebben we vorige maand verkocht haha
Mijn man ooit 1000 euro bij 538 en hij ook een keer een heel huishoudpakket van princess, waterkoker, blender ed. Posctodeloterij fiets, cake, ijs, stroopwafels. En een paar keer een dagje weg via de vriendenloterij.
Als kind ooit een boek met de loterij op school, verder een tassenset van een tijdschrift toen je nog gewoon moest bellen, 2 kaartjes voor een theatervoorstelling, recent op zp een "jumping animal" (moet hem nog krijgen), vast nog wel ergens wat kleins maar geen grote prijzen of geldprijzen. Tegenwoordig eisen veel wedstrijden dat je ze deelt op fb en vermits ik geen fb heb, neem ik nog zelden aan iets deel.
Ik heb één keer iets gewonnen: 12 weken gratis pampers bij de Wij Jonge Ouders. Die worden volgens mij automatisch verloot onder alle 'leden' die de geboortedatum van hun kindje doorgeven. Ik wist niet eens dat je die prijs kon winnen, dus ik was echt heel aangenaam verrast toen die brief in de bus viel!
1. Via krantenwijk een Eastpak rugtas 2. Via radio 538 Nsync pakket - oa kaartjes voor hun concert 3. Via radio 538 een scooter 4. Via Big Brother toendertijd een reis naar Brazilie 5. Postcode Loterij kaartjes voor Dierentuin 6. Vriendenloterij kaartjes twv 150 euro bij Humprey's 7. Via Decibel 50 euro tegoed OV kaart Ik wacht nog op het miljoen hihi