Ik een keer een doos met stiften haha En toen ik jaar of 14 was deed ik met 2 vriendinnen mee voor de grap met een wedstrijd dat je moest raden hoeveel groente er in een kruiwagen zat. We wilden meerdere keren meedoen en dus deden we onze namen veranderen op de kaartjes. O.a. namen van jongens waar we verliefd op waren en bijnamen enzo. Paar weken later stond de krant bij mn vriendin aan de deur met de vraag of *voornaam vriendin* en achternaam *jongen waar ze verliefd op was* ook thuis was 😂😂😂 Ze had dus gewonnen, jaar lang groente en fruit en kwam met foto en de verkeerde naam in de krant
Ja best wel veel eigenlijk.. Ook een aantal keer op tv iets gewonnen(ga niet zeggen wat ivm herkenbaarheid voor familie/vrienden van mij haha, maar ik ben GEEN BN'er )
Ik win nooit wat, maar doe ook nooit ergens aan mee. Zodra ik altijd lees wat voor gegevens ze allemaal hebben willen gooi ik het weg.
Behalve vorige week 10 euro korting bij hobea nooit haha. Maar ik weiger dan ook deel acties. En andere acties waarbij ik mn nummer moet achter laten doe ik ook niet omdat je altijd gebeld word. *toch nog vergeten, bij de slager 3 jaar geleden mee gegokt wat een varken kostte. Moest ik wel m'n nummer invullen maar dat is net wat anders dan bij bijv hema ofzo. Ik won toen een meter krentenwegge haha.
Ik won altijd veel met bel spellen! in een jaar meer dan 5000 euro. De truc was bellen als de openingstune begon. Die vragen waren zo makkelijk die wist ik altijd! op een gegeven moment werden ze t wel zat hoor steeds dezelfde haha
Ik van de week nog een kledingbon van 100 euro! Ik doe regelmatig mee met mail en win acties, afgelopen jaren oa een Stokke kinderwagen, draagzak, rugzakje, abonnement op de libelle (goede beurt gemaakt bij mijn schoonmoeder haha), storio kindertablet en klikkralen gewonnen..
In het verleden zo'n 15 / 10 jaar geleden heb ik via RTL kaartjes voor Daniel Beddingfield in Nighttown gewonnen regelmatig kaarten voor Kane, de mooiste was wel via Kijkshop, kreeg er toen ook nog een mobiel bij en plaatsen voor in de snakepit in de Arena en een keer op het podium geweest met meer Kanefans in Ahoy, hebben ze toen op dvd uitgebracht Mijn allergrootste prijs was in 2002, toen deed ik mee met zo'n belspel op rtl 4 daar won ik 1300,- ik hield daar 900,- aan over vanwege de belasting, maarja ik was keiblij! ik ben ervan op vacantie geweest in eigen land met mijn moeder, oma, oudtante, we hebben mekaar daar erg goed leren kennen en we hebben nog nooit zo gelachen!
Jaar of 8 geleden via Metro ( krantje/website) een weekendje Londen gewonnen incl hele behandeling bij John frieda himself
Wat kleine prijsjes in de postcodeloterij: stroopwafels, een kookboek, chocolade, soep.. De enige keer dat ik via Facebook aan een winactie meedeed won ik meteen een draagdoek: bykay meitai deluxe Die gebruik ik nu met veel plezier!
Samen hebben we wel eens een fiets gewonnen! Niet echt ons model, maar schoonmoeder heeft er heel lang lol van gehad Verder nooit wat gewonnen
Hier op zp een prenatalbon van 25 euro. Vind het nog steeds jammer dat ze dat niet meer doen. Verder twee keer kaartjes voor 7th Sunday festival maar verder niet veel bijzonders. Mijn zwager wint echt vaak iets op de radio maar die doet volgens mij dan ook overal aan mee in de baas zijn tijd. 😏
Mijn man won ooit 7000 euro en 2 familieleden hebben ooit de straatprijs gewonnen met een heel groot bedrag. Dus het zit in de familie whahaha ik daarintegen won ooit een Noordzee FM pakket, een koffiezetapparaat, chocoladerepen, boeken,.een taart, een plant, een afwas-pakket (hoera hahahaha), en vast nog wel meer kleine dingen mijn zoon heeft een woezel en pip dvd gewonnen en de baby vd maand wedstrijd
hier ook met win acties best veel gewonnen; het duurst was een Tripp Trapp kinderstoel. Staat nog splinternieuw op zolder te wachten op evt. kleinkinderen.