Heel veel Tony Chocolonely bij de postcodeloterij (we doen nog maar sinds dec mee). 10,- bij de Staatsloterij. Verder niks wat ik mij kan herinneren.
Ik heb wel eens via de radio een pakket gewonnen met een duur horloge erin. Een berg chocolade via Facebook. En wat wel echt geweldig was was met een puzzel een luchtballonvaart 😊
Het enige wat ik ooit gewonnen heb was heel erg mooi katoen, alleen is dat nooit aangekomen en heb ik er dus nooit van kunnen genieten. -.-
Teveel om op te noemen . Met als toppers toch wel 26 theaterbezoekjes met 2 personen Gezinsabonement julianatoren Abo voor wildlands voor 2 personen Kaartjes phantasialand en toen mochten we 2x heen met die kaartjes En regenkleding twv 200 euro En nog veel veel veel meer
De laatste jaren niet meer, maar ik neem ook niet meer de tijd om ergens aan mee te doen... Daar voor wel veel: Business class tickets naar London Tickets naar Turijn Hotel overnachting in London Hotel overnachting in Nederland Hotel overnachting in Gent 5 kaartjes voor het Archeon Qua overnachtingen of tickets zal ik nog wel iets vergeten zijn. En sinds een paar maanden zijn we lid van de Bankgiro Loterij en hebben we meerdere keren een rituals pakket gewonnen en een keer een kookboek.
Niet veel. Weleens een eetschema van een sportcoach. Vroeger een voorleeswedstrijd en toen een boek of boekenbon, zoiets. Maar ik doe eigenlijk ook nergens aan mee. Mijn kinderen wel, die winnen kleurwedstrijden, dus Sinterklaas is al welles op bezoek geweest en bracht een knuffelhond mee. De oudste ook eens een grote paashaas op school en boekenbon. En de middelste ook een keer een bon met een schilderij met een themaweek
Heb al heel veel via like en deel acties gewonnen op Facebook. Even uit mijn hoofd: een fotoshoot, een overnachting in een hotel, 2 keer een Valentijns diner, dierentuin kaartjes, een pakket van decubal, een jurk, een wipstoel van Disney, een stroopwafel pakket van kanjers, een taart, een sushi schotel, een boodschappen pakket van jumbo en een van jan linders, een leren boodschappen tas en een theedoos bij jumbo, een shirtje voor mijn dochtertje, een pakje voor mijn zoontje, een washcard van de Total, theater voorstelling van Dolfje weerwolfje, een massage behandeling, een complete kappers behandeling en vast nog meer wat ik even ben vergeten. Werkt heel verslavend hahaha.