tot welke week menstruatie pijnen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door spotlight, 21 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Hoi,

Ik ben nu 9 weken en 3 dagen en kreeg vanmiddag ineens weer een lichte menstruatie-achige kramp onder in mijn buik. Het heeft ong. een half uurtje geduurd. Kan dit nog bij deze termijn en tot welke week heeft dit bij jullie geduurd? Heb dit gevoel voor het laatst gehad rond mijn NOD (toen ik nog testen moest)

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Bij beide zwangerschappen heb ik dit gehad.

Bij mij was het echt in periodes. De ene periode had ik er meer last van dan de andere.

Niks om je echt zorgen om te maken.

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik had het in het begin, maar nu ook weer af en toe. De maanden er tussen had ik vrijwel geen ongipijn. Maar nu begint het weer... het is idd heel normaal dat je dat hebt :)

4. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Ik heb er de eeste weken geen last van gehad eigenlijk, maar nu heb ik er sinds een week wel redelijk veel last van. Het zijn momenten soms heb ik er een dag geen last van.

5. Niet meer actief

Vanaf 12 weken schijnen klachten vaak wat minder te worden...

Groetjes

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh gelukkig, ik heb er ook al 2 weken last van, maar het is dus normaal gelukkig :D

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    ik had zondagavond nog echte ongikrampen, sjongejonge. Echt pijn:( onder in mn rug... maja, hoort erbij he!

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb er gelukkig helemaal geen last van gehad, maar ik had het voor mijn zwangerschap ook nooit als ik ongesteld moest worden ofzo, dus misschien dat dat er ook mee te maken heeft.

9. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik heb er met tijden last van, nu nog steeds af en toe. Is dus heel normaal en niks om je zorgen over te maken :)

Deel Deze Pagina