Wat ik wil weten is of jullie kindje/kinderen ook zo lekker uitgebreid zich uitrekken en kreunen en steunen wanneer ze wakker worden? Mijn meisje kan dit wel een half uurtje volhouden! Even uitrekken... hoofdje naar achter... kreun... gaap... beetje doezelen, en weer kreun, steun, rek en strek.. en zo maar door tot ze uiteindelijk wakker is. Wij moeten er altijd om lachen als we haar weer bezig horen.
Ja hier nog zo een! Mensen die op visite waren zeiden altijd ohw ben je wat aan het maken maar dat was dan gewoon uitrekken. We zeggen ook altijd wat kan jij ovedreven uitrekken zeg haha. Vind het idd wel grappig
hier ook eentje...maar die kreunt overal om...haha komt doordat hij een permatuur was...hij is net een schaapje....zo schattig...en dat rekken heerlijk!!!
Oh, en dat knorren als ze huilt, niet honger huiltje, maar sacherijnig huilen. Misschien een beetje wreed, maar ik vind dat best grappig en doe soms vrolijk mee.
Thirza ook, die doet het niet alleen bij het wakker worden, maar ook als ze ligt te spelen enzo... alsof alles haar de zwaarste inspanning kost, Erg grappig, en ook hier vaak mensen die zeggen: o, die ligt wat te produceren. Nou, nee hoor, dan gaat het nog veel harder, LOL