Voor de Wij Jonge Ouders / Prenatal-doos moet je de geboortedatum van je kind doorgeven, om ook de babydoos te krijgen. Moet dat ook bij de Felicitas/Jonge Gezinnen/Etos-doos? Ik kan het op de site niet vinden, waar je de geboortedatum kunt doorgeven... Of sturen die het gewoon zelf op, n.a.v. de uitgerekende datum?
Ik heb hem nog gewoon bij de etos gehaald hoor 2 weken terug. Vond dit wel een leuke doos, die van de prenatal vond ik niks aan. Maar ach, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he. Volgensmij heb ik een kaartje gekregen in de zwangerdoos die je in moet vullen en op moet sturen (maar weet even niet meer of het nou de etosdoos of prenataldoos was waarvan dat was) Zou trouwens best kunnen dat je automatisch bericht krijgt na een maand of 3. Weet het even niet meer hihi, stomme hormonsters.
kon datum opgeven via kaartje... heb alleen de etos doos opgehaald en daarna meteen gemaild dat ik geen prijs stelde op bezoek van felicitas zie trouwens dat je de vermoedelijke geboortedatum gewoon op kan geven bij aanvragen van de doos
bij ons werd mijn vriend gebeld voor de felicitas doos... die kon ik ophalen bij etos (3 dagen geleden volgens mij zijn ze niet gestopt hoor, das die van de kruitvat!)
ze zijn wel gestopt met aan huis komen,die vrouw die hier kwam in september vertelde dat. maar wees maar blij dat ze niet meer bij je over de vloer komen. ik had hem liever gewoon opgehaald bij de etos. ze willen je alleen maar dingen aansmeren. ook dingen waar je kindje nog helemaal niets aan heeft. en ze kwam ook zo over dat ze het praatje al tig keer verteld had, echt monotoom verhaal niet echt uitnodigend om ergens op in te gaan. en als je dan ziet wat er uiteindelijk in de doos zit vind ik het ontzettend tegenvallen.
ik werd idd ook gebeld door felicitas om mijn adres gegevens te vragen zodat ze mij een tegoed bon konden sturen om het pakket bij etos af te halen. Heb hem ondertussen ontvangen en ga hem binnenkort halen. Zitten er leuke dingen bij?