Ik beperk me nu tot na 5 uur en dan max 3 glazen. Maar ik had steeds erg last van kramp in mijn benen snachts en dat lijkt wonderlijk genoeg minder als ik cola drink....raar mysterie hoor die zwangerschap.
Hey, meer wortel lovers, ik kan er ook niet vanaf blijven. Verder citroensap met water, hmmmm. En dan nog eentje die niet zo gezond is, chocolade en nutella. Normaal houd ik helemaal niet van chocolade (ik weet het, raar), maar nu houd ik al een week zenuwachtig mijn brievenbus in de gaten omdat ik vorige week een mailtje heb gekregen van de postcode loterij dat ik twee repen chocolonely's gewonnen heb...
Hier ook rijstwafels met pindakaas en rauwe wortels! Sowieso doet rauwkost het goed, paprika, komkommer, tomaatjes. Ook zin in mandarijnen maar daar krijg ik nu erg het zuur van..
Van die potten cup a pasta van knorr. Normaal vind ik die super smerig maar nu duw ik er iedere lunch een naar binnen. En spa orange gaan hier flessen doorheen.
Fastfood.. ben normaal ook een fastfood eter maar nu wordt ik van al het andere eten echt misselijk alleen al bij de gedachte. Frinkandellen kroketten patat hamburgers.. kan het zelfs eten als ontbijt.
Ik drink nog liever suiker en cafeïne dan kunstmatige zoetstoffen. Dat is pas echt troep! En al helemaal tijdens de zwangerschap
Icetea van de Jumbo ijs en ijs koud ❤ Mandarijnen & zuurkool vind ik zo heerlijk maar heb daarna zo'n last van maagzuur.. Dat weerhoud me natuurlijk niet om het niet te eten haha
Hahaha die cakemix! Herkenbaar...maar ook buiten de zwangerschap. Je bedoelt denk ik het beslag voor het gebakken is? Ik heb ooit een keer speciaal daarvoor cake staan maken....uiteindelijk een heel klein cakeje geworden