Hallo dames, ik heb alweer een tijdje niks van mezelf laten horen haha. ik hoop dat iemand mij kan helpen want zit zelf aardig in de war. begin februari ben ik gestopt met de pil en ben ik 6 februari 'ongesteld' geworden, in maart hebben we natuurlijk flink lopen klussen maar helaas werd ik 12 maart alsnog ongesteld toen de test negatief aangaf, nu hebben wij regelmatig geklust en vraag mezelf af of ik al zwanger kan zijn, mijn eerste cyclus duurde 35 dagen, maar dit was de eerste maand dat ik gestopt was met de pil. nu snap ik even niets meer van mij eisprong, ik heb in februari wel duidelijk mij ei gevoeld, deze was namelijk op 14 februari. Kan iemand mij misschien even wat meer duidelijkheid geven? ik heb wel een raar gevoel in mij baarmoeder maar dit gevoel is anders dan eisprong hebben. groetjes
Eigenlijk is je vraag dus of je zwanger kan zijn?! Of is je vraag of je een eisprong hebt gehad?! Je kunt eventueel zwanger zijn, maar ik zou daar om eerlijk te zijn nog niet meteen van uit gaan... Hoe voelde je, je ei vorige cyclus?! Het kan ook zijn dat je lichaam gewoon nog aan het ontpillen is, dat lijkt mij een vrij logische verklaring als je sinds febr bent gestopt. Verder lijkt mij het onwaarschijnlijk dat je op 14 febr een eisprong hebt gehad en 12 maart pas ongi bent geworden... Dat zou betekenen dat je een LF van 27 dagen hebt, dat is wel erg lang. Niet verkeerd bedoelt hoor... Het kan zijn dat je "ei" gevoel hebt gehad door het verwerken van je lichaam dat het geen hormonen meer van buiten af krijgt... Maar ja goed ieder lichaam is anders, dus ik zou het helemaal mis kunnen hebben, maar als ik jou was zou ik mij daar nog niet te druk om maken en gewoon genieten van het proberen zwanger te raken... Hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn