Hebben jullie ook verschijnselen na eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinderr, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angie23

angie23 Niet meer actief

Hoe is het nu vlinder?

Heb je alweer kwaaltjes of zijn ze helemaal met de noorderzon vertrokken?

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    De kwaaltjes zijn helemaal verdwenen. Als ik zwanger zou zijn, dan zouden deze kwaaltjes toch aanhouden lijkt me??;)
    Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik allerlei klachten, waaraan ik gewoon wist dat ik zwanger was, maar ik merk nu helemaal niks (meer).

3. angie23

angie23 Niet meer actief

Vreemd hoor! Misschien had je toch last van je ei.
    En de wondere zijn de wereld nog niet uit hoor en zijn zat dames die helemaal niks voelen en niet iedere zwangerschap is het zelfde natuurlijk.

Ik denk juist als die kwaaltjes kan je toch niet nu al voelen:)..
    Ik weet het ook niet meer hoor. Je mag gelukkig ook al snel testen.
    Kan jij je in houden tot je Nod? Ik niet denk ik ;).

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Jij mag nog eerder testen dan ik.... :) ik ga denk ik vrijdag een eerste test wagen. Vind het wel heel erg spannend hoor!

Heb jij nog klachten?? Ik denk idd dat het bij mij mijn eisprong is geweest. Ik hoop eigenlijk dat de klachten weer terugkomen... beetje als voorteken van eventuele zwangerschap. Maar ja, net wat je zegt, niet iedereen heeft klachten en elke zwangerschap is anders.

Heb jij al een datum in de planning voor testen? Ik vind wachten tot NOD ook wel erg lang hoor.

5. angie23

angie23 Niet meer actief

Ja mijn borsten doen pijn maar dat had ik vorige ronde ook ineens en dat betekende toen niks 'normaal alleen tijdens zwangerschap'. Heb nu wel met vlagen ongie krampjes en een heel onrustige nacht gehad (maar ja je gaat nu overal wat achter zoeken) Ben ook bang dat mijn hormoon huishouden flink in de war is door m'n mk en dat mijn lichaam zich heel erg voor de gek aan het houden is.

Ik denk dat ik woensdag een testje er tegen aan gooi.
    Spannend he :D!!

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ja zeker spannend!!!!!!:D Hopelijk met een positief resultaat!!

Ik heb heel af en toe nog een licht ongi gevoel onderin mijn buik, maar niet meer zo extreem als de afgelopen dagen.

Deel Deze Pagina