Jbz a6 ervaringen... (geplande keizersnee)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Samvs86, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Ik krijg een geplande keizersnee in het jbz. In plaats van een kraamsuite op a5 kom ik nu op een kamer op a6 te liggen. De verpleegkundige gaf aan dat de kamer in principe hetzelfde is, alleen wat kleiner. Maar ik begreep dat je geen eigen badkamer hebt en geen babybad op de kamer zoals in de kraam suites. Wie weet hoe het er op a6 uit ziet en dan met name badkamer? Is er wel een aparte wastafel en apart badje voor de baby? En moet je de badkamer delen?

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik lag op a6 met 3 zwangere vrouwen maar ik neem aan dat ze voor jou wel een aparte kamer hebben. Kun je geen rondleiding vragen?

3. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Ja, krijg wel een een persoonskamer... Rondleiding hebben we op a5 gehad.

4. Bika

Bika Niet meer actief

1p kamer is idd een stuk kleiner, geen babybadje en badkamer op de gang. Heb daar alleen een paar weken voor mijn bevalling gelegen, maar vond het toen al niet fijn om zo de gang over naar de wc te moeten.

Hoop dat dit niet standaard is, moet over paar weken ook en heb juist vorige keer genoten van het badje en aankleedkussen ed bij ons op de kamer zodat ik mee kon kijken (kon echt nog niet goed lopen of staan :p). Lijkt me ook echt een ramp om dan direct na de ks de gang af te moeten lopen naar de wc! Geloof dat ik dit maar eens na ga vragen bij de volgende controle

5. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Tsja.... Standaard is het dus wel, omdat het een geplande keizersnee is. Eigenlijk heel raar vind ik, dat je niet de voorzieningen krijgt die andere vrouwen wel krijgen na hun bevalling. Juist als je een keizersnee hebt gehad ben je niet zo goed ter been en dan moet je de gang op naar de badkamer en de verzorging van je baby....

Deel Deze Pagina