Ik vraag mij af of er veel vrouwen zijn die (net als ik) altijd alleen testen....? of met hun partner erbij? en hoe doe je dat dan? We hebben al veel teleurstellingen meegemaakt.....4 miskramen....en idere keer denk ik...volgende x testen we samen...maar zo'n dag of 3 voor NOD kan ik mezelf niet houden en test ik toch al een keer alleen....ik maak snel een hoog HCG aan...dus test meestal posi rond 3 voor NOD....
ik test altijd samen met mijn vriend. Nu nog niet hoeven testen maar vorig jaar 3 maanden moeten stoppen en toen aantal keer test gedaan. Bij ons gaat het dan als volgt: Ik doe de test en laat hem liggen op de wastafel. Durf namelijk zelf niet te gaan kijken. bang voor de teleurstelling denk ik. En dan gaat mijn vriend kijken als de tijd verstrekken is... Maar je hebt inderdaad al veel teleurstellingen achter de rug,en kan me ook voorstellen dat het moelijk is om te wachten met testen,maar goed ik zou zelf niet anders willen als het samen doen.Dan kun je samen ook de teleurstelling verwerken.
Ik test meestal ook stiekum zelf, maar zorg wel dat mijn manneke in de buurt is, mocht het ooit een positief resultaat geven. Mijn collega heeft vorige week in de lunchpauze even snel een testje bij mij thuis gedaan en die was positief! Maar ze gaat het haar man pas over anderhalve week vertellen, op haar verjaardag.... Wel gek dat ik het al wel weet, maar haar man niet... Die weet niet eens dat ze alweer voor een tweede gingen Ja, het is een aparte meid...
Ik test altijd alleen.. Mocht vriendlief in de buurt zijn als de test positief uitpakt is het mooi meegenomen.. maar als hij niet thuis is zou ik het heel leuk inpakken en het later aan hem geven!
Hoi Klein Chrisje, Ik heb bij de 1e en 2e zwangerschap ook alleen getest, omdat ik me niet in kon houden . Maar 2 miskramen durfde ik het niet meer alleen. Heel raar misschien, maar ik reageerde bij de test van onze dochter ook erg gereserveerd, omdat ik wist wat er mis kon gaan. Ik was wel erg blij dat mijn man er bij was, konden we dat geheimpje weer samen delen.
Ik doe het ook altijd alleen. Maar nu we in de MMM zitten is die toch wel wat omgedraait moet ik zeggen, hij gaat trouw mee naar alle bezoeken, en stelt de meeste vragen ik vergeet alles
De meeste keren dat ik heb getest deed ik alleen. Alleen nu afgelopen ronde was ik overtuigd dat ik zwanger zou zijn, dus toen hebben we samen getest. Bleek mn lichaam/de medicijnen me in de maling hebben genomen en was ik niet eens zwanger Toen vond ik het wel fijn dat ik samen met mn man had getest, want hij kon me toen direct een dikke knuffel geven
ik heb ook 3/4 keer alleen getest toen ik echt dacht zwanger te zijn hebben we samen getest hij mocht het aflezen. alleen ik was zo nieuwsgierig dat ik bijna op zn schoot zat om mee te gluren en hij was toen pos. heel leuk om het samen te delen allebei een traantje wegpinken helaas na 10 wk was het al voorbij maar ik vind (persoonlijk) zeker iets dat het samen gedeeld moet worden, voor zover het kan
Ik doen hem altijd alleen en het liefste als er niemand thuis is om de teleurstelling eerst even te verwerken en de teste even goed tegen de lamp te kunnen houden en mijn twijfels erover te hebben en even flink te mopperen als hij alweer negatief is. Ontpillen sucks!
Wij testen altijd samen. Voor hem is het ook een spannend moment en we gaan samen voor een kindje, dus testen we ook samen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik het alleen zou doen. Is echt iets van ons samen vind ik. Maar blijkbaar ben ik in de minderheid. Had ik eigenlijk niet verwacht!
wij doen het ook samen. Vaak ligt hij dan nog in bed, doe ik de test en kruip weer bij hem in bed en leg de test op het nachtkastje en dan maar wachten.. helaas nog niet 1 x positief geweest..
mijn man wou altij samen met mij testen, maar die waren toch altijd negatief. laatste keer zat hij in het buitenland toen moest ik wel alleen testen aangezien ik niet ongi was geworden en die was raak. brengt gewoon ongeluk als hij erbij staat met testen. ik keek altijd wel zelf maar als het dan wel een keer zo was en de test was positief dan was hij in ieder geval bij mij en dan konden we samen uit ons dak gaan. maar dit is nog nooit gebeurd. hij bleef in bed liggen ik legde de test op het nachtkastje en dan keek ik af en toe. maar hij was altijd negatief alleen positief testen vond ik ook niet zo leuk heb hem ook gelijk opgebeld hahaah
samen testen vind ik persoonlijk beter hij wil het net zo graag weten als ik en dan weten we het tegelijkertijd
Ik vind alleen testen fijner! Als het ooit posi is dan zou ik het super vinden als hij het dan met een cadeautje van mij hoort ipv dat we al samen boven die test hebben gehangen. En als het nega is dan wordt ik meestal snel daarna ongi en dan vertel ik dat ik ongi ben en dat ik ook nega getest heb. Dan heeft hij de 2 teleurstellingen in een keer.
Ik heb alle 5 de testen samen met mn mannetje gedaan(hij vind t zelfs niet leuk als ik t alleen zou doen en dat wil ik ook niet) Ik plas in een potje in de wc dan ga ik naar de slaapkamer waar hij dan zit,dan pak ik de test,en hij zet dan de stopwatch aan op 20 seconden hahaha,dan zet hij de stopwatch weer voor de 3 minuten en dan kijk ik eerst en hij zit al helemaal voor spanning te wachten en eigenlijk kijken wij constant naar de test omdat we bang zijn dat we iets over t hoofd zien hahaha
Ik test alleen, maar heb de eerste twee zwangerschappen wel samen getest. Ik ben al zo vaak zwanger geweest dat het speciale van een positieve test er onderhand wel af is. We hebben niet echt bepaald een juichgevoel bij het zien van een positieve test , omdat tot nu toe onze ervaring is dat het toch niet goed gaat en het een hoop ellende oplevert. Ons speciale moment gaat zijn als we rond de 12 weken een goede echo zouden hebben. Naar echo's gaan we wel altijd met ons 2-en.