Ben deze week 2x bij de bank gaan internetbankieren, mijn laptop is naar de haaien. Maar als ik daar mee bezig ben, blijft de medewerker erbij staan. Maandag deed ie dat ook, vandaag een andere medewerker en die deed dat ook. Heb gezegd dat het me wel ging lukken en toen ging ie weg. Maar dat is toch eigenlijk niet normaal of wel? Vind het maar raar en als ik iets niet weet, vraag ik het wel.
Ja ik heb ook gezegd dat het me wel ging lukken, dus dat was duidelijk. Maar snap gewoon niet dat ze niet meteen weg gaan, maar pas als ik dat zeg.
Tik je dit op je mobiel? Zo ja dan is het een optie om mobiel bankieren aan te vragen...weet rouwens niet of iedere bank het heeft, de rabo in in ieder geval wel.
Vind dat inderdaad niet normaal. Ik vind niet dat jij ze hoort weg te sturen, maar dat hun horen te zeggen na de vraag of je weet hoe het werkt dat zij zich nu terug trekken i.v.m. u/jou privacy.
Ja dit is op mijn mobiel. Volgende week komt er een nieuwe laptop. Mobiel bankieren moet ik idd aanvragen, maar duurt ff voordat je dat binnen hebt. En weet niet of je dat via internet op m'n telefoon aan kan vragen. Moet ik eens uitzoeken.
Ja ik heb de Rabobank app op mijn Galaxy en heb dat ook via mijn Galaxy aangevraagd, gewoon de App downloaden in de market en wijst zich vanzelf. Enne hier krijg je gewoon de reader, ze vraagt of het allemaal gaat lukken, thats it. Ze loopt niet mee ofzo!
Ik heb het vorige week opnieuw aangevraagd omdat ik mn code 3x verkeerd had , kheb gisteren de nieuwe code weer per post ontvangen. Je moet het bij de rabo aanvragen via internetbankieren.... hmmm dus nog een keer naar de bank
Oh lekker irritant! Dat is hier gelukkig niet zo, maar je zit wel met je schermpje achter het raam, mensen die buiten staan kunnen gewoon met je meekijken.. niet over nagedacht denk ik..
Hangt er vanaf of het een pc waar je alleen op kan internetbankieren of ook gewoon op internet kan. Ik ken iemand die in de bankhal op de pc online ging zitten gokken. Als dat soort dingen gebeuren kan ik me voorstellen dat ze een oogje in het zeil willen houden. Als het een pc is voor alleen internetbankieren dan vind ik het idd niet kunnen.
Nee je kan er echt alleen maar internetbankieren. Maar hoef d'r niet meer heen gelukkig, alle rekeningen zijn betaald en tegen de tijd dat ik weer een nieuwe rekening moet betalen, heb ik mijn nieuwe laptop. Het is trouwens bij de abn.