35 weken zwanger en de baby ligt dwars.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mirie, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirie

mirie Lid

17 sep 2006
    40
    0
    0
    dag dames,ben vandaag na de verloskundige geweest, en die vertelde me dat de baby dwars ligt, en dat ze het dus tot volgende week wil aankijken, dan ben ik 36 weken zwanger, en mocht hij nog zo liggen even een echo laten maken, :( nu ben ik bang dat ik dalijk een keizersnee moet dit is me 2e kindje trouwens wie heeft hier ervaring mee

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Als ie dwars ligt, ligt ie iig niet ondersteboven, dus misschien wel makkelijk te draaien, of niet?

3. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Is makkelijker te draaien als ie dwars ligt, dan als ie met het hoofdje volledig naar boven ligt. In het laatste geval moeten ze het hoofdje uit het bekken gaan halen, wat niet makkelijk en zelfs pijnlijk is.
    Normaal proberen ze eerst te draaien, en als dat niet lukt idd keizersnede. Ik hoop voor je dat je kleintje gedraaid raakt. Succes!

4. mirie

mirie Lid

17 sep 2006
    40
    0
    0
    maar tot wanneer kan de baby nog draaien zeg maar bij hoeveel weken.

5. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Goh, normaal ligt de baby tegen 36 weken goed gedraaid, maar bij mij heeft m'n eerste zoon zich een goed uur voor de bevalling nog gedraaid met z'n hoofd naar boven (was verdikke een pijnlijke zaak!). Hebben ze dus stevig moeten doorwerken om hem goed gedraaid te krijgen of het werd keizersnede (was een nog pijnlijkere zaak!). Is gelukt, oef.

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Caitlin heeft tot 36 1/2 week dwars gelegen
    ze mogen dwars doen tot 37 weken :) daarna moeten ze zoet met hun koppie naar benee gaan liggen

7. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    En vanwie heeft ze dat dwars liggen dan Deb? hihihih :p

Deel Deze Pagina