Hebben jullie ook weleens.... (wie is zij op Zwangerschapspagina??)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Boordevol, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik ken een paar mensen hier in het echt ook. wel leuk hoor, want ik wist niet dat ze hier actief waren nl. maar na goed lezen van de berichten waren ze het dus wel haha.

2. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Jaaaa! Dat heb ik ook (dacht werkelijk dat het wel weer een afwijking van mezelf zou zijn). Ik schrijf niet zoveel hier, maar lees wel heeeel veel. En nu zijn er best meiden die ik hoog acht in hun antwoorden, of zeer serieus neem, of respect voor heb door hun verhalen. En als ik dan een zeer deuzige/tuttige moeder zie denk ik wel eens: Tja dat zou ze dus zomaar kunnen zijn en als dat zo was zou ik haar ineens veel minder serieus nemen (erg he?!).

Ook heb ik twee meiden herkent op het forum, ken ze niet echt goed in het echte leven, maar wist door hun antwoorden wel wie ze zijn.

3. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Ik ook hoor, ik denk het wel eens, ik schreef hier op forum ook toen in de winter dat ze bij de ingangsweg van de wijk een reuze shrek hadden gemaakt, ik dacht toen, hee misschien herkent iemand dat omdat ze in dezelfde wijk wonen, zie nl. regelmatig moeders met jonge kinderen of baby's voorbij lopen. We zullen het wel nooit weten want ook ik blijf graag anoniem, al zou wat meer contacten in de wijk ook niet verkeerd zijn.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik werk in een babywinkel dus heb heel de dag zwangere buiken om me heen en vaak stellen ze vragen die net op dat moment in een topic heel hot zijn....dan heb ik vaak wel zoiets van toeval of....8)

Een paar meiden van hier zijn wel eens bij mij in de winkel geweest en weten van elkaar wie we zijn. :D Ach ja anoniem ben ik al lang niet meer, kunnen ze net zo goed zeggen dat ze me herkennen en als ze niet willen dat ik iets verder vertel of zeg doen we dat ook niet (soort van geheimhoudingsplicht) Soms komen mensen in de winkel die net weten dat ze zwanger zijn en het nog niet verteld hebben dan houden wij ons mondje ook dicht.

5. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Aha, nou ga ik er ook eens op letten als ik ergens een mama zie.. de halve straat hier heeft kleine kinderen dus er zit er vast wel ééntje op ZP :p

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik hat dat dus wel is als ik bij de gyn of verloskundige in de wachtkamer zat tussen al die zwangere :). wie is wie, kennen ze mijn haha

toevallig wel dat er een collega van mijn vriend hier ook op zit, ze herkende mijn uit een topic waar we het ineens hadden over albertheijn :). heel toevallig sprak ze me nog aan bij tweesteden ziekenhuis hier toen we er toevallig bijde waren :)

7. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb het ook wel eens. Ik kwam er van de week achter dat iemand hier haar kindjes op een kdv heeft zitten in dezelfde stad als waar ik werk, dan ben je toch eigenlijk wel benieuwd he??? De kindjes zitten niet bij mij, want anders had ik ze aan de foto's wel herkend, maar ik ben dan toch benieuwd op welk kdv ze dan zitten.

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Jaa dat heb ik echt reuzevaak!

En als ik dan hier lees dat t over mijn woonplaats gaat is het echt moeilijk om niks te zeggen. Ben 1x op mijn werk iemand tegengekomen van ZP, maar diegene weet dat zelf niet.

Hier in de straat ook best veel kinderen...

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Je woont toch niet bij mij in de straat of wel?! Hahaha!

Hier ook zoveel baby's! Er moet toch wel 1 mama daarvan ook hier schrijven! Kan niet anders!

Haha!

10. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hihi Heeel herkenbaar! Zeg daarom ook eigenlijk nooit dat ik op zwangerschapspagina meeschijf! Maar ind bij de VK of in de speeltuin...

Tulip: Ik werk ook op een kdv en heb wel een mama van een kindje herkent! Ind door een foto!

11. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik weet niet van een kindje dat Finn heet hier in de straat, maar er wonen zeker vier jongetjes van die leeftijd hier in de straat dus wie weet ;)

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Woon je wel in Dordrecht??

Zo ja...Dan loop ik weer nieuwsgierig op straat hoor! Hahahah!

"Is dat Danabelle??????"

Hahahaha!

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Sarah, jij bent niet anoniem, dus jij kan wel even zeggen in welke straa je woont hahaha

14. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ik kom ook uit Zeeland...ken je mij ook? ;):p

Ik heb het heel vaak dat ik een moeder met kinderen of een zwangere vrouw zie en denk: 'Zou zij ook op ZP meeschrijven?'. Echt grappig...

15. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Haha, ja, ik woon in Dordrecht. Ben benieuwd of ik nou binnenkort wordt aangesproken 'Ben jij Danabelle?' ;)

16. miffy11

miffy11 Niet meer actief

jup, heb dit al heel lang. eerst bij de gyn in de wachtkamer, nu bij het cb :)

mocht iemand mij ooit herkennen, spreek me gerust aan hoor, vind het wel leuk :D

17. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Nou Miffy, je woont ergens in Noord-Brabant zie ik, dus wie weet kom ik je nog wel eens tegen dan... :p

Grappig... eigenlijk nog nooit zo over nagedacht nee...
    Nu wel ineens natuurlijk :D

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Oewww ook een Dordtenaar dan??? Hahahaha!

mn straat noem ik niet...(dat vind ik dan weer te ver gaan..,..hhahaha!)
    Maar ik woon iig vlakbij het voetbalstadion, centrum en station!

Dus zoek me maar! Hahahaha!

@Danabelle...nou wie weet! Hahaha!
    en wie weet komen Finn en je dochter wel bij elkaar in de klas later! Ze schelen niet zoveel!

19. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Niet zo, maar ik vraag me wel eens af wie de persoon achter een bepaald berichtje is. Dus meer hoe oud, wat voor werk en dat ssort vragen!

20. miffy11

miffy11 Niet meer actief

haha wie weet, ik ben diegene met die mega kinderwagen ;)
    zit in tilburg trouwens, geen idee of dat in de buurt ligt bij je?

Deel Deze Pagina