Misselijk van vitamine

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Foxymama, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Hallo dames!

Heb een vraagje.

Sind week 5 ben ik constant misselijk. Hoort erbij, maar ben er toevallig achter gekomen dat ik misselijk word door mijn vitamine (davitamon mama).

Ben het pilletje nu een antal keer vergeten, later wel ingenomen, maar ik voelde me op de dagen dat ik het vergeten was helemaal prima.

Zijn er meer dames die dit herkennen en wat hebben jullie gedaan?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik word ook misselijk van foliumzuur. ik neem het nu in voordat ik naar bed ga en heb er dan geen last meer van. Misschien het proberen waard?

3. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    jaaaa heb ik ook gehad.. ik dacht dat t aan mezelf lag of toeval was..maar heb de pilletjes daarna ook voor het slapen gaan geslikt.

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik werd ook misselijk van Davitamon mama als ik hem vlak voor mijn eten innam. Daarna meestal geen last van.

Ik slik nu zwangerschapsvitamine van kruidvat. Een stuk goedkoper en nog nergens last van.

5. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik werd er op lege maag misselijk van. Dus miss na het eten innemen? Of anders een andere variant vitaminen proberen?
    Liefs

6. lux

lux Actief lid

16 apr 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar ook al de hele zwangerschap last van. Wat bij mij helpt: ik snij de pilletjes in 2, en neem elke dag een helftje. Voor de rest vul ik het aan met veel groenten en fruit, zo kom ik er dan ook wel! Ik voel me stukken beter zo!
    Veel succes!

7. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ik slik davitamon compleet plus visolie capsules
    En op de verpakking daarvan staat ook vermeld dat, mocht je er misselijk van worden beter tijdens het avondeten kan nemen...

8. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Dames

bedankt voor de tips. nam mijn pilletje altijd in na mijn ontbijt, maar dat hielp dus niet.
    Nu neem ik het in na het avond eten en voel me dan nog beroerd, maar heb dr minder last van, omdat ik toch vroeg me nest in ga.

Zodra deze strip leeg is (heb er nog een 1) ga ik een ander merk proberen.

Deel Deze Pagina