Hebben jullie ook weleens....

Discussie in 'De lounge' gestart door keano, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    hebben jullie ook wel eens of alles goed lijkt te gaan:D
    Vandaag is mijn auto goed gekeurd en ben daar zo blij mee..het is niet meer de jongste maar dat hij werd goed gekeurd had ik niet verwacht!!
    Vandaag een mail van het werk gehad waarbij ze me maandag uit nodigen voor een gesprek voor een andere functie, wat ik altijd al heel graag heb willen doen:D
    ik heb vandaag van mijn moeder geld gekregen om vanavond eens lekker te gaan shoppen:D:D
    Ohhhh ging het altijd maar zo goed ben zo blij!!
    Dadelijk mijn lieverd uit bed halen en dan komt papa thuis!!
    Dus gaan we het vanavond samen maar eens vieren;)hahaha
    Oja en eindelijk eens een keer door die bult was heen gekomen;)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    Ja vandaag na 7 maanden eindelijk een fysiotherapeut gevonden die mij echt kan helpen met mijn bekkenklachten. Dankzij de meiden van mijn zwangerschapsgymnastiek ( bedankt dames, van 1 weet ik dat ze hier ook zit, ;) )

Wat een verlichting al na 1 sessie

3. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    helmond
    Fijn om te horen hoop dat alles goed komt!!

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ja ik ken ze en ik zou haast zeggen had ik er daar maar meer van, maar dan waardeer je het waarschijnlijk niet meer zo he? ;)

Daarintegen ken ik ook dagen waarop alles fout lijkt te gaan en iedereen een hekel aan me lijkt te hebben.. pff die zijn erg, dat is echt tijd uit zitten dan, wachten tot je naar bed 'mag' :$

5. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Nee, geen last van. :D

6. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik heb het tegenovergestelde!
    Maar natuurlijk ben ik erg blij dat jij een leuke dag hebt :D
    Voor mij komen die dagen ook nog wel :D

7. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    helmond
    Ohhh dit is ook maar 1 van de zoveel goede dagen hoor!!
    Ik denk ook altijd dat ik een pechvogel ben, maar blijf zeker positief en weet dat alles ook mee gaat zitten een keer..
    Weet je wat uit eindelijk het belangrijkste is dat gelukkig en gezond bent(dat klinkt cliche) maar is wel zo

8. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ja, dan leef je helemaal op!
    Geniet van je momenten, heerlijk toch. Veel plezier met vieren

9. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik heb ook zeker van die dagen, maar daar tegenover staat dan altijd weer ellende dagen.

Voor bijna 2 weken geleden had ik een gesprek voor nieuw werk, alles was zo goed als rond (had verteld van de icsi enz was no problemo), teste ik positief dus zwanger! En bleek dat de reparatie van de auto van me vriend maar 1 euro koste (domme slang wat gescheurd was en nieuwe koste 1 euro hahaha). Een paar dagen later kwamen de klappen, miskraam die nog in volle gang is, het werk wat oppeens nog een sollicitant op gesprek had gevraagt want ja ik was toch wel 4 maand uit de running als het eenmaal lukt (niet eens mijn plan 4 maand maar goed) en er kwam een bekeuring van vriendlief uit 2009 binnen, 450 euro..

Dus tja als ik hier goede dagen heb, kan ik er 100% zeker vanuit gaan dat het een paar dagen later misse boel gaat zijn!

Deel Deze Pagina