Hallo, Ik heb misschien een hele stomme vraag Mijn dochtertje heeft een babypop, zie bijlage. Alleen heeft die van haar echt nog meer van zo'n wit lijfje. Maar nu is dat witte lijfje helemaal vies, hoe kun je die het beste schoon krijgen? Want in de wasmachine mag natuurlijk niet? Ooit kon die ook geluiden maken maar die doet het nu niet meer ( en hoeft het wat mij betreft ook niet meer te doen )
Mijn moeder smijt alles in de wasmachine en die zou zeggen: kussensloop er om en wassen maar! Zou ik denk ik ook proberen... kort programma, koudste stand... misschien de vlekken voorbehandelen met het een of ander. Maar goed, wel op eigen risico dan he?
als je het geluid er uit kan halen dus alles van electra. ( als ergeen luikje op zit met klittenband open knippen aan achterkant en deze weer dichtnaaien ) en dan gewoon koudste stand in de wasmachine gooien. heb ik ook gedaan met de pop van mijn dochter. ging helemaal goed. ( was alleen niks van geluid in maar in ieder geval ook zo met zo zacht lijfje )
de pop van mijn dochter ziet er inmiddels ook al niet meer zo wit uit. Die heeft allerlei vlekken.. Zat laatst zelf ook na te denken over hoe ik dat ging aanpakken.. wat denken jullie van de nijntje met muziek.. Die van mijn dochter wilde ik aan mijn zusje geven.. Maar zoals hij er uit ziet durf ik dat niet eens. 559832 Lamaze Muzikale Olifant Eddi zoiets.. maar dan van nijntje..
owhjee das een moeilijke.... je ken niet zomaar in de wasmachine gooien die nijntje ! misschien lauw water pakken was handje erin dopen goed uitwringen en dan als een gek eroverheen poetsen? heel klein beetje groenezeep verdunnen in het water? en dan nog eens napoetsen met lauw water.
dat heb ik geprobeerd, maar dat ding heeft witte oren en het leek net of ik het alleen maar erger maakte..
Ik heb zo´n nijntje met muziek (trektouwtje) en ik heb hem gewassen in de wasmachine (kort programma 30 graden). Hij doet het nog steeds... en hij is weer mooi wit en ruikt heerlijk naar Robijntje .
haha ik zou hem ook in een kussensloop in de was gooien... als het geluid het toch al niet meer doet maakt dat ook niets meer uit...