stiekem kijk ik er wel naar uit als ze straks naar school gaan (nog 3v jaar voor mn kleine meid maar goed) wat ik dan ga doen: - mn hele huis soppen,kasten uitruimen,op zolder achter het schot alles opruimen en weggooien. - een hele ochtend op de bank hangen met thee en mn laptop -sporten in de ochtend - mn hond gaat weer op dieet (lees; ik ga extreem veel met hem wandelen i.p.v die halfuurtjes die ik nu doe) wat gaan jullie dan doen? kijken jullie er weleens naar uit?
Haha herkenbaar. Soms denk ik ook, nog 2 jaar dan gaat Martijn naar school en nog 3 jaar emma. En wat roepen we dan met z'n allen hard wat is het toch snel gegaan! Ik ga dan ook zeker het huis op z'n kop zetten en weer sporten. En hopelijk slapen ze dan eens door.
Nee ik kijk er absoluut niet naar uit... Ik denk zelfs: getsie, nog maar 2 jaar en dan zit ze al op school, wat dan?! Maar zal wel een verschil zijn dat ik er 1 heb of zo? Ik vind het in ieder geval supergezellig, zo'n kletskous om me heen de hele dag!
Pffff, ik kijk er ook nog niet naar uit hoor. Maar ik werk ook 3 dagen. Dus moet er naschoolse opvang geregeld worden, wat waarschijnlijk een woensdag en vrijdag moet gaan worden dus de meest onpraktische dagen die je maar kunt kiezen etc etc. Sporten doe ik al (in de avonduren) en het huishouden....ja, dat zou wel lekker zijn om eens goed te tijd voor te nemen! x K
Uhm, werken idd, zal er weinig van merken, alleen hoef ik dan geen opvang meer te betalen, dus ik ga denk ik giga shoppen
Haha geloof mij dat het een illusie is dat je meer tijd voor dat soort dingen over hebt als de kinderen op school zitten
en jij denkt dat je tijd overhoudt? 8.25 moet mijn dochter op school zijn, kwart voor 12 weer opgehaald, 13.00 weer op school, en om 15.10 weer vrij de school is een kwartier fietsen (dus 2 uur fietsen in totaal) en daar tussendoor moet je huishouden doen, boodschappen. activiteiten voor school doen, zwemles, kinderen te spelen hebben, oja, event. ook nog werken enz. Je moet elke ochtend vroeg op, netjes in de kleding en haren netjes. Je hebt nu nog de slaapjes van je kindje, maar dan dus niet meer. Ik mis de hangochtendjes, even lekker blijven liggen in bed. enz. enz. Met andere woorden, geniet nog even van je rust
Oh nee, daar denk ik nog helemaal niet aan. Wil er ook heel graag nog één als dat allemaal zo mag zijn, dus dat duurt nog echt wel even allemaal!
Pfffff.... moet er ook nog niet aan denken, volgend jaar moet mijn meisje al naar school. Ik geniet ook van die hang ochtenden hoor, lekker rustig aan niets moet....ahhh héérlijk. Zal erg wennen zijn, en ik geloof dat het zelfs nog drukker gaat worden dan als het nu is.
Nou van mij hoeft het echt niet zo snel te gaan, vandaag dochters 3de verjaardag alvast gevierd en ik kijk echt niet uit naar haar 4de verjaardag en naar school moeten. Dochter kijkt er wel naar uit. Zal die gezellige kletskous missen hoor!
Tja soms kijk ik er naar uit en soms niet. Als ik er naar uit kijk dan fantaseer ik ook wat ik kan doen met al die xtra vrije tijd ( die ik dan ook niet zal hebben lees ik hier hihihi ) Maar goed, net als ts denk ik dan aan -sporten in de ochtenden -de bovenboel in een keer lekker soppen -borduren -ff naar het centrum om te shoppen - weer starten met zwemles -ervan genieten dat ik dan speelgoed heb opgeruimd en dat het ook werkelijk langer dan 5 minuten zo opgeruimd blijft
Hahaha nog niet over nagedacht eigenlijk, maar alleen winkelen lijkt me wel wat... Verder zal ik waarschijnlijk aan het wachten zijn tot ik Tygo weer mag ophalen hahaha..
Dan wil ik nog meer kinderen Ik ben nog lang niet uitgemoederd en wil er eerst nog wel een of meerdere voordat ik moe op de bank plof en ga genieten van mijn 'moederschapsverlof' tijdens schooltijd
Wij gaan een overlevingsfeest geven als de kids 4 worden Nee geintje, maar ik denk niet dat ik naast mijn werk en het regelen van 1000 dingen dan nog meer tijd heb dan nu. Heb een vaag vermoeden dat ik het alleen maar drukker ga krijgen.
@Adi: respect hoor, voor een drieling zorgen! Wat een gigantische klus lijkt me dat. En wat een verschil als ze over een paar jaar alledrie ineens op school zitten! (sorry, beetje off-topic)