hoi meiden, brabbel1988 trouwt aanstaande vrijdag, plaats hier je felicitatie! [FONT=Georgia, Times New Roman, Times, serif]SPANNEND, nog een paar daagies en het is zover!!![/FONT] [FONT=Georgia, Times New Roman, Times, serif]Ik wil jullie onwijs veel liefde, gezondheid en geluk toewensen... Maak er een spetterende droomdag van Bekijk bijlage 93010 [/FONT]
Hihi wat lief van je! Brabbel al vast gefeliciteerd en succes nog met de laatste voorbereidingen en zenuwen
Brabbel, alvast van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat het een mooie dag voor jullie wordt, en ik zal duimen voor mooi weer!
Brabbel, heel veel plezier op je trouwdag vrijdag. Dat het de mooiste dag van je leven zal worden.... Met hopelijk mooi weer... Alvast van harte!
Brabbel Ik wens je alvast een hele mooie/leuke dag toe! Geniet ervan meid voor je het weet is het voorbij! Ik ga hopen dat het mooi weer word! En Alvast gefeliciteerd
ik ben je niet vergeten hoor! ik dacht er gisteren nog aan wij wensen jullie heel veel liefde toe! dikke X french & angelina ps...ik feliciteer je ook nog op hyves...ben benieuwd naar de foto's!
gezellig! :x als wij het toch leuk vinden om iemand te feliciteren! en als je niks te melden hebt ga dan in een ander topic de boel lopen vergallen
Doe even normaal zeg! Opgewonden standje. Last van je hormonen of zo. Ik vroeg het me alleen af. Misschien is er iets bijzonders wat ik heb gemist of zo. Als jij niet normaal fatsoenlijk kan reageren moet jij maar eens tot 10 tellen voordat je een reactie plaatst.
het leek me wel een leuk idee, vanaf nu houden we ook een lijstje bij wie wanneer trouwt (in het trouw-topic)
ahum...gaat lekker he! het zijn ook altijd dezelfde die iets te melden hebben...kijk eens naar die 13.000 berichten...zeker niks beter te doen en hormonen...nee hoor voel me kip lekker
Kijk, zo kan het ook. Ok, wist ik niet. Ik zag alleen dit en ik dacht misschien is er wel iets heel bijzonders.
Nou ik vraag het me af ..... Misschien moet je toch eens bij jezelf nagaan of jij wel zo netjes reageert, :x En zeker niks beters te doen? Ik heb genoeg te doen hoor, raar mens
brabbel gefeliciteerd en maak er een mooooooie dag van! ik vind trouwen zo ie zo heeeeeeel bijzonder!!!!! geweldig!!!