hebben jullie ook zo'n problemen met broeken kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door odet, 14 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik ben gewoon zo klein en skinny dat ik bij de kindermaten uitkom.
    wordt er ook echt niet vrolijk van.
    loop ik met alyssa in een winkel (op de kinderafdeling) voor mezelf en dan kijken ze me aan van is die baby wel van jou of ben je mega jong.
    oke, ik ben dan wel niet oud, maar als je 25 en moeder bent is het echt NIET leuk!

bij bon prix heb je idd heel veel verschillende maten en dan wil het nog wel eens lukken.

liefs doris

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

geen probleem, in bijna elke winkel (vooral target) genoeg broeken voor een leuke prijs en grote maten!!

ik koop vaak bij c en a (allen verdraagt mijn bruik broeken nog steeds niet goed, bah)

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.623
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    moet in Australie zeker lukken, de maten zijn daar groter dan hier. voor mij ging er een hele wereld open, kon daar in iedere winkel mijn maat vinden!

[/quote]

krijg al zin om te gaan! ;)

4. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.623
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Bedankt voor de tip!

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik heb ook vaak het probleem dat broeken verschrikkelijk gaan lubberen aan mijn buik en rug... Heb eigenlijk 27/32 of 28/32 maar meestal zijn de 32's al verschrikkelijk snel uitverkocht dus als ik met m'n zus ga winkelen kopen we beiden dezelfde broek (die van Only en H&M zitten goed) en dan laat 1 ze korter maken en delen we de kosten... Moeten meestal wel dezelfde kopen want er zijn echt weinig broeken die aan onze taille goed aansluiten... Anders moet ik ze daar ook alweer laten innemen en dat kost ook weer geld!
    Ze zouden beter broeken maken voor gewone vrouwen ipv voor modellen!!!

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hier ook één!
    Echt drama! Meerendeels, omdat tegenwoordig zoveel broeken met die smalle pijpen zijn en ik dat vreselijk vind staan bij mezelf of met stretch, dat vind ik ook vreselijk!
    Daarbij heb ik redelijk brede heupen, dus zit de broek vaak boven véélste ruim! Aan de maat ligt het niet echt, want heb 33/34
    Maar vorige week moest ik er aangeloven, ondertussen had ik nog één goede broek van Only en de rest was versleten!
    Dus hup... winkel in, winkel uit! Nergens kon ik slagen!
    Kom ik bij five pocket & een Replay broek gepast! Betaald en niet meer uit gedaan!
    Wat een fijne broek! Al was de prijs minder leuk ;)

7. odet

odet Niet meer actief

gelukkig lees ik dat ik iet de enige ben :)
    ik hoor er nl nooit iemand over klagen, alleen ikke hahahaa
    bij h&m ben ik ook geweest, ook daar hadden ze alleen maar lage broeken.

ik snap niet wie heeft bedacht dat dames broeken zo laag moeten zijn.
    ik wordt altijd al chagerijnig als ik er aan denk dat ikmoet gaan shoppen voor broeken.

8. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ik haaaaaaaaat ook broeken kopen. Spijkerbroeken zijn inderdaad het ergst van alles om te vinden. Hopeloos. Ik draag nu al heel lang diezelfde 3 spijkerbroeken omdat ik geen andere kan vinden en ook echt geen zin meer heb om te zoeken. Bonprix heeft inderdaad de goede pasvorm maar niet altijd mooie broeken. Ik denk dat ik daar maar weer een broek ga bestellen, echt geen zin om de hele stad weer zonder resultaat af te sjokken... :(

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    ik slaag altijd goed bij Lakeside, die hebben speciale dameslijnen, gisteren ook weer geslaagd en dit keer een hogere broek ;)
    Heb nu een Winck jeans gekocht

http://www.lakeside.nl hebben filialen door heel Nl heen ;)

10. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik had het ook altijd maar sinds 2 jaar ga ik naar de JeansCenter en koop ik spijkerbroeken van het merk Garcia. Ze hebben veel verschillende modellen en de prijs valt heel erg mee. Ben gemiddeld 50 euro voor een spijkerbroek kwijt.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kleding / schoenen kopen is voor mij sowieso een crime. Ik heb er dan ook een bloedhekel aan. Het is mij vaak altijd te groot. Heeft met mijn lengte te maken (1.55 m). Ik heb nogal korte beentjes en kleine voetjes (maat 34/35). Broeken moeten altijd korter gemaakt worden of ik ben veroordeeld tot de kinderafdeling (maar daar past vervolgens mijn achterwerk/heupen niet in).

Als ik zwanger ben, vrees ik dat ik ook veel moeite zal hebben met het vinden van passende zwangerschapskleding...... :(

12. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Topshop hier in Stockholm verkoopt o.a. Jane Norman jeans (een Brits merk) http://www.janenorman.co.uk/ en die hebben al hun broeken in long, regular en short. Superfijn want ik met mijn 1,64 en heupen heb dus ook het probleem dat als ik eindelijk een maat heb gevonden die van boven past, het van onderen veeeeeeeeeeel te lang is. Ik vervloek H&M dan ook met hun petieterige rotmaatjes hier. Ben ook gek op bootcut en idd als je dan een broek laat verkorten gaat het hele model verloren. :evil:

EDIT: ik zie net op hun website dat in Nederland de V&D dit merk verkoopt! :D

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb daar ook altijd problemen mee, maar ik heb ook echt een kutmaat. Breedtemaat 25/26 en lengtemaat 34, echt bijna nergens te vinden.

Deel Deze Pagina