Hoezo mijn lichaam maakt mij in de war?? Ik had woensdag steken in mijn onderbuik, richting liezen. En sindsdien menstruatie-achtige krampen. Maar geen menstruatie! Vanochtend een test gedaan, maar deze was negatief. Kan ik misschien de innesteling gevoeld hebben? Ben ook erg moe de hele dag de laatste paar dagen. En vanaf wanneer na de innesteling kun je testen?
Hoi hoi, Wat jij omschrijft klopt precies met wat ik de afgelopen week gevoeld heb en ik had vanmorgen een positieve test. Hoop voor jou dat je ook snel een positieve test in handen hebt. Spannend!!!
Herkenbaar Afgelopen donderdag (9dpo) temp dip en flinke menstruatieklachtten die de laatste dagen nog steeds licht aanwezig zijn... Mn temp is ook vandaag (13 dpo) nog steeds mooi hoog...maar wel een nega test... Hoop had ik al niet maar het is toch weer spannend... benieuwd wat morgen brengt
Bij mij was het ook zo.. Het idee dat ik ongesteld moest worden, maar het kwam niet. Tevens een negatieve test in mijn handen, maar toen ik 2 dagen later weer ging testen was het wel raak
Zeker spannend! Maar wel hoopvol dat degene die er ook last van hadden, zwanger bleken te zijn. Ik wacht nog maar even met een test.. Als het weer te vroeg is en negatief, is die teleurstelling weer zo groot. Na het weekend maar weer eens proberen. Als het wel de innesteling was, dan zou het van het weekend 10 dagen erna zijn.. Heb trouwens verder weinig klachten. Alleen erg moe! Jullie dan?
Oh ja.. ben wel een beetje licht in mijn hoofd af en toe.. Beetje duizelig.. En af en toe gevoelige borsten, maar niet zo pijnlijk als bij mn eerste zwangerschap.. Tjee.. wachten en geduld.. moeilijk! Dit kindje is zoooo welkom!
Ik ben sinds gisteren ook verschrikkelijk moe... Maar ja, of het symptomen zijn of dat mijn lichaam me voor de gek houdt....
Ik heb ook een felle steek gehad vandaag rechts onder in mijn buik... is een paar keer teruggekomen, Hoop op innestelling ofzo .. Iemand getest vandaag? Ik duim! groetjes Kiana^^
Kon niet wachten en heb toch stiekem een test gedaan.. helaas negatief.. Met een test van sensi test. Morgen toch ook maar eens even langs de kruidvat.. Of een teleurstelling.. of te vroeg getest.. Afwachten maar weer..
Spannend he! Dit is mijn situatie: Ik ben op 5 augustus gestopt met de pil, eerste maand even veilig gedaan, toen heel netjes op 27 dagen mijn 1e natuurlijke menstruatie gehad, daarna begonnen onveilig te klussen... Op 16 september mijn eisprong gevoeld en rond die tijd om de dag of dagelijks geklust. Vanaf 3 dagen na mijn ei begon bij mij de menstruatiepijn, deze heeft aangehouden tot een aantal dagen geleden. Ik voel nu nog wel af en toe wat krampen, maar een stuk minder dan de afgelopen anderhalve week.. terwijl ik over 3 dagen mijn NOD heb... Ik voel wel steeds kleine steekjes in mijn lies. Ik ben benieuwd of dit iets betekend. Mijn gevoel zegt dat het raak is, maar ja je gevoel he... Fanny
Ik heb begrepen dat je 10 dagen na de innesteling kunt testen. Dus dan zouden we dit weekend kunnen testen, en hopelijk positief! Ik voel aan alle kanten dat ik zwanger ben, maar heb het bewijs nog niet! Hopelijk kunnen wij dit weekend beide goed nieuws brengen! Spannend!
@Bleu29; zo spannend Ik durf gewoon niet meer testen.. ik weet niet wanneer NOD is maar heb cyclus van 40 dagen. Heb vorig weekend en weekend ervoor al een testje gedaan.. Maar eergisteren en gisteren dan die steken die ik nog nooit gehad heb en vanaf gisterenavond zeurende "ongi-pijn".. nu weer minder. Normaal als ik ongi-pijn heb krijg ik ze binnen de twee uren.. Ik ga gewoon ng twee weken of mss drie als dat lukt wachten met testen.. Groetjes Kiana^^
Wachten duurt echt lang, gek word ik er van! Vooral omdat ik zulke zere (.)(.) heb, je gaat je van alles in het hoofd halen. Ik heb nu ook echt steken in mijn (.)(.) en mijn tepels zijn ook mega gevoelig. Maar misschien komt het omdat ik nu geen spiraal meer heb en werd dat normaal gesproken onderdrukt. Ook heb ik echt ongipijn en pijn op mijn schaambot. Ik ga denk ik volgende week woensdag mijn eerste test doen!
Hier ook nog steeds onduidelijkheid... vandaag 15 DPO..temp wel iets gedaalt sinds gister gister ook in de ochtend hevige ongi kramp..meestal het teken dat het binnen ene paar uur zover is Maar nee hoor...kramp ging over en heb er nu ook totaal geen last meer van Vanochtend dezelfde temp als gister...nog steeds boven de lijn Benieuwd wat de thermometer morgen weer zegt....