JA IK OOK!! - bloemen - zonnetje - korte mouwen - vlindertjes, bijtjes - wandelen/ picknicken - terrasje - buiten thee/ koffie drinken - langer licht (oef als dit maar niet wordt opgevat als de regendans! :-k )
laat de lente maar komen hoor!. Deze winter vind ik helemaal niets. Ik ben gek op sneeuw maar dat komt deze winter niet meer. Laten we de winter maar snel achter ons laten.
nou idd, laat die lente maar komen! lekker weer nar buiten kunnen....langer licht... alles weer gaan bloeien buiten....heerlijk! En ja,...als t lente is...is het april...en wordt ons meisje geboren!
Ik zag ook afgelopen week de eerste blaadjes weer tevoorschijn komen! Was meteen helemaal vrolijk haha Gisteren riep ik zo blij als een klein kind in de auto:Hej kijk,ik zie de krokussen uitkomen! Mn man keek me echt even aan van; Doe eens ff normaal Heb ontzettend veel zin in de lente! Lekker wandelen met mijn meisje en hopelijk een dikkere zwangere buik! Lekker genieten van het zonnetje,de vogeltjes,het groen en de jonge eentjes! Ik ben helemaal klaar voor de lente. Vind de winter ook zn charme's hebben maar heeft mij nu lang genoeg geduurd
ik wil ook lente. Haal de lente nu al wat in huis door het kopen van tulpen en hyacinten bollen Lijkt me zo fijn om weer lekker in het zonnetje te fietsen zonder die kou en dan de lammetjes te zien springen en de vlinders te zien vliegen en de geur van de bloemen te ruiken......*zucht*
Het is toch al lente!? Als ik 's ochtends mijn konijnen eten ga geven enzo en de zon komt op, dan fluiten de vogeltjes! Mijn krokusjes bloeien ook al in de tuin. Volgens de kalender is het misschien nog winter, maar in mijn hart en de natuur is het al lente hoor! Ik laat me niet belemmeren door meteorologie Ik geniet van de lente!
Als ik denk aan de lente word ik helemaal vrolijk,heerlijk gewoon. Als de feestdagen in december achter de rug zijn dan kan de lente beginnen voor mij. de winter vind ik ook wel leuk maar het duurt te lang voor mij. En ik verheug me er op om straks lekker met mijn zoontje naar het amsterdamse bos te gaan als het weer wat mooier word en lekker in de tuin te zitten. Als ik de vogels hoor fluiten dan kan ik erg blij worden. Doei Teddy.
Hou ook echt van de winter, maar als ik straks alles in de tuin weer zie bloeien, de eerste keer 's avonds buiten zit, bloemetjes kan planten, de eerste merels hoor zingen, dan ben ik wel echt blij. En nu heb ik er helemaal zin in, heb zo zin om over twee maandjes met onze beep in het wagentje lekker te gaan wandelen
ik heb ook zin in de lente. lekker wandelen met mijn dochterje en lekker op de fiets naar school. Maar ik heb nog meer zin in de zomer!
jaaaaaaaaaa ik wil ook lente! lekker in te tuin rommelen, met de kleine wandelen in de zon. en eindelijk weer buiten paardrijden...........mmm
Als de zon schijnt word ik vrolijk. Lijkt me heerlijk om met lekker weer (graadje of 20) lekker in het bos,duin en strand te gaan wandelen met onze meid. Nu maar hopen op een betere zomer dan vorig jaar !
Ik liep gisteren van mijn werk naar de trein. Zonnetje scheen en de vogeltjes waren lekker druk. Eindelijk nog even licht als je naar huis gaat na het werk. Laat het voorjaar maar komen! Liefs NIcole
Ik heb ook helemaal zin in de lente en de zomer! Het was vandaag hier ook heerlijk weer, het zonnetje scheen lekker en we hebben heerlijk gewandeld. De krokussen in mijn tuin komen allemaal uit nu! Geweldig! Ik word helemaal blij van de lente.
Ja, ik heb ook verschrikkelijk veel zin in de lente. Heb dan altijd veel meer zin om mijn bed uit te komen, dingen te ondernemen. Hier langs het water komen de narcissen al weer op, dat is voor mij altijd het teken dat de lente eraan komt. Ik vind de winter leuk tot aan de kerst, daarna mag de zon weer komen...
Van mij mocht het ook al lente zijn hoor, lekker weer wat meer naar buiten kunnen, lekker de tuin in, wat meer weg met de fiets en gewoon kunnen genieten van de zon op een stoel, heeeerlijk!