deze maand hebben mijn man en ik er toch maar weer eens ovulatietesten tegenaan gegooid. Na de vorige gekke testen (waarbij ik dus niet zwanger was) merkten we hoe graag wij toch een 2e willen. Om de kans op een effectieve zwangerschap te verhogen ben ik vanaf 5dpo aan het testen. Zo kan ik zodra er een dun lijntje te zien is mijn schildklier medicatie verhogen. Het zal geen wondermiddel zijn, maar wellicht iets helpen. Nu op 9dpo voor het eerst een resultaat. Of het echt positief is weet ik niet, maar ik slik er toch maar wat thyrax bij morgen. (ik durf dat niet zonder een echt zwangerschapsvermoeden, wil niet mijn hele schildklier in de war hebben) Wat denken jullie? en duimen (of bidden) jullie mee
Ik zie zeker een streepje maar hij lijkt wel een beetje grijzig, of is ie in het echt meer roze? Ik duim zeker mee!
Poehee nannette... wat doe je nu?? Ik ga voor optie twee. Hij laat niet los wat zijn hand eenmaal begonnen is te doen!
Ja.. Zodra je zwanger bent moet je met een kwart verhogen... Als het misgaat haal je dat kwart er weer af.. Tsh schiet omhoog bij een zwangerschap, dus je moet ook gelijk bloedprikken om die waarde te bepalen.
Ik hoefde niet gelijk op te hogen, Pas toen ik daadwerkelijk enkele dagen overtijd was kon ik bloed prikken en 50% omhoog.
Ik denk dat ze ivm alle miskramen ( en nog eens behoorlijk wat misgelopen innestelingen) bij mij wat pro-actief zijn geworden, ze weten het anders ook niet meer
Ik moet wel zeggen dat ik voornamelijk angstig ben. Durf bijna niet te testen morgen.. Zo bang ben ik dat hij gewoon weer negatief is
Nanette, wauw, ik zie 'm heel duidelijk! Ik hoop/duim/bid dat dit streepje heel mooi gaat oplopen. Het is je zo ontzettend gegund!!