Hallo meiden! Ik heb een vraag aan jullie. Onderstaande vinden jullie mijn resultaten n.a.v. de calculator links. 8 Oktober 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 18 Oktober 2008 Een beetje vruchtbaar 19 Oktober 2008 Vruchtbaar 20 Oktober 2008 Erg vruchtbaar 21 Oktober 2008 Eisprong 26 Oktober 2008 Innesteldag 4 November 2008 Vanaf hier kun je testen 14 Juli 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Nu is mijn vraag vandaag ben ik vruchtbaar en morgen erg vruchtbaar.. welke dag is dan het beste om te klussen. ben bang als we het 2 dagen achter elkaar doen dat dan de kwaliteit van de zwemmers minder is en dus minder kans. maar als we het alleen morgen doen ben ik bang om mn eisprong te missen. want ja wie zegt dat de calculator gelijk heeft.Please help!wat adviseren jullie? tevens ben ik met ovulatietesten aan de slag gegaan deze maand en deze geeft nog geen dikke streep aan dus ik hoop maar dat de ovulatietest gelijk loopt aan de kalender van dit forum.. hebben jullie hier ervaring mee? gaf de ovulatietest wat anders aan dan wat de uitkomst was van het forum? liefs, nina
Tja das lastig te zeggen omdat dat per persoon verschillend is, ik zou volgens de calculator de 15de mijn ei moeten hebben MAAR ik heb vandaag pas een positieve OVU test.... dus morgen of overmorgen mijn eisprong. Ik heb ook een kortere luteale fase dan wat "standaard" is. Mijn advies is gewoon een week lang om de dag klussen, dan heb je meer dan je best gedaan
hoi zomaar! ow.. ja dus toch die ovu testen aanhouden. maar weet je die om de dag is dat wel goed voor het zaad? bedoel niet te veel? en om de dag ja dan moet je maar net geluk hebben he... pfffffffff haha enne je zegt je hebt vandaag een positieve ovu test en morgen of overmorgen je eisprong? maar hoe ga jij dan klussen als ik vragen mag? vandaag al? ik bedoel de zaadcellen leven toch wel een paar daagjes heb ik gelezen..
Nou euhmmmmm deed vanmorgen om 09.00 die test en toen mijn kleine man weer een slaapje ging doen om 10.00 ben ik ook nog even naar boven gegaan waar mijn man nog lag te slapen Om de dag is prima wat ik altijd gehoord/gelezen heb en zaadjes kunnen meerdere dagen overleven dus ik zou zeggen dat er dan altijd een legertje klaar ligt . Denk dat ik morgen avond er nog even voor ga omdat vanaf nu kan het 24 uur of zelfs 36 uur duren voordat het eitje daadwerkelijk springt en dan kan hij nog een dag (maar het liefst binnen 12 uur) bevrucht worden.
oke maar das dus 2day voor jou en morgen klussen..wow das wel strak achterelkaar zou dat niet de kwaliteit van zaadjes nadelig beinvloeden? mmm ik test vanavond weer .. denk dat mn ei eraan zit te komen..maar ik ga wel op de ovulatietesten af. vraagje trouwens als je dubbele streep hebt is het dan zeker dat je ei eraan komt of kan het dan al zo zijn dat je je ei al hebt gehad?
Valt toch wel mee? Is meer dan een anderhalve dag, vanmorgen VROEG en morgen AVOND, als ik nog een ochtend of zelfs een dag zou wachten weet ik in ieder geval dat het dan "geen zin" meer heeft, dus liever een paar zaadjes dan helemaal niets 8) (gewoon om het leger eventueel te versterken Enne als je elke dag rond de zelfde tijd een ovu test heb gedaan kun je in principe je ei niet missen (dus dan zou hij in dat geval ook nog niet geweest zijn maar er nog aan komen), ze zeggen ook wel eens dat het goed is om 's ochtends en 's avonds te testen als je testen positiever worden (dan mis je hem zeker niet)
ja begrijp je, VROEG en AVOND haha ik test inderdaad elke avond en nu ook einde ochtend.(schijnt dat ochtend urine niet bevordelijk is voor ovulatietest kan vals uitslaan las ik)
Gelukkig dan is het DUIDELIJK Ik plas 's ochtend als ik opsta.... daarna doe ik 4 uur lang mijn best op mijn plas op te houden :sick: en dan test ik Anders zou hij idd vals positief kunnen zijn.
Wij hebben deze ronde 4 dagen acher elkaar geklust, precies met de eisprong en zie het resultaat Maar om de dag klussen is ook prima hoor
Elke dag klussen is NIET slecht voor de kwaliteit van de zaadjes. Echter wel voor de kwantiteit. Dit houd dus enkel in dat er minder zaadjes per keer zijn. Maar in principe is er niks geen probleem mee. Om de dag is prima hoor. Persoonlijk zou ik na een posi ovutest een paar dagen achter elkaar klussen. Om de kansen te vergoten. Hier ook 4 keer in de 3 vruchtbaarste dagen, hoop dat het geholpen heeft
hoi tinkerbell dank voor je berichtje! ik doe vanavond een ovutest en morgenmiddag weer. ik wil m niet missen! haha
hoi did! wat fijn om te horen, gefeliciteerd meid! ik ga je advies volgen en de komende dagen lekker 'los'hihi
En idd, heb ik vandaag te horen gekregen dat je beter 2 keer per dag ovutesten kan doen, zodat je hem niet mist. Wist ik niet, maar dus heeeeeel slim van jou
ik zag trouwens ook in de gebruiksaanwijzing van de ovu testen staan dat je 2 uur voor uitvoeren test niets mag drinken. hou jij je eraan? ik doe het wel maar vind lastig hoor. DORST haha
Bij die van mij mag je 4 uur niks drinken en niet naar de wc,.. Ik kan me er meestal aan houden, tenminste als ik niet te lang stil zit want ik heb eenzwakke blaas haha.
Ik zit ook steeds te bedenken hoe ik het deze maand ga doen. Om de dag klussen zonder ovutesten en hopen dat 't raak is...of toch maar ovutesten gebruiken...of de dagen rond me eisprong elke dag (volgens de calculator heb ik me ei op 28 okt). Ik denk dat we het maar gewoon vanaf vandaag om de dag gaan doen tot aan eind oktober. Zonder ovutesten. Zo kan het bijna niet missen dacht ik zo...Of zal ik...nee we doen het zo!
Meid die zou ik gelijk weggooien als ik jou was. Die kunnen wel 2 weken lang positief aangeven. Of zelfs meer! Iedereen heeft hier probelemen mee gehad. Zelf heb ik de ovutesten van de babyboomshop. http://www.babyboomshop.nl/ Die zijn heeel goedkoop!