Tis hier net of je een mini-Ikea binnenstapt. Eigenlijk zo'n beetje alle meubels (behalve de babykamer) komen van de Ikea. Verder ook veel meuk (lampen, planten, kleine frutsels enzo). Tja, we vinden het niet echt een uitstapje, kunnen vaak in een uurtje de hele winkel door zijn (om dan nog een half uur bij de kassa in de rij te staan )
Heel veel Hoewel ik nu opmerk dat er beneden weinig meer staat... alleen een expedit boekenkast met onderin twee speelgoedladen voor ons zoontje, oh, en een tafeltje in de hoek, zie ik nu, met een grote plant erop. Oh, en een aantal van die reuzenkussens met pluche hoes op de bank. De gehele babykamer is van Ikea (Leksvik) ons bed ook, maar het matras niet, want er was geen matras van 220x180 cm. Dan moest je er twee van 90 breed nemen en dat wilden we niet. Op onze logeer/rommelkamer staat zo'n hele grote expedit en op onze werkkamers op zolder een heeeeeleboel billy's, een computermeubel, een kleerkast voor mijn toneel/verkleedkleren en heel veel frutsels.
Ikea kinderestoel Ikea keukentje voor de kinderen We hebben een salon tafel gehad van de Ikea Het matras van onze dochter is van de Ikea Speeltrein van onze zoon is van de Ikea Speeltafeltje met stoeltje is van de Ikea En een paar knuffeltjes Oh en handdoeken Het is best een leuke winkel
Hij is wel groot idd, maar bij ons lukt het gelukkig. Ik merk helaas wel dat het niet zulke goede kwaliteit is. Er is hier en daar al een stukje wit afgebladderd waardoor je het hout dus ziet wat eronder zit. Das wel jammer. Het is deze trouwens, voor degenen die nieuwsgierig zijn: LIATORP Salontafel - IKEA
Ja, hier wel een aantal meubels van Ikea. Tv meubel, bank, eettafel Accessoires niet. Hou van een landelijke stijl dus combineer het leuk met onder andere Riverdale spulletjes.
Wat ik van de Ikea vind. Prima winkel. Maar moet bekennen dat ik er niet zo vaak komt terwijl er een Ikea tien jaar lang zo wat in mijn achtertuin heeft gestaan 10 min lopen hoog uit. Maar het restaurant en dergelijke een leuk uitje om met je kinderen naar toe te gaan. Mijn zoon heeft wat in de ballenbak daar gespeeld. Gratis haha. Wat heb ik hier in huis van de Ikea. Te veel denk ik om op te nomen maar ga eens een gok wagen. Heel mijn huis is voorzien van Ikea laminaat ( slatten) prima kwaliteit en het goedkoopste wat Ikea heeft. Alleen soms glijden we er op uit. Beetje glad maar daar leer je wel mee leven. Peuterbedje gekregen van mijn zus via marktplaats maar wel van Ikea. Het matrasje daar in heb ik voor een koopje gekocht echt een koopje had de laatste van de winkel en dat matrasje kosten me maar 4.95 zo liep ik die winkel uit. Daar naast diverse keuken spullen van de Ikea van plastiek bordjes bestek bekers en braadpannen. Krukjes. Mijn bed tweedehands via mp. Maar ook een Ikea product het zelfde met dat matras. Diverse linnengoed handdoeken theedoeken.. Mijn kamer lampen. Netje in slaap kamer van dochter met Ikea planken Ikea gordijnen en Ikea speelgoed En een rond kleedje om op te spelen. O ja en nog een lelijke lamp die ik ooit eens van mijn lieve moeder gekregen heb voor de kerst( gebruik hem wel) maar mooi vinden nee dat doe ik nog steeds niet. O ja vergeet nog wat het badje waar me dochter in douchte komt ook van af de Ikea. En oja het kinderstoeltje van dochter lief is natuurlijk ook van de Ikea. Breek alleen altijd me benen met dat ding maar voor die prijs
ik moet bekennen... heb toch ikea ontdekt.. de hemnes ladekast gebruiken we als commode bij Mees. maar.... mijn man heeft hem gehaald ...
ja best veel eigenlijk als ik erover nadenk: vloerkleed bank kasten van de oudste lack tafeltje speelgoed keuken en ander hout speelgoed gordijnen in de woonkamer onze keuken kussens bekers en glazen en ander keukengerei ook mmmmmmmmm vast nog wel veel meer..... Leuke winkel, vind het ook echt een uitje
I LOVE Ikea ! Als je hier in huis Ikea roept stort de halve boel in elkaar . We hebben de salontafel, tv-meubel en een bijzettafeltje van de Ikea. Verder paneelgordijnen in de woonkamer en de meubeltjes van mijn dochters kamer hebben we er gekocht. Oh ja en de ladekast in onze slaapkamer. Oh en kussens voor op de bank en een matchend plaid wat over het lange voetenstuk van de bank ligt (hoe heet zoiets...een chaise longeu ofzo ). En waarschijnlijk gaan we ook nog een vitrinekast van de Ikea kopen.
Ja, die hebben wij ook . En we hebben ook het tv-meubel van die serie en we willen dus ook een vitrinekast (eigenlijk een boekenkast met deuren ervoor) van die serie kopen.
Echt wel, in iedere kamer staat wel iets. Binnenkort gaan Thijs nieuwe stoere kamer, de meubels halen we bij ikea
Ja hier ook een ikeafan! Als ik nou gewoon eens 10.000 euro kon uitgeven daar Wij hebben deze kast. Gebruiken hem als scheiding tussen de keuken en woonkamer, maar dan in het wit EXPEDIT Open kast - hoogglans rood - IKEA
Hier ook wat spulletjes van de Ikea. Wij hebben ook de expedit kast met de bijbehorende bakken voor het speelgoed van de kleine meid. En dan nog wat dingen die je nodig hebt in de keuken. Ook een paar gastendoekjes gekocht voor op de wc, zijn goed moet ik zeggen.
Hebben wij spullen in huis die NIET van Ikea zijn? Eh, ja, wel trouwens, een nieuwe bank en onze salontafel. Maar voor de rest eh. Weinig, vrees ik I <3 kea!
Ikea vrij veel eigenlijk, maar goed, wij wonen dan ook in Groningen en daar staat europa's grootste Maar met een groot gezin hebben wij helaas geen geld voor lundia of stokke In de woonkamer is eigenlijk alleen de box en de klok niet van ikea... (ok en wat planten en speelgoed) Toen wij een nieuwe bank moesten (Wilden) toen zei ik, laten we nou eindelijk eens een bank van een echte bankenwinkel nemen! Lange zoektocht, zelfs bij seats & sofa's geweest (gillend weer weggegaan ) maar nergens dé bank kunnen vinden. We zaten nl ook nog met het muurtje in de woonkamer die 2,40 is en de meeste banken zijn 2,50 dus zou er iets uitsteken bij een hoekbank en met een bankstel zouden we ook niet uitkomen... nou ja, je raad het al... toch bij ikea uitgekomen... Niet dat de bank goedkoop was, maar hij zit heerlijk! (karlstad) De grote eettafel (uitrekbaar tot 12 persoons) was het huwelijkscadeau van mijn ouders aan ons. oh ja van de 3 kinderstoelen is er 1 van ikea. Verder hebben we veel keukenspullen, glazen en borden etc van Ikea. Onze slaapkamer is van ikea, die van de oudsten ook. Van de drie jongsten niet trouwens. Nou ja, dat was het zo'n beetje
Glazen en pannen en nog wat keukenspulletjes van Ikea, maar ook schoenenkasten, een bureau en een boekenkast.
Ja, best een hoop eigenlijk. Nachtkastjes, linnenkasten, keuken, tvmeubel, plafoniere's, en laminaat. Ben er gewoon tevreden over. Het laminaat wat minder, maar het ligt mij prima.