Heb gestemd op 'vooral accessoires' maar eigenlijk had ik van alles wat moeten stemmen. Had vooral m'n woonkamer in gedachten en daar zijn het alleen wat accessoires, maar in de slaapkamers hebben we wel een paar kasten uit die blauw-gele-schoenendoos. Prima winkel, als je 'even snel' wat wilt hebben.
Vorig jaar zeiden ze iig geen webshop te openen binnenkort IKEA: voorlopig nog geen webshop - E-commerce - E-commerce - RetailNews Denk ook dat dat vrijwel onbegonnen werk is als je kijkt wat het assortiment is, en met retourneren etc Of ze moeten bijv een top 1000 meest verkochte artikelen erop zetten en retourneren alleen in de Ikea vestiging zelf ( al is dat moeilijk met bijv een kast waarvan de dozen niet in de auto passen ) Ik ben er 3x in mijn leven geweest, en 3x hels Nu heb ik gezworen er nooit meer te komen ook al hebben ze leuke spullen Mijn vader word er trouwens ook gillend gek, maar nu kunnen wij ook zeer slecht tegen drukte/chaos/ongestructureerdheid/groot oppervlak waardoor we verdwalen en niet kunnen oriënteren etc. door onze asperger. Voor mij is winkelen in een dorp al vermoeiend en zwaar, laat staan ikea haha
Ik kom er regelmatig, jammer dat ze zo weinig nieuwe spullen krijgen maar wat ze hebben is helemaal mijn smaak, degelijk en betaalbaar.
De keuken.speelgoed kast met die bakken,lampjes op de tv kast en in de slaapkamers,pannen en wat messen,badkamerskast,glazen etc.
yep, een houten boekenkast, bed, nog een boekenkast, glazen, pannen, bestekonderdelen, onderzetters, fotolijsten, geurkaarsen, kaarsenstanders i love it!
Mijn huis is een Ikea showroom..... En ziet er best leuk uit al zeg ik het zelf. Idd hemnes is favoriet hier.
ehmmmm... de kramfors bank, eettafel, salontafel,drankkast, borden en bestek, rolgordijnen, peuterbed, lampen, beddengoed, nachtkastjes, dressoir, tvkast, logeerbed, zwevende planken, kinderstoel, kratten....
Even denken.. Heb wat kookspullen van de ikea (voornamelijk bak blikken ). Die simpele tafeltjes van 5 euro. Die zijn zooo makkelijk! Bloem vazen. Kinderstoel. Zo'n hartjes vloerkleed. Die plastic gekleurde bakjes, bekertjes en bordjes. Rolgordijnen. En vast nog wel wat andere hebbe dingetjes. Vind het wel een leuke winkel! Lang niet alles is mijn smaak, maar ze hebben we vrijwel alles voor een leuke prijs . Alleen jammer dat ze nooit wat nieuws krijgen, een wisselen assortiment zou ze goed doen .
Hier bijzettafeltjes, PC hoekje, peuterbed en accessoires. Eerder de bijkomende spulletjes eigenlijk waarvan het niet erg is als er beschadiging is of een defect...
Hier bijna alles van Ikea.. Tafels, kasten, bureau's, tv meubel, wand planken, lampen, keuken spul, huiskamer/slaapkamer/badkamer accessoires, en dan vergeet ik vast nog wel wat
Ja hoor wij hebben ook wel wat van de Ikea, vind het een verschrikkelijke winkel dus kom dr echt als ik zeker weet iets er te willen kopen anders niet.
Heeeel veel kaarsen, lampen, schommelstoel, planten, vazen, die kleine tafeltjes (zó makkelijk schoon te maken dus ideaal als speeltafels), en natuurlijk zo'n gruwelijk, maar oh zo handig, stoeltje in een felle blauwe kleur
Ik dacht toch echt iets gezien te hebben over een nieuwe 48 uurs service, bestellen online en aflevering aan de deur. Misschien gedroomd dan ofzo Op zich zou het best kunnen, BOL heeft ook duizenden artikelen op voorraad dus op zich zie ik daar het probleem niet in.
onze kasten zijn van ikea, het peuterbed, de kast van de kinderen. Bekers en bordjes en een pan van ikea. Heerlijke winkel.