Wij hebben best veel van de ikea. De keuken, de welbekende mammut kledingkast voor mijn dochter, ons bed, de salontafel, krukjes, speelgoed/knuffels, servies en het plastic servies voor de kids, lampen.. hmm.. volgens mij nog wel veel meer.
Wij hebben een ikea huis!!!! Iets te veel....maar ja dat krijg je als je 4 jaar ongeveer naast de deur hebt gewoond
voor sommige dingen ga ik daar wel heen. Maar het is voor mij geen leuke uitje. Ik vind het echt irritant druk
ja hoor, toen ik op mezelf ging wonen heb ik alles bij de Ikea gehaald! Nu ik samenwoon hebben we wel veel weggedaan, maar ik heb nog een poef en 2 kasten van de Ikea in de kamer staan en verder veel accesoires en keukengerei. Op de logeerkamer staat nog een bank, bed, en kastjes van Ikea.
Ik ben Ikea verslaafd. Veel keus, prima kwaliteit en een leuke prijs. Heb hem pas z,n 2 jaar geleden indekt en heb er bijna heel mijn woonkamer meubels gekocht ( behalve de bank) en ben er super blij mee. De tafel heeft nu wat krasjes maar agg voor 80 euro heb ik nieuw blad. Als de kinderen straks ouder zijn dan koop ik misschien wel beter kwaliteit meubels maar ben nu nog zeer tevrede. Mensen praten over onze tv kast en vinden hem geweldig. Als ik dan zeg ikea geloven ze mijn niet . Verder kinder speelhoek ook van Ikea ( mammut serie) .
hier heel veel ikea de tv hoek en het bankstel is allemaal ikea. laatst ramde ik met mijn huishoudtrap tegen de tv kast aan en dan is het naar handig dat je gewoon even kan rijden en een nieuwe kan kopen hahaha verder komt alles wij bij een meubel zaak vandaan maar op de een of andere manier vond ik dit beter voor beneden
Eens even denken... Woonkamer (speelhoek van onze zoon): - Expedit vakkenkast 8-vaks - speelkleed - Kritter kindertafel met twee stoeltjes - houten speelkeukentje met toebehoren Slaapkamer zoon: - Expedit vakkenkast 4-vaks - autokleed Onze slaapkamer: - Malm bedframe wit - Malm brede ladekast wit met glasplaat - Pax linnenkast wit met (spiegel)schuifdeuren - toilettafel wit met glasplaat, erbij een krukje met zwartwitte zitting - de spiegel boven de toilettafel - twee grote rieten manden (vierkant) met klep - een wandplank Studeerkamer: - hoekbureau met bureaustoel - ladekastje - Expedit vakkenkast (8-vaks) met in vier vakken een deurinzet Verder nog wat los keukenspul. Best wel wat eigenlijk! EDIT: ik ga er nooit voor mijn plezier shoppen... Heb er echt een bloedhekel aan, zó druk!
Hier ook ikea fan! 2 lange dvd kasten tv kast 2 banken salontafel eettafel 2 sta lampen kledingkast op maat klapstoeltjes wasmanden speelkleed wat losse speelgoed matras zoontje 2 nachtkastjes diverse spullen in de keuken Zaterdag komt er een opbergkast voor mn zoontje zijn speelgoed bij.
neeehh ikea is niet helemaal mijn ding, vorige week toevallig nog geweest en waar kom ik mee thuis, een koekenpan en wat kaarsjes...en dat is zo'n beetje alles wat ik bij ikea vandaan heb.
Alles is van de ikea behalve de bank, ons bed en de kinderkamer HAHAHA best erg eigenlijk! Ohh en kwaliteit is ook super!
Wij hebben ook eea van de Ikea in huis. En ben inderdaad ook fan van de Hemnes en Liatorp series. Kwaliteit is meestal goed. Enige wat ik slecht vind, is de MALM slaapkamerserie. De toplaag is op een gegeven moment losgebladderd. Maar kon er niet te lang mee zitten, nieuw bed uitgezocht . (Birkeland.. ooh en ik vind 'm toch zo mooi! ) Wij hebben de volgende dingen van Ikea: - salontafel (Hemnes); - tv-kast (Hemnes); - bureau (wordt meer verkocht); - eettafel (wordt niet meer verkocht); - wastafel met bovenkast; - peuterbed (Gulliver); - peuterbankje (Hemnes); - schoenenkast; - kledingkast; - matrassen. Verder accessoires als strijkplank, spiegel, fotolijstjes, nepplantjes en kaarsjes.. Ik ga graag zo nu en dan naar Ikea hoor
Vind het een vreselijke winkel maar wel erg handig op zijn tijd. We hebben er veel opbergers en hier en daar een kastsysteem van voor boven en op zolder.
Laminaat in de woonkamer Babykamer meubels Kleedje Ladekast op onze slaapkamer Glazen/bekers Wandplankje Fotolijstjes Strijkplank 4 seizoenen deken + Dekbedovertreksets Kastje in de badkamer Dus ja, best wat in huis van de Ikea Vind de kwaliteit ten opzichte van de prijs ook goed