Nog meer grieperig kinderen?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by knap, Nov 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knap

knap Niet meer actief

Mijn dochtertje is van af vrijdag eigenlijk niet lekker. Zaterdag begon de koorts rond de 39.5 toch gisteren even bij de hap geweest. Ze nam me serieus;). Ze zegt als ze woensdag nog ziek is mag je naar je eigen huisarts. Haar ene oor was goed het andere wat rood. Ze heeft aan een kant een opgezette klier en ze had vandaag nog 39.5! Voor de rest redelijk vrolijk maar wat ik ook probeerde kreeg er haast geen hap of wat te drinken in denk echt dat haar keeltje pijn doet. Voor dat ze ging slapen heeft ze behoorlijk gehoest en kwam wat er in gegaan was er weer uit papa mama vies;) mopperen op elkaar. ( je voelt je zo machteloos als ze niet lekker zijn)Hij is vandaag gekomen omdat ze ziek was dus dat scheelt. :)pff.
    Dora genoeg gezien vandaag ook dat nog haha je moet ze toch ergens zoet mee houden. We hebben gekleurd gespeeld ect en samen de aardappel schoon gemaakt ze had honger nou ze nam geen hap van haar avond eten. Daarna een rijstewafel met poedersuiker tja je wilt toch dat ze wat binnen krijgen. Vanmiddag boeide zelfs de chips niet. Gelukkig wilde ze na veel vijven en zessen een paar slokken cola weet niet gezond maar je moet toch wat?

Maar waar het op neer komt morgen ochtend bel ik toch even de ha weer. Of niet en moet ik net zo als altijd gewoon geduld hebben tot ze weer opknapt. Denk het laatste. Maar het blijft nooit leuk als je kindje ziek is.

Dus nog meer zieke kindjes.:(

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb je al een zetpil gegeven? Vaak voelen ze zich dan even wat beter en eten ze ook wat makkelijker. Sterkte.

3. knap

knap Niet meer actief

Ja gelijk van af zaterdag al ook gelijk neus spray hoest drank ect.

Geef altijd het advies trek alles uit de kast. Vandaag dus gedaan maar merk meteen weer hoe machteloos je je soms kan voelen als ze echt goed ziek zijn. :(

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hier al drie weken zieken boeg ... We zijn allemaal aan de beurt geweest :( wat hier vaak het " wonder " middel is is knijp fruitje..
    Heel veel sterkte

Ons moeder hart heeft het maar zwaar

5. knap

knap Niet meer actief

Net naar de ha geweest. Vannacht was een klein drama tje.

Waarschijnlijk heeft ze het rs virus. Als het donderdag niet over is mogen we weer terug komen. Nou ja in elk geval. Mijn arme meisje.

Share This Page