Hmm, klinkt goed! Wat is dat voor spray en waar kan je die halen? Altijd handig natuurlijk voor als 't nog een keer nodig is, ik heb namelijk ook wel eens geen tsr als ik wil kolven. Bij mij is het inmiddels al weer redelijk opgelost. Milan had gisteren een beetje verhoging en wilde erg vaak drinken, en vandaag heb ik gewoon weer lekker veel melk.
Bij mij helpt borstvoedingsthee en floradix. Ik heb er best succes mee, al zeg ik het zelf! Die domperidon kan best vervelende bijwerkingen hebben voor je uk: parkinsonisme. Dat zijn trillingen/bevingen van het lijf/ledematen. Ik vond het zelf een eng idee en heb het daarom niet gebruikt.
ik heb deze week ook een megadip...er kwam amper iets uit.... Door veel te kolven (mijn meisje wilde niet vaker aan de borst, ze weigerde) samen met de syntocinonspray, veel rust en goed eten en drinken, is het nu aardig op peil....(tenminste ze komt nog wel 2x 's nachts, maar is in ieder geval weer tevreden na het drinken)
is een neusspray met het hormoon oxitocine (syntetisch natuurlijk) wat je lichaam mormaal ook aanmaakt als je kindje gaat drinken. ik heb hem gewoon via de ha gekregen! ff gebeld en gezegd dat ik veel moet kolven op mijn werk en soms moeite heb met de tsr en nu krijg ik iedere maand een nieuwe (hij is maar 1 maand houdbaar) Wordt ook gewoon vergoed door het ziekenfonds. Het is echt een goed hulpmiddel hoor, want met die spray komt die tsr meestal binnen een minuutje. zou het gewoon een keertje aan de ha vragen.