Hallo Wij willen graag nog een weekendje weg naar centerparcs, het word dan het weekend van 25 juli tm 28 juli Ik keek net op centerpars hebben ze vandaag waanzinnige woensdag is het park nu 129 euro. maar dat geld alleen voor dit weekend en het weekend daarop, dus nog niet voor het weekend dat wij willen flink balen natuurlijk. Ben alleen bang als ik een week wacht dat Of de korting er dan niet is, Of dat er dan geen plek meer is Heeft iemand tips hiervoor of kent iemand een kortingscode ?? Alvast bedankt!
Ik ben ook benieuwd. Wij kijken later pas of we nog iets gaan boeken (ivm verbouwing, ligt eraan hoe ver we komen). Eigenlijk nog niet gekeken of je ook een mysterie park kan boeken voor de zomerperiode....
Ik zou gewoon even bellen met het callcenter en kijken of ze je daar wat informatie kunnen geven. Niet geschoten is altijd mis!!
gebeld zeiden ze ja mw we weten niet welke korting we in de toekomst hebben,, dus daar wouden ze niets over kwijt, dus geen idee of die korting er volgende week wel op staat of niet.
Ik zou gewoon het risico nemen hoor! Zo hebben wij in november ook spot goedkoop geboekt met een last minute Fijn weekend alvast!
Denk dat je er niet echf van uit moet gaan in deze periode (hoogseizoen). Meestal doen ze de echt goede aanbiedingen als de parken half leeg zijn.
Roompot zijn we eens geweest , is ons erg tegen gevallen Daarom voor ons geen roompot of hoogeboom meer, maar alleen centerparcs of landal
mysterypark doen anders. hebben we nu ook gedaan. scheelt veel geld. als het je niet uitmaakt in welke park je terrecht komt dan.
Klopt heb ik na gekeken, maar er stond bij hond niet welkom dus helaas ook geen optie, want de hond gaat met ons mee