hebben jullie tv op de slaapkamer??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hebben jullie tv op je slaapkamer?

1. ja

2. nee

3. anders...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Wij hebben ook tv op de slaapkamer en deze staat ook elke avond aan! Ik kan echt moeilijk in slaap komen zonder.. Voornamelijk omdat ik op die manier net wat beter tegen het gesnurk van mijn man kan!
    Nu zijn we een weekendje weg en geen tv in de slaapkamer.. Tis gebleken dat ik nog wel zonder kan, maar fijn vinden we het beide niet! (Lees: mijn man vind die blauwe plekken die hij nu heeft om hem te laten stoppen met snurken niet prettig hihi :))

2. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Sinds twee weken hebben wij een tv op de slaapkamer. Vind het wel lekker om in bed tv te kijken als manlief in bad ligt of als hij een film wilt zien en ik iets anders. Hiervoor nooit een tv in de slaapkamer gehad en wonen nu 5 jaar samen!

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee en die komt er ook echt niet.... ik ben blij als dat ding in de woonkamer uit is, laat staan dat ik ook nog een in de slaapkamer wil. Het is zo onrustig.

4. fafje

fafje Niet meer actief

wij kijken trouwens wel op de ipad bepaalde dingen of op telefoon...vaak is dat al slaapverwekkend :p

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ja pas sinds een jaartje, maar kan m nu al niet meer missen!

S'avonds lekker vroeg erin na t douchen,(20.30 :)) en lekker aantutten in bed, HEERLIJK!

6. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    We hebben de kabel vorige week eindelijk doorgetrokken, we wonen hier nu zo'n anderhalf jaar. Ik heb de tv op de slaapkamer wel gemist, maar ik merk dat ik nu ook vaak te lang tv blijf kijken en daardoor minder slaap.

7. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Nee hebben we niet, willen we ook niet. We kijken dan ook maar weinig tv. Ik vind het heerlijk rustig.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ja wij wel. Ik heb erg veel last van mijn rug oa door hernia en Jan daardoor tegen de avond vaak niet meer lopen van de pijn. Ga dan heerlijk gelijk met de kindjes naar boven, tv aan en benen omhoog. Heerlijk. Dochter heeft ook een tv wat ik minder nodig vond maar was een kado van oma. Zoontje krijgt er ook een. Wordt eigenlijk alleen gebruikt als ze ziek zijn of als er een vriendje komt spelen en het is slecht weer. Bijv bioscoopje spelen

9. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja wij ook heerlijk! Het wil niet zeggen dat hij dagelijks daar aan staat. Maar ik vind het vaak lekker om in de avond rond half 9 even gestrekt te gaan :D

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier ook! haha of nouja niet echt een tv.. gewoon een draagbare dvd ding die anders in de auto gebruikt word:D heerlijk om een filmpje te kijken als ik in bad lig:)

Ohja ontopic..
    wij hebben ook een tv in de slaapkamer.. kijk altijd nog even voor ik ga slapen :)

11. Trees

Trees Niet meer actief

Nee en deze komt er ook niet. Ik hou van rust en gezellig samen kletsen in bed.

Ik vind de tv echt een sfeerverpester.

12. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Wij hebben bewust geen tv op onze slaapkamer. Als ik een dvd wil bekijken dan kan dat ook op mijn laptop, maar dat komt gewoon nooit voor.

13. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Sinds ik bij mijn vriend ben ingetrokken (6 jaar geleden) hebben wij ook t.v. op de slaapkamer (ik nam er eentje mee dus die was over en moesten we toch ergens plaatsen, en er zat al een aansluiting dus 1 + 1 was 2 ;)).
    Inmiddels hebben we 3 jaar geleden de slaapkamer vernieuwd / opgeknapt en ook een mooie flatscreen gekocht met surround systeem. Héérlijk om een filmpje te kijken, of een muziek DVD-tje! Ik vond het vooral ideaal toen ik nog borstvoeding gaf, dat deed ik thuis vaak op de slaapkamer omdat m'n stiefzoontje van 12 hier rondliep die niet wist waar ie moest kijken als ik aan het voeden was. Ik zat dan lekker relaxed een beetje te kijken met Dennis aan mijn borst... kon zo een uur duren. :p

Nu gaan we echt ook een stuk vroeger naar boven sinds Dennis er is want die is 's ochtends tussen 6.00 en 6.30 klaarwakker. Dus we houden nu regelmatig een lounge-avondje, hapje, drankje, filmpje bijvoorbeeld. En ondertussen knuffelen en kletsen... kan best hoor!! :D En dan tegen elven de t.v. en het licht uit en lekker slapen. (Of iets anders als we daar zin in hebben).

Ik zou 'm geloof ik niet meer willen missen daarboven. Hier beneden kan ie zo in de verkoop want hier staat ie nauwelijks aan overdag en 's avonds vaak alleen voor DWDD. Maar goed, als m'n stiefzoontje hier is (de helft van de week) kijkt ie nog wel eens een programmaatje maar dan ook vaak 's avonds pas.

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wij hebben wel een tv op de slaapkamer en vind dat heerlijk!
    Vooral als vriendlief voetbal wil kijken!

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja, heerlijk! Soms wil vriend bijv. gamen beneden of wil ik een bepaalde film zien die hij niet wil zien. Dus ga ik lekker naar boven en dan heerlijk op bed tv kijken. Of we kruipen gezellig samen in bed om iets te kijken.

16. Wij hebben wel een tv staan maar kijken zelden.. ik ga liever ronken zodra ik mn bed zie :D

17. Jel

Jel Niet meer actief

Ja, we hebben er één en zouden ook graag tv aangesloten willen hebben, maar er gaat vanalles mis met die fijne Euphony. We hebben er spijt van dat we het genomen hebben.

18. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Heerlijk, ik zou m ook niet meer willen missen. In het weekend sturen we de kinderen vaak naar boven om tv te kijken zodat wij volwassen tv kunnen kijken.
    Ik kan me heerlijk ontspannen op bed tijdens de tv, ik val dan snel in slaap.

19. Dana

Dana Niet meer actief

Nee geen tv op de slaapkamer maar mijn man is bijna nooit thuis (eigen zaak) door de week dus ik kan beneden toch kijken wat ik wil. Als ie wel thuis is maakt het hem geen drol uit wat ik op tv wil zien, hij is daarin echt te makkelijk. Dus geen extra tv nodig hier.

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja hebben wij wel. Mijn man en gaan standaard tegelijk naar bed en kijken dan samen tegen elkaar aan nog een half uurtje tv. Heerlijk! Het schijnt je seksleven te ondermijnen maar daar hebben we toch niet echt bepaald last van :D

Deel Deze Pagina