Nee, bewust geen tv op de slaapkamer. Als ik nu naar bed ga, ga ik ook echt om te slapen en zodra er een tv staat weet ik zeker dat ik nog net even een klein stukje van een programma ga kijken. En dat kleine stukje wordt vervolgens het hele programma... En het programma dat er na komt, etc. Oftewel: vorm van zelfbescherming Maar wat moet ik me voorstellen bij de optie "anders?" Ik heb geen tv op mijn slaapkamer maar ik slaap altijd in de woonkamer de bank voor dr tv?
whaha, nee maar er zijn altijd mensen die een antwoord willen geven dan ja of nee. Misschien, we hebben er wel 1, maar niet aangesloten En voor degenen die het onrustig in de slaapkamer vinden?? Je moet hem s nachts wel uitzetten he
we hebben der wel 1, maar sinds de geboorte van Jelmar nooit meer aan gehad... toen omdat het teveel "lawaai" maakt dacht ik haha, was bang dat hij er wakker van zou worden, en nou is de gewoontje gewoon over gegaan... maar nu hij bjina 2 is heb ik wel tegen hubs gezegd het digitale bakje weer even te installeerne, dan lijkt het me op zondag wel es makkelijk, als hij dan wakker is zijn bambixfles op te halen, en nog lekker ff tekenfilmjpe kijken tussen ons in ofzo
Ja, hier wel. Meestal kijken we beneden, maar soms als we moe zijn, maar nog wel een film willen kijken, doen we dat lekker in bed en dan is het daarna een kwestie van tv uitzetten en slapen gaan Heerlijk! En ook in de kraamtijd van Thirza, of als we ziek zijn, vind ik het heerlijk. En heeeeeel soms, als we beiden wat anders willen kijken, kijkt er eentje boven. Maar dat is maar heeeel af en toe
Heerlijk vroeg op bed nog ff tv kijken. Of op zondagochtend lekker ff met zijn alle in bedje tv kijken. Zou me ook niet kunnen voorstellen dat er veel mensen zijn zonder haha.
We hebben er eentje een maand of vier op de slaapkamer gehad. Verschrikkelijk. Mijn man ging elke avond even kijken en automatisch ging ik ook meekijken, kon daardoor niet meer in slaap komen, heel irritant. Dus nu weer weggedaan (uiteraard in overleg) en nu lezen weer vaak voor het slapen gaan.
Ja, wij hebben een televisie op de slaapkamer. Hij staat eigenlijk elke avond wel even aan, even nog het late nieuws kijken op rtl 4 en dan slapen. Wel is ie 3 jaar geleden denk ik ongeveer een jaar weggeweest, maar uiteindelijk toch weer terug gezet, vind het wel fijn toch even te kunnen kijken en ook bijvoorbeeld als ik smiddags even naar boven ga om even te liggen vind ik het wel fijn.
We hebben 'm wel, maar gebruiken 'm eigenlijk alleen af en toe in het weekend 's morgens als Sil even bij ons komt liggen als zoethoudertje 's Avonds voor het slapengaan lees ik liever een boek.
Wij hebben wel tv op de slaapkamer.. De laatste keer dat we m ook gebruikt hebben was toen manlief ziek was en vroeg op bed ging en ik niet in mijn eentje beneden wou zitten.. Dit was ongeveer n jaar geleden..
Sinds mijn 15de een tv op mijn slaapkamer en nu nog steeds hebben we er 1. We slapen ook in met de tv aan. de tv gaat op de timer en na een uurtje valt ie uit.
Ja, ik zou hem niet willen missen. Ook hier gaat de timer erop, lekker in slaap vallen met de tv op de achtergrond.
Wij hebben er ook één. Ideaal ! In het weekend gaat hij vaak in de ochtend voor Levi aan zodat wij nog even kunnen door dutten haha. Verder kruipen we in de avond wel eens lekker om 20.30 al onder de wol ofzo en kijken daar dan tv.
Ja, heerlijk!! Ik vind het ongezellig om alleen naar bed te gaan. Meestal gaan we samen naar bed en dan zetten we een filmpje aan. Ik val dan meestal halverwege in slaap en vriendlief kijkt rustig nog wat tv.
Ja we hebben er 1 maar wel al een echt oudje. Emma kijkt soms zappelin boven. Kan ik (of beide ligt aan de dienst van mijn man) nog even blijven liggen haha!
Wij hebben er wel 1 gehad, maar die was al vrij oud en kreeg kuren. Die hebben we dus weggedaan en er is geen nieuwe meer voor terug gekomen. En eerlijk gezegd, ik mis hem echt niet, heerlijk zelfs! Ik slaap ook een stuk beter nu er geen tv meer op de slaapkamer staat waar je nog een uur naar ligt te koekeloeren.
Hier geen tv op de slaapkamer. We kijken beneden tv, nog nooit de behoefte gehad om dat ook in bed te doen. Ik lees wel graag in bed, lekker ontspannen voor het slapen gaan.