heb er wel 1 staan maar doet het niet hebben van die draadloze bakjes van kpn maar.... die werken dus niet. dus ik heb anders gestemd
Ja we hebben wel een tv staan op de slaapkamer, maar merk dat ik sneller de ipad pak. De tv die er staat is niet zo heel nieuw meer en piept dus nogal als ie aangezet word...
Hier geen tv op de slaapkamer. Vind het onzin op dit moment. Heb een kastje waarmee ik kan opnemen. Wil mijn man echt een keer wat zien wat ik vreselijk vind ga ik lekker op de bank met een boek of kruip ik achter de laptop. Wat ik zelf wil zien neem ik dan op en kijk ik later terug Misschien denk ik er ooit nog eens anders over hoor. Hebben het namelijk wel een tijdje gehad, totdat iemand een tv nodig was en we hem goed konden verkopen omdat we zelf grotere hadden gekocht voor in de woonkamer
Ja dat lijkt me wel wat voor een weekje of 2 maar ik moet zeggen nadat ik op vakantie ben geweest ik het ook wel weer leuk vind om iets op tv te kijken. Terwijl ik het op vakantie echt totaal niet mis! Ik moet zeggen dat er ook niet zoveel leuks meer op tv komt de laatste tijd...
Ik vind wat er op tv komt ook echt prut. ik vind het af en toe wel fijn om een filmpje te kijken, maar dat gebeurt altijd op de laptop. Vandaar zou ik het echt niet missen. Vaak is het een beetje gedachteloos langs troep zappen en voordat je het weet is je avond om. Ik vind het zo zonde
Daar heb je wel gelijk in! Misschien moet ik het eens proberen...bewust vaker dat ding uit laten in de avond en een boek pakken. Ik klaag zo vaak dat ik nooit tijd heb om een boek te lezen behalve tijdens de vakanties
Ik maak me er zelf ook schuldig aan en achteraf baal ik. Zo onbevredigd gevoel. Nu ben ik nogal van het rigoreuze en wil de televisie direct de deur uit. Misschien ook wat overdreven
Hier wel een tv op de slaapkamer. Maar die staat bijna nooit aan. Af en toe een keertje op zondag ochtend als 1 van de kids wakker is en wij nog even willen soezen.
wij hebben wel een tv op de kamer. Vaak gebruiken we hem om 's avonds in bed een dvdtje te kijken of als een van de kids een dvd wil kijken en de ander gewoon tv wil kijken (we hebben alleen boven een dvd-speler). Er wordt ook wel gewoon televisie gekeken, maar dat is meestal als een van de kids ziek is ofzo. Dan is het minder druk voor ze dan onder waar nog 2 broertjes/zusjes lopen te spelen.
Oh ja, heerlijk, vroeg naar bed en lekker een filmpje kijken, of gewoon nog wat tv voor het slapen gaan, ik zou mijn tv op de slaapkamer niet willen missen hoor.
Oh nee hoor, val het echt niet als aanval op. : ) Er is altijd genoeg te doen. Lezen, studeren, gezellig met mijn man op de bank kletsen, nog de huishoudelijke taken waar ik overdag niet aan toe kom, op de crosstrainer bezig zijn, forummen, e.d. Heel af en toe kijk ik iets op uitzendinggemist, maar aan het meeste vind ik eigenlijk niks.
Je één op de slaapkamer, één in de woonkamer en één in de speelkamer. Allemaal met dvd en videospeler.
ook wij hebben een tv boven.. ook bij de kids staat er 1 maar deze heeft alleen een video recorder... vooral de oudste heeft soms behoefte om even rustig alleen te zijn.. voor het slapen gaan word die praktisch niet gebruikt, op onze kamer staat er ook 1 en daar kijk ik regelmatig.. vaak omdat VL beneden voetbal aan het kijken is of omdat ik iets wil kijken wat VL niet wil.. en vind het heerlijk om na een lange dag werken op tijd in bed tv te kijken.
Ik zou echt gek worden zonder tv op mijn slaapkamer. Wij hebben 2 UPC-decoders, één beneden en één boven. En de x-box staat ook boven. Lekker vanuit bed gamen Ik ga meestal tegelijk met mijn zoon naar bed. Ga ik eerst een paar uur lekker tv kijken vanuit bed, en daarna alles uit en nog een uurtje lezen. Wij zitten 's avonds eigenlijk nooit beneden.
Wij hebben een tv en die staat iedere avond aan om lekker bij in slaap te vallen...heerlijk rustmomentje voor ons!
ja heerlijk als ik 's avonds in bed lig maar nog niet zo moe ben dat ik kan slapen (of voor man, dat ik al in slaap val maar hij nog niet, dat gebeurt vaker ), of als ik een programma af wil kijken. of 's ochtends als ik nog wil slapen en Fleur is wakker dan zet ik hem aan, maf ik nog even verder en kan zij het zandkasteel en sesamstraat kijken.
Ja, we hebben ongeveer een jaar geleden een tv gekocht voor boven. Leek me wel zo praktisch voor tijdens de zwangerschap en na de bevalling. Soms als ik ziek ben of op een luie dag kijk ik een film of tv serie in bed. Verder kijken we bijna nooit voor het slapen gaan, met periodes een tv serie (dvd), hebben ook geen kabel. Soms ben ik erg moe en zou ik wel graag een programma in bed verder kijken. Dus in het nieuwe huis komt de tv weer op de slaapkamer, maar kijken dus erg weinig boven.