Wij hebben een tv op onze slaapkamer. En nog een grote ook. hahaha. Ik kijk nooit tv boden anders slaap ik ook niet. vriendlief die kijkt wel graag even voor het slapen gaan.. Maar dat mag vaak niet van mij anders kan ik niet slapen...
Wij hebben de tv in de slaapkamer eigenlijk net zo luxe voor elkaar als in de woonkamer... Alleen is de tv in de woonkamer iets groter en hebben we daar blu-ray. We hebben in de slaapkamer een LCD tv, dvd-speler met dolbysurround en digitale tv.... (al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat bij lange mooi-weer periodes de tv en het digitale kastje naar buiten verhuizen en we dan alleen zo'n klein bakbeestje hebben op de slaapkamer)
wij hebben wel een tv op de slaapkamer, maar die staat vaak uit. toevallig was alyssa vanmorgen al vroeg wakker en wilde ze bij mij in bed even tv kijken. verder wordt ie eigenlijk alleen gebruikt als er iemand ziek op bed ligt. liefs doris
Hier hetzelfde. Geen tv in de slaapkamer, en zou het ook niet willen. Tv kijken op bed vind ik niet zo veel aan, en als ik op bed ga dan ga ik slapen (nou ja, niet altijd natuurlijk ) Dan hoef ik geen tv meer te kijken, dat doe ik liever beneden op de bank.
Wij hebben wel een tv op de slaapkamer. Heerlijk om nog even voor het slapengaan in bed tv te kijken! (en half in te dutten bij het voetbal of lekker liggen luister naar een of ander praatprogramma)
Grappig. We hebben overal tv's zo ongeveer, inclusief ingebouwd in keuken en badkamers, BEHALVE in onze slaapkamer. M'n man is echt allergisch voor tv's in de slaapkamer en ik moet zeggen, ik mis het ook echt niet. Lees gewoon nog wat voordat ik ga slapen, iPad of boek, wel zo rustig eigenlijk.
ik heb op nee gestemd! ik heb epilepsie en raak snel overprikkeld, dus van mij hoeft een tv op de slaapkamer niet! we kijken trouwens weleens tv-series op de laptop in bed, meestal op zondag...
het is maar net wat je gewend bent denk ik...als je nooit ee tv hebt gehad op je slaapkamer mis je m ook niet natuurlijk... Ik zou niet meer zonder kunnen hahaha
Helemaal eens Jaren tv gehad, maar mn relatie werd aardig leuker en interactiever toen we dat ding uit de slaapkamer hadden verbannen.