hebben jullie tv op de slaapkamer??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hebben jullie tv op je slaapkamer?

1. ja

2. nee

3. anders...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Wij hebben een tv op onze slaapkamer. En nog een grote ook. hahaha.
    Ik kijk nooit tv boden anders slaap ik ook niet. vriendlief die kijkt wel graag even voor het slapen gaan.. Maar dat mag vaak niet van mij anders kan ik niet slapen... ;)

2. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Wij hebben de tv in de slaapkamer eigenlijk net zo luxe voor elkaar als in de woonkamer... Alleen is de tv in de woonkamer iets groter en hebben we daar blu-ray.
    We hebben in de slaapkamer een LCD tv, dvd-speler met dolbysurround en digitale tv.... (al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat bij lange mooi-weer periodes de tv en het digitale kastje naar buiten verhuizen en we dan alleen zo'n klein bakbeestje hebben op de slaapkamer)

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wij hebben heel bewust geen tv op de slaapkamer.

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Nee: m'n slaapkamer is om in te slapen en voor andere dingen :D een tv verstoort m'n rust.

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij hebben wel een tv op de slaapkamer, maar die staat vaak uit.
    toevallig was alyssa vanmorgen al vroeg wakker en wilde ze bij mij in bed even tv kijken.
    verder wordt ie eigenlijk alleen gebruikt als er iemand ziek op bed ligt.

liefs doris

6. danip

danip Niet meer actief

Hier hetzelfde. Geen tv in de slaapkamer, en zou het ook niet willen. Tv kijken op bed vind ik niet zo veel aan, en als ik op bed ga dan ga ik slapen (nou ja, niet altijd natuurlijk ;)) Dan hoef ik geen tv meer te kijken, dat doe ik liever beneden op de bank.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben wel een tv op de slaapkamer. Heerlijk om nog even voor het slapengaan in bed tv te kijken! :D
    (en half in te dutten bij het voetbal of lekker liggen luister naar een of ander praatprogramma)

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Grappig. We hebben overal tv's zo ongeveer, inclusief ingebouwd in keuken en badkamers, BEHALVE in onze slaapkamer. ;) M'n man is echt allergisch voor tv's in de slaapkamer en ik moet zeggen, ik mis het ook echt niet. Lees gewoon nog wat voordat ik ga slapen, iPad of boek, wel zo rustig eigenlijk. ;)

9. thelovebug

thelovebug Actief lid

22 aug 2011
    160
    0
    0
    ik heb op nee gestemd! ik heb epilepsie en raak snel overprikkeld, dus van mij hoeft een tv op de slaapkamer niet! we kijken trouwens weleens tv-series op de laptop in bed, meestal op zondag...

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Nee, en ik mis het ook niet echt.

11. Alita

Alita Niet meer actief

het is maar net wat je gewend bent denk ik...als je nooit ee tv hebt gehad op je slaapkamer mis je m ook niet natuurlijk...
    Ik zou niet meer zonder kunnen hahaha

12. JolandavanRijn

10 apr 2012
    69
    0
    0
    Draagdoekconsulent en gezinsmanager!
    Hardegarijp
    Helemaal eens :) Jaren tv gehad, maar mn relatie werd aardig leuker en interactiever toen we dat ding uit de slaapkamer hadden verbannen.

Deel Deze Pagina