hebben jullie veel vrienden?

Discussie in 'De lounge' gestart door liesbet77, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Precies, zo is dat...

Als we nou eens allemaal wat dichter bij elkaar zouden wonen he... ;)

2. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, geen vriendinnen en ik moet zeggen dat ik het wel mis. Op onze bruiloft waren er 4 vriendinnen van mij, maar sinds we getrouwd zijn, zijn ze verdwenen als sneeuw voor de zon. Eentje heb ik zelf verbroken omdat ze, toen ik vertelde dat ik zwanger was, zei.... ´ik kan je niet feliciteren´, omdat het volgens haar allemaal te snel ging bij ons (ben je dan wel een vriendin???) en de anderen eerst nog regelmatig bellen en afspreken, maar toen de eerste werd geboren was het over en uit. Te weinig tijd voor ze zeker? Eentje zie ik ongeveer 2 keer per jaar, dus dat noem ik geen vriendschap, maar een goede kennis.

Ik mis wel iemand waar ik mijn hart bij kan uitstorten, af en toe afspreken, gewoon even andere praat met iemand anders dan mijn man of moeder.....

Nu Merel naar de peuterspeelzaal ging dacht ik...leuk, allemaal moeders, gezellig, misschien komt er een leuke vriendschap van, maar helaas, ze wonen bijna allemaal in dezelfde straat en zijn nogal dik met elkaar.....

Ach....komt wel weer. We willen toch heel graag naar Drenthe verhuizen, 200 km hier vandaan, dus dan verwateren vriendschappen meestal toch weer.

Wel een paar leuke contacten via ZP.....

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Echte vrienden zijn vrienden die je niet veel hoort of ziet maar wanneer je ze nodig hebt er toch altijd voor je zijn..
    Zo hebben wij een stel vrienden, die er altijd voor ons zijn en andersom ook.. de rest is allemaal bijzaak!

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ben zo te zien niet de enige die niet veel echte vrienden heeft ;). Heb 1 hele goede vriendin die ik alles vertel, 1 goede vriendin die ik veel vertel maar niet alles. En de rest is meer kennissen die ik alleen op verjaardagen zie. Verder heb ik hier op de straat contact met iemand, maar dat is ook niet dat ik allerlei dingen tegen haar vertel. En heb ook een jongen als goede vriend, daar kan ik ook alles tegen zeggen, en hij is er ook voor mij als ik hem nodig heb en andersom. En mijn man is natuurlijk ook een hele goede vriend ;). Al moet ik eerlijk bekennen dat ik sommige dingen liever met mijn vrienden bespreek dan met hem :)

5. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Hier helaas ook niet veel vrienden (meer). En ik moet zeggen dat ik het soms toch wel behoorlijk mis. Ik heb 1 hele goede vriendin, maar ik zie haar heel weinig omdat ze 200km verder woont. Met haar bespreek ik wel bijna alles.
    En dan heb ik nog wel een paar 'vriendinnen' die wel in de buurt wonen,maar om de 1 of andere reden ook nooit tijd hebben. Ik heb gelukkig wel een super band met mijn familie, maar toch mis ik het wel om ook eens gezellig met vriendinnen af te spreken.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat ken ik wel,w ij hadden een stel, mijn man kon heel goed met die vent en ik heel goed met die meid, maar nadat zji een kind hebben gekregen hebben ze nooit tijd. en dat ligt niet aan het krijgen van een kind, maar aan andere prio's die ze hebben. Ik smste haar eergister of ze (let op): woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag tijd had om iets af te spreken.

Lijkt me keus genoeg...
    Zegt ze: ik kom donderdag om 4 uur na m'n werk wel ff lans.

ARGH!!!

Verder dus eigenlijk niet echt iets... vind dat soms erg verdrietig.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    die schijn ik vreemd genoeg wel te hebben, toen mijn vader in juni overleed kreeg ik opeens 2 meiden over de vloer die er echt voor me waren, terwijl ik ze zelden (de ene zelfs nooit) spreek, dat vond ik heel bijzonder

8. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Wij hebben een druk sociaal leven en eigenlijk best een aantal hele goede vrienden (verspreid over heel Nederland en de wereld), maar het kost héél veel energie om dat netwerk goed te houden, van twee kanten, en die energie moet je er wel in (willen) stoppen. Wij vinden dat erg belangrijk en doen dat dus heel trouw.

groetjes

9. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Vrienden?Wat zijn dat?
    Kun je dat eten?

Nee heb geen vrienden buiten mijn lieve man,schoonzus en broer

En nee ben niet ongelukkig ofzo heb het gewoon niet echt nodig nu ;)

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb 2 beste vriendinnen, M. en P. (die overigens geen vriendinnen van elkaar zijn).
    M. zie ik veel vaker dan P. omdat M. en ik in dezelfde stad wonen. We sporten ook samen op zondagochtend.
    P. woont op ca. 45 min. met de auto.
    Deze meiden zijn ook beide getrouwd en met hun mannen zijn mijn man en ik ook bevriend.

Verder heeft mijn man een hecht clubje van 4 vrienden (incl. hijzelf). Die mannen hebben ook allemaal een vriendin, maar dat zijn geen vriendinnen van mij. Alhoewel 1 van die mannen samenwoont en een kindje verwacht met mijn nichtje (zij is 1 week verder dan ik :D). Dus met haar heb ik wel een stuk meer dan met die andere 2 meiden.

Mijn zusje is ook echt een vriendin van me en ik heb nog 2 vriendinnen die ik niet veel zie maar wel tot mijn vriendinnen reken omdat ik altijd bij ze terecht kan als er iets is. Dan is er nog mijn schoonzusje (vriendin van mijn broertje) wat ook echt een lieverd is, maar die ik niet als vriendin zie.

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.806
    19.047
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb drie vriendinnen, waarvan ik van twee meiden zeker weet dat ze er altijd zijn, ook in moeilijke tijden. Met de derde heb ik leuk contact, maar ze heeft het een paar jaar geleden ontzettend laten afweten toen ik het echt moeilijk had. Daarom reken ik haar als een soort halve vriendin: leuk om samen te gaan eten of shoppen, maar ik zal haar niet bellen als ik een probleem heb.

Deel Deze Pagina