Hebben jullie wel eens drugs gebruikt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 15 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Drugs

1. Nee, nooit.

2. Ja, softdrugs

3. Ja, harddrugs

4. Ja, allebei

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Op mijn 16e 2x geblowd....verder nooit meer interesse gehad. Ook niet in iets anders (incl roken en drinken). Allemaal niet aan mij besteed :p

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ow ja genoeg in mijn stap jaren 😁 het is gelukkig altijd bij hasj en wiet gebleven.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Een keer spacecake, maar daar is het bij gebleven.
    Harddrugs vind ik maar enge troep, ik ken mezelf, veel te bang dat dat mis gaat en ik er nooit meer vanaf kom, dus ik begin er niet aan.
    Ik zoop vooral te teveel, ook niet goed.

4. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Vroeger genoeg gebruikt
    Nu nix meer☺️

5. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Valt morfine hier ook onder ;)

Medisch gezien heb ik alles wel gehad.

Ik heb ooit een paar heisjes van een joint gehad verder nog nooit iets uit het illegale circuit

7. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Nooit en ga ik ook niet doen.

8. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ja allebei. Dus soft- en harddrugs.

Pilletje op een festival niks mis mee.

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nee nooit iets gebruikt en ooit nooit de behoefte gehad om dat wel te doen. Heb zelfs nog nooit een sigaret gerookt dat durf ik al niet laat staan de rest haha nee nee niks voor mij.

10. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik zeg altijd wel tegen mensen die het nog nooit gedaan hebben om het ook nooit te proberen want als het een keer geweldig is geweest, wil je het gewoon vaker op een feestje.

11. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Vroeger een paar x geblowd nu nooit meer verder niks anders gebruikt

12. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Zelf niks geprobeerd, maar voor degene die nieuwsgierig zijn naar GHB... Het wordt vaak amateuristisch door mensen thuis gemaakt op een simpel gasfornuis en de belangrijkste ingrediënten komen uit velgenreiniger en gootsteenontstopper.
    Beide is een agressieve manier van schoonmaken, dus of je dat binnen wilt krijgen in je lijf... Er komen er veel door op de EHBO en er overlijden zelfs mensen aan als het niet goed klaargemaakt is. Maar dit komt niet veel in het nieuws, gevaarlijk spul...

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Rond mijn 30 ste. Heb ik een keer een joint gerookt. En daarna nog een keer een trekje.

Het is dus ja. Maar verwaarloos baar. En was al volwassen en moeder. Kind was op dat bij zijn vader.

Wilde wel eens weten waar ze het over hadden. Was leuk. Voor die ene keer een half.

14. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.499
    4.339
    113
    Vrouw
    Nope, nooit. Wel teveel gezien in mijn werk... Ik heb echt een behoorlijke hekel aan drugs, soft en hard.

15. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ja, beide. Heb veel geprobeerd voor ik kinderen had.

16. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.629
    113
    Nog nooit. Grappig om hier te lezen dat zo veel meer mensen het nog nooit hebben geprobeerd. Als ik de media en verhalen uit mijn omgeving miet geloven ben ik een halve freak hierdoor, maar dat valt dus wel mee :).

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja hoor, van alles. Tot een jaar of 18/19.
    Nooit spijt van gehad, altijd mijn verantwoording genomen, school ging perfect, werk ook. Alleen in het weekend.
    Super bijzondere en leuke dingen meegemaakt.
    Nu heb ik er geen behoefte meer aan.

18. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Nee, nooit de behoefte gehad en ik ben er ook nooit nieuwsgierig naar geweest.

19. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Wiet en hasj
    Coke
    Speed
    Xtc
    Mdma

Speed heb ik langer en vaak gebruikt, erg verslavend. Durf ik dus ook niet meer te gebruiken. Coke wordt ik ook down van, xtc in mezelf gekeerd (2 dagen daarna hartstikke depri) mdma vond ik wel heel leuk maar ging ik ook enorm van spacen. Was wel een leuke ervaring. Enige waar ik goed op ging was speed en die rotzooi zal ik nooit meer aanraken. De rest ook niet meer trouwens. Geen behoefte meer aan.

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    nope, krijg je alleen maar ellende van... tenzij je alcohol meerekend... dan ja.. *valt toch onder de hard drugs eigenlijk?

maar verder no way :)

Deel Deze Pagina