Op mijn 16e 2x geblowd....verder nooit meer interesse gehad. Ook niet in iets anders (incl roken en drinken). Allemaal niet aan mij besteed
Een keer spacecake, maar daar is het bij gebleven. Harddrugs vind ik maar enge troep, ik ken mezelf, veel te bang dat dat mis gaat en ik er nooit meer vanaf kom, dus ik begin er niet aan. Ik zoop vooral te teveel, ook niet goed.
Valt morfine hier ook onder Medisch gezien heb ik alles wel gehad. Ik heb ooit een paar heisjes van een joint gehad verder nog nooit iets uit het illegale circuit
Nee nooit iets gebruikt en ooit nooit de behoefte gehad om dat wel te doen. Heb zelfs nog nooit een sigaret gerookt dat durf ik al niet laat staan de rest haha nee nee niks voor mij.
Ik zeg altijd wel tegen mensen die het nog nooit gedaan hebben om het ook nooit te proberen want als het een keer geweldig is geweest, wil je het gewoon vaker op een feestje.
Zelf niks geprobeerd, maar voor degene die nieuwsgierig zijn naar GHB... Het wordt vaak amateuristisch door mensen thuis gemaakt op een simpel gasfornuis en de belangrijkste ingrediënten komen uit velgenreiniger en gootsteenontstopper. Beide is een agressieve manier van schoonmaken, dus of je dat binnen wilt krijgen in je lijf... Er komen er veel door op de EHBO en er overlijden zelfs mensen aan als het niet goed klaargemaakt is. Maar dit komt niet veel in het nieuws, gevaarlijk spul...
Rond mijn 30 ste. Heb ik een keer een joint gerookt. En daarna nog een keer een trekje. Het is dus ja. Maar verwaarloos baar. En was al volwassen en moeder. Kind was op dat bij zijn vader. Wilde wel eens weten waar ze het over hadden. Was leuk. Voor die ene keer een half.
Nope, nooit. Wel teveel gezien in mijn werk... Ik heb echt een behoorlijke hekel aan drugs, soft en hard.
Nog nooit. Grappig om hier te lezen dat zo veel meer mensen het nog nooit hebben geprobeerd. Als ik de media en verhalen uit mijn omgeving miet geloven ben ik een halve freak hierdoor, maar dat valt dus wel mee .
Ja hoor, van alles. Tot een jaar of 18/19. Nooit spijt van gehad, altijd mijn verantwoording genomen, school ging perfect, werk ook. Alleen in het weekend. Super bijzondere en leuke dingen meegemaakt. Nu heb ik er geen behoefte meer aan.
Wiet en hasj Coke Speed Xtc Mdma Speed heb ik langer en vaak gebruikt, erg verslavend. Durf ik dus ook niet meer te gebruiken. Coke wordt ik ook down van, xtc in mezelf gekeerd (2 dagen daarna hartstikke depri) mdma vond ik wel heel leuk maar ging ik ook enorm van spacen. Was wel een leuke ervaring. Enige waar ik goed op ging was speed en die rotzooi zal ik nooit meer aanraken. De rest ook niet meer trouwens. Geen behoefte meer aan.
nope, krijg je alleen maar ellende van... tenzij je alcohol meerekend... dan ja.. *valt toch onder de hard drugs eigenlijk? maar verder no way