Hebben jullie wel eens drugs gebruikt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 15 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Drugs

1. Nee, nooit.

2. Ja, softdrugs

3. Ja, harddrugs

4. Ja, allebei

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Daarom heb ik nooit paddo's durven nemen. Je hoort dit wel vaker wat jij schrijft

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja heb aardig wat geblowd en weleens een pilletje en lijntje gehad maar het kon me niet echt boeien. Ook heb ik emetofobie (overgeef angst) dus nadat ik 1 x gespuugd heb er gauw mee gestopt haha. Zelfde als drank , kan ik ook niet tegen dus ik drink nooit.

3. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    O jawel.. blowtjes met een vriendinnetje toen we een jaar of 17 waren, heerlijk die lachkicks! :)
    En ik heb ook weleens een lijntje genomen zo nu en dan toen ik begin 20 was.

Schiet me ineens te binnen dat ik vroeger ook weleens thee (!) heb gerookt, om te kijken wat voor effect dat zou hebben. Later eens gehoord dat dat gevaarlijk kon zijn, wat er van waar was weet ik niet.

4. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb weleens een paar trekjes van een blow op. Maar wat was dat smerig zeg. En daarna ook nooit meer geprobeerd.

Hard drugs. Echt niet! Te veel om me heen die het wel gebruikt hebben en heb ook gezien dat het goed fout kan gaan.

5. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede

Daar heb je PH strips voor. Anders kun je het ook nog laten testen bij de GGD

6. megacarls

megacarls Niet meer actief

Ik heb ooit 1 hijs van een joint gehad. Ik ben dus niet helemaal 'clean'.

7. Logan

Logan Niet meer actief

Ja. Tot ik een jaar of 17 was regelmatig wiet gerookt, heerlijk vond ik dat! Ik wilde ook graag eens XTC proberen maar ik durfde het toch niet.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee, nog nooit, ook nog nooit een sigaret aangeraakt. Daar ben ik best trots op en vooral heel blij mee. Ik heb een hekel aan mensen die onder invloed zijn, van wat dan ook. Begrijp ook echt niet waar het allemaal voor nodig is. Alcohol in een ver verleden weleens een breezer gedronken maar ik vond sinas lekkerder :D

9. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Nee ik heb van dicht bij gezien wat het kan doen met mensen!dus nooit de drang gehad om het te doen.

10. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Nee nooit. Nooit in aanraking gekomen denk ik.

11. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Nooit gerookt of geblowd maar wel harddrugs gebruikt.
    Niet heel veel hoor. Ik was nogal losbandig op mn 16e en hield van feestjes. Om helemaal uit mn dak te gaan gebruikte ik wel eens xtc. Van 16 tot 18 jaar gedaan en daarna nooit meer aangeraakt. En ook 1x per maand of 1x in 2-3 maanden dus niet echt veel.

12. noekieb

noekieb Lid

8 okt 2015
    99
    0
    0
    Nee nog nooit gedaan en ook echt nooit de behoefte gehad om het te proberen.

13. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Mijn vader werkt bij de politie, mijn drie broers vonden dat zo erg dat ze juist dingen deden die absoluut niet mogen en dus bij de politie bekent werden,

Daarom heb ik nooit drugs durven gebruiken terwijl ik stiekem best benieuwd was, ik wou hem niet teleurstellen

Ik heb mijn gevoel daarover uitgesproken naar hem en hij heeft toen gezegd dat ik het best mocht proberen en dat hij mij vertrouwde

ik heb toen 1 keer een joint gerookt, een half uur later zo enorm misselijk dat ik alleen maar heb moeten spugen ik heb daarna nooit meer een joint aangeraakt

14. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Nooit!

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.241
    16.616
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nog nooit gedaan.

16. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nee geen behoefte aan gehad. Bij mijn man thuis is er een hoop kapot gegaan door drugsgebruik wat begon met een 'onschuldig' jointje.

18. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    Tja, ik vraag me af of het verstandig is om eerlijk te zijn, maar hier niet zo'n "succesverhaal". Ik zou het achteraf niet anders doen omdat het mij gevormd heeft tot wie ik nu ben en ik ben behoorlijk tevreden met mijzelf (als ik dat zelf mag zeggen).

Ik denk dat ik vanaf mijn 15e zo'n 10 jaar dagelijks geblowd heb en de laatste 5 jaar daarvan ook dagelijks speed snoof/slikte. Van alles wat ik geprobeerd heb is speed mijn drug-of-choice, absoluut heerlijk, eindeloze concentratie en geen gedachtes die alle kanten opvliegen en natuurlijk geen moeheid. Xtc/mdma vond ik ook vaak leuk maar kon ik makkelijker afblijven, het is leuk om eens uit je bol te gaan maar niet continu (eigenlijk nooit last gehad van de dinsdagdip). Paddo's heb ik een paar keer gedaan maar dat kon mij ook niet bekoren. En coke vond ik werkelijk geen bal aan. En alcohol vind ik echt verschrikkelijk, de smaak is vies en dronken zijn vond ik verschrikkelijk.

Ik ben hard en ver gegaan maar met hulp van familie heb ik mijn weg terug gevonden (professionele hulp viel voor mij erg tegen). Keihard geknokt, mezelf flink tegen gekomen, veel vrienden verloren, maar ik ben trots op mezelf dat ik de "strijd" gewonnen heb en nu intens kan genieten van mijn kleine meisje.

19. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.896
    5.152
    113
    Wel eens geblowd en ook een paar keer XTC en coke gebruikt. Maar niet voor een lange tijd, was puur uit nieuwsgierigheid. Ik heb het om me heen ook meerdere keren fout zien gaan, dat zet je ook wel aan het denken

20. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Geblowd 2x geprobeerd! Vond er niks aan.
    En de rest had ik al helemaal geen behoefte aan!
    Mn beste vriendin gebruikten wel xtc en coke, dat zei al genoeg, hoe zij zich dan gedroeg bahh vreselijk, onze vriendschap is daardoor ook kapot gegaan.. en in die tijd is ook nog een "vriend" van ons overleden aan xtc! Dus echt never nooit hier

Deel Deze Pagina