Hebben jullie wel eens drugs gebruikt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 15 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Drugs

1. Nee, nooit.

2. Ja, softdrugs

3. Ja, harddrugs

4. Ja, allebei

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Een paar keer geblowd, dat is echt op 1 hand te tellen. Maar ik vond het niet echt geweldig. Gelukkig maar, want ik was er zo snel klaar mee.

2. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Hier exact hetzelfde, toen ik een jaar of 16/ 17 was. Daarna nooit meer gedaan.
    Harddrugs nooit gebruikt, durfde het niet, was veels te bang dat uitgerekend ik.weer een verkeerde pil zou nemen ofzo. Maar heb het voor mijn gevoel ook nooit gemist.

3. Vlaflip

Vlaflip Actief lid

21 jul 2015
    269
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nooit iets geprobeerd!

4. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ja hoor, regelmatig geblowd. Was toen een jaar of 16. Vorig jaar met bevrijdingsfestival voor de lol nog twee trekjes genomen van een jointje maar vond het niet meer lekker.

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Nee, nog nooit gedaan. Wel altijd heel eerlijk geweest dat ik wel benieuwd ben hoe dat is. Maar het is er nooit van gekomen en verwacht het ook niet meer.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wiet wel. Ik denk een keer of 4..

Vond het niet echt wat.. en de laatste keer ben ik compleet geflipt. Dom idee dus. Doe het nooit weer.

De rest vind ik te link. Dus daar begin ik sowieso niet aan.

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.837
    3.630
    113
    Ik denk omdat in de volksmond alcohol en drugs 2 verschillende verslavende/verdovende middelen zijn. Iemand die wel eens wijntje nuttigt wordt doorgaans niet gezien als drugsgebruiker. En een poll als deze wordt ook een stuk minder boeiend als 95% opeens ja antwoordt. :)

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik heb jaren geleden een paar joints gerookt,heel sporadisch. Denk ik totaal misschien een stuk of 5. Nooit leren rollen, nooit zelf gekocht maar gewoon van vrienden.

9. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Xtc

10. Jebb

Jebb Niet meer actief

Ooit een keer spacecake gemaakt. Ik kreeg eerst giga hartkloppingen (zo eng) en daarna gigantische lol. Was grappig voor een keer.
    Verder nooit de behoefte gehad. Ik heb overigens ook nooit gerookt.

11. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Ik heb een strenge vader en was altijd bang voor zijn reacties. Ik was daardoor erg voorzichtig en heb nooit drugs durven te proberen en zelfs nooit een sigaret geprobeerd.
    En eerlijk gezegd heb ik daar wel spijt van: ik weet niet hoe het voelt, ben er ergens wel nieuwsgierig naar, en kan dat later ook niet over brengen aan mijn kinderen. Mijn vriend wel, die heeft geloof ik bijna alles geprobeerd. Hij is gevoelig voor verslavingen en vindt bijna alles lekker. Gelukkig is hij sterk genoeg om het af te slaan.
    Ik vind het wel eng om de controle te verliezen, ook alcohol zul je me niet veel zien gebruiken.
    Ik vind het erg leuk om mensen te observeren die onder invloed zijn, kan ik dan weer erg van genieten! Zolang het goed gaat dan he... Mensen die gesprekken hebben met prullenbakken, roze olifanten zien, denken dat ze goed kunnen zingen: heerlijk! Maar die coma-zuiper en mijn ex-zwager die weken in een psychose door blowen (en misschien meer) zat was toch minder...

12. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    nooit geprobeerd. Nooit behoefte, interesse of "verleiding" gehad.

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ja hoor.

Heb wel eens een blowtje gerookt en een pilletje geslikt.

Nooit de behoefte meer gehad om het nog eens te doen.

14. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Alleen blowen, geen harddrugs ofzo. & blowen was in m'n tienerjaren.

15. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik rookte regelmatig een joint of hashjoint
    En een keer met een vriendin een pilletje.

Nu ruik ik soms weer die wiet geur op straat bijvoorbeeld
    En dan ga ik half over me nek!

16. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Nooit en daar ben ik blij om

17. Bieslook

Bieslook Actief lid

4 mrt 2015
    232
    0
    0
    Sprookjesbos
    Vroeger 2x een jointje gerookt.
    1e x met mijn broer en vader, 2e keer met mijn vriend.
    2x er ziek van geworden dus nu NOOIT meer

18. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Ja hoor, eigenlijk wel vaak en veel.
    Blowen, XTC, mdma, coke, dmt (Ayahuasca), ghb.

Nu nooit meer.

19. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ooit eens een joint gerookt. Ben nog nooit zo ziek geweest haha! Mijn moeder moest me van het station komen halen, want ik kon alleen maar kotsen en slapen. Echt genant!
    Nooit meer gedaan dus :D
    Harddrugs durf ik niet. Veel te bang dat ik óf weer zo ziek word óf het juist heel "lekker" vind.

20. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Een paar jaar geleden, was toen een jaar of 26, heb ik voor het eerst geblowd met mn ex samen. Ik vond het ontzettend smerig en waarschijnlijk deed ik het verkeerd, want ik merkte er niks van. Later nog een keer geprobeerd maar weer merkte ik niks. Dat zal ik dus nooit meer doen.

Dit jaar voor het eerst MDMA geprobeerd, samen met dezelfde man (inmiddels waren we al gedegradeerd tot scharrels :p). Gewoon bij hem thuis, dus veilige omgeving. En ik moet bekennen dat ik het heerlijk vond, hebben het daarna nog een paar keer gedaan. Ik voelde me gewoon heel erg fijn en durfde opeens over van alles te praten. Ik heb wel het een en ander over mezelf geleerd en er wat meer zelfvertrouwen door gekregen. Mocht het me nog een keer aangeboden worden dan denk ik dat ik er wel op in zou gaan, mits in een vertrouwde omgeving.

Deel Deze Pagina