Hebben jullie wel eens een klacht gemeld

Discussie in 'De lounge' gestart door LittleMonsters, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Bij Avent, dat ik een tuutje van de kolf kwijt was en waar ik nieuwe kon bestellen. Toen kreeg ik een heel setje kolfonderdelen toegestuurd.

Bij amstel, het bier smaakte voor geen meter... krijgen we een heel krat bier met allemaal merchandise erbij (zo'n loper voor op de bar, bierviltjes, handdoek enz)

Bij Philips omdat we een serie spaarlampen hadden die binnen een jaar stuk waren, kregen we 10 spaarlampen.

Bij v&d omdat ik daar toen mijn zoon klein was een wit truitje had gekocht, op de mouw zaten 2 rode streepjes van 1 pen breed. Die 2 rode streepjes hadden mijn hele witte was roze gekleurd... Kreeg toen een bon van 50 gulden.

Maar eigenlijk zou ik veel vaker moeten klagen... alleen heb ik daar nooit zin in ;)

al denk ik dat ik nu toch bij Ikea ga klagen. Wij hebben vorig jaar een tundra laminaat gekocht voor mijn zoon zijn slaapkamer, maar na een jaar zitten er echt allemaal krassen op, totaal niet krasvast. En hij speelt echt niet heel raar, gewoon met lego bijv. De krassen ontstaan ook door bijv zand op de vloer. Vind dat je van een vloer wel meer mag verwachten!

Ander ikea product, een dekbedovertrek, doe hem op het bed, zit er gewoon een scheur in... maar daar hebben we niet over geklaagd ;) mijn man had geen zin.

2. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Nuby--> nieuwe fles toegestuurd gekregen
    kruidvat --> 2 pakken luiers toegestuurd gekregen.
    Mac--> Gratis broodje naar keuze.

3. Megamindy

Megamindy Lid

22 jun 2009
    74
    0
    0
    ik heb een maand geleden voor het eerst een klacht gemeld bij harpic, gebruik dat spul van hen in de wc die je een half uur moet laten zitten, dit doe ik bewust niet omdat ik kleine kinderen heb die ook naar het toilet gaan. dus ik borstel het schoon spoel door. resultaat een blauwe wc-pot, heb geklaagd 2 keer gebeld 1 keer foto's en vragenlijst gestuurd maar daar nog geen reactie op. wel heb ik een zwarte fles van hen toegestuurd gekregen. mja dat hielp dus niet

ga natuurlijk wel door met stalken want wil geen blauwe wc-pot. heb van alles geprobeerd tot en met schuurspons aan toe maar krijg het er gewoonweg niet af

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik ben ook.een keer terug gegaan met rolgordijnen die na een jaar krom waren getrokken ik had geen bon meer wel afschrift. kreeh op een ikea kaart gld terug dus kon nieuwe halen.

zou gewoon even bellen of foto sturen

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Bij Verkade een keertje, Kreeg een doos met allemaal lekkere koekjes.
    En ik heb een keertje heel mijn vakantie terug gekregen. Er hadden meer mensen geklaagd over die vakantie en iedereen kreeg 100 gulden terug ter compensatie. Ik vond dat te weinig, want mijn hele vakantie was verziekt. Ik terug gebeld, dat ik het er niet mee eens was en heb na lang praten, mijn geld terug gekregen.
    De reisorganisatie was daarna wel failliet. :p

6. mroos

mroos Niet meer actief

Een keer bij Angelcare(babyfoonmerk), niks van teruggehoord..

Een keer bij little company, omdat er al heel snel een scheurtje onder de rits zat in de combisleeper(ter waarde van 90). Kreeg een nieuwe slaapzak toegestuurd en die andere hebben we uiteraard zelf gemaakt, dat was een leuk kadootje!

Dat zijn de enige 2 die ik me kan herinneren eigenlijk.

7. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Hier een vast adres om te klagen is Connexxion. buschauffeurs die niet (goed) rijden, bussen te laat of komen helemaal niet :(

Een keer mixed grill gegeten bij La place, aangegeven dat ik koolhydraatarm at, maar kon alleen kiezen voor patat of aardappeltjes bij mini stukjes vlees. Dit gemeld op 4square en naar aanleiding daarvan mailcontact gehad en 4 bonnen thee gehad. Alsof ik er nog eens heen ging (not!)

Pasgeleden mail gestuurd naar Etos over een winkel die gesloten was. Bedoeling van mijn kant was aangeven dat het gewijzigd moest worden op site en van de week een cadeaubon van 5 euro gekregen.

Verder ben ik absoluut niet moeilijk met klagen als ik het redelijk vind.

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Bij de Mac ook al heel vaak, 1x moesten we een half uur wachten op ons eten, vriend manager erbij gehaalt huppa 2 extra hamburgers:D
    Maar we hebben ook een keer gehad dat we ineens een happy meal hadden gekregen, naast het eten dat we zelf besteld hadden.
    We zaten in de auto en ineens toen we bijna thuis waren zegt mn vriend ineens: eh schat waarom heb jij een happy meal vast?
    Dus ik kijk en zeg: huh? Hahahah allebei lachen ik had het niet eens door:D

Verder bij Tmobile 1x bioscoop bonnen gehad en 1x 3mnd gratis bellen. CP echt zoo vaak als er iets mis was, gratis uit eten geweest, gratis ontbeten en als laatste deze afgelopen vakantie gratis upgrade naar een VIPhuisje:D

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja als iets niet goed is dan schrijf/mail ik ze :)
    Dingen die ik zo kan herinneren:

*) Bonduelle: er zat iets raars in een blikje, ook gemaild omdat ik benieuwd was wat het nou was want ik had geen idee. Kreeg een brief toen ze het uitgezocht hadden wat het was en een doos met allemaal blikjes.

*) Liga: zat een touwtje in: kreeg ook een doos met producten van ze.

ook vaak genoeg terug gegaan met iets naar de winkel waar ik dan of geld terug kreeg of een nieuwe.

10. Fransa

Fransa Niet meer actief

Paar jaar geleden een brief gestuurd naar Dr. Oetker. Huisgenootje en ik wilden muffins bakken en in het pakje zaten maar 6 bakvormpjes ipv de beloofde 12. Brief geschreven en een paar weken later kregen we een aardige doos van hen thuisgestuurd met daarin allerlei bakproducten. En een briefje dat het idd klopte dat er maar 6 inzaten, foutje van de machine.

Verder eigenlijk vaak te lui om te klagen, zou het toch echt vaker moeten doen....

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Meerdere malen geklaagd.

Over Blue band finesse in het potje. sneed elke keer mijn vingers open aan de verpakking. Excuusbrief en irischeque gekregen (weet niet meer hoeveel) en de verpakking is veranderd!

Geklaagd bij Difrax over flessen die spontaan scheurden, kreeg snel mail terug en kon nieuwe halen bij een kruidvat.

Van de zomer geklaagd bij Moodstreet, na een paar keer dragen was de print van een shirtje helemaal kapot. Is normaal echt nooit! Mail terug gehad over hoe het kwam, mocht kapotte shirt opsturen en kreeg een shirt uit de nieuwe collectie! :)

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

(ik weet niet of het antwoord al gegeven is...heb niet alles gelezen)

Bij Nuby heb ik juist HELE goede ervaringen. Bij een klacht had ik na 3 dagen al nieuwe rietjes en laatst zelfs een nieuwe beker. Zonder morren! Echt...

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

oke fijn te horen..

14. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik eens bij M&M's omdat er een heel groot stuk suiker inzat. Dacht dat het een groot stuk chocolade was, maar beet m'n tanden er bijna op stuk. Moest het opsturen en kreeg toen een nieuwe zak en wat mars planets.

Ook nog een keer bij conimex, zat in pakket A (zeg even gado gado) de rijst van pakket B (bv babi pangang).
    Manlief werkte toen bij Unilever, even nagekeken en ingredienten waren hetzelfde, dus zat gewoon een verkeerd stempel op. Kreeg ook daarvan een pakket met stuk of 5 producten.

15. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb een keer geklaagd bij olvarit. We hadden de potjes met sperziebonen. Ik heb altijd een tik om overal aan te ruiken voordat ik iets eet of klaar maak.
    Nu dus ook, en er kwam een lucht af, begon direct te kokhalzen. Was gewoon verrot, heb hun toen gemaild en ik kreeg een heel pakket toegestuurd.

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Eigenlijk klaag ik te weinig :p Je kan er dus toch af en toe best wat uit halen! Ik ben gewoon te lui...

Heb eens een kinderstoel bij Prenatal gekocht en er zat een klein scheurtje in het blad. Hierover gebeld en ik mocht de volgende dag een nieuw blad ophalen. Kreeg toen een hele nieuwe stoel mee! Super! Had ik ineens twee stoelen :D Heb de ene door mijn vader laten repareren en die is naar mijn schoonvader gegaan die toen ook net een kleintje had gekregen.

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    keer bij de kruidvat; die plakstippen zaten aan de pampers geplakt. kreeg een bon voor nieuw pak

Olvarit; zat een stokje in een potje fruit.. kreeg; 6 nieuwe potjes groente, een koeltasje, knuffeltje en 6 nieuwe lepels

lief lifestyl; mn portomenee (jaja verkeerd geschreven) was na 3 mnd al stuk! vinddat erg kort voor een van 40 euro. kreeg zonder problemen een nieuwe

woodenbuttons; had een shirtje en na 1 x wassen begon hij helemaal te pillen. kreeg ook een nieuwe.. :)

18. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    pickwick; alle theezakjes scheurden bij het openmaken. kreeg toen 2 grote pakken opgestuurd.

unox; knakworsten waren afgescheurd, dus zonder topje, was zeer vreemd. kreeg toen een nieuw blik knakworsten, hamburgers die verpakte en soep. en een hele nette excuus brief.

19. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ohja. Ik mail me suf, en het levert veel op!

Brinta met takjes erin: groot brintapakket (jummm)
    Pizza quattro stagioni was een trio (salami was op ofzo??): € 5 vergoed
    Vleesvervanger met steentjes erin: 4 nieuwe pakken
    Bolletje beschuit 12 stuks in verpakking ipv 13: € 5 contant
    Bedorven optimel, week voor datum: x aantal producten
    Blikgroente met glas erin: x aantal nieuwe blikken

En nog veeeel meer wat ik niet meer weet. Denk wel 10x zoveel. Ben een klager. Nouja, het levert me wel wat op, en moeten ze maar geen rare dingen met hun voedingsmiddelen doen, toch??

Klaag niet alleen over voeding trouwens. In mijn vorige woning bijvoorbeeld moesten wij door een poort van een woningbouwvereniging (huurden zelf particulier, rare constructie) om bij onze woning te komen. Zware deur waar we onze schouder tegenaan moesten zetten om hem te openen. Bleek op een dag dat ie-geverfd was en de schilder was vertrokken zonder een briefje op te hangen. Nieuwe jas van € 80 blauw.... dan baal je!! Werd gelukkig gewoon vergoed.

20. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    Ik klaag ook wel eens. Miste laatst een groot stuk van een milka chocolade reep - een pakketje met chocolade terug gekregen

Difrax- tot 2 keer toe lekke flessen en een kapotte knuffel

Ik zit nu eigenlijk met het probleem dat ik een klacht heb over name - it kleding en niet weet waar ik heen moet

Deel Deze Pagina