Ik heb vandaag een klacht ingedient bij de Woezel en Pip website. WIj hebben een loopfiets voor mijn zoontje daar gekocht en gister brak er een schroef af van het stuur. Godzijdank ging me zoontje niet hard en viel mijn zoontje niet op zijn gezicht maar op zijn gat. Ik heb vandaag een klachtmail gestuurd en kreeg binnen een uur bericht terug dat ze erg geschrokken zijn en de fietsen niet meer in het arsortiment zijn ( geen idee waarom) en dat ze een kleinigheidje zullen opsturen voor me zoontje. Hartstikke netjes natuurlijk maar als mijn zoontje echt op zijn gezicht was gevallen en zich lelijk had bezeerd had ik wel andere stappen ondernomen. In Ieder geval ze namen het hoog op.
Hier een maand geleden de croky gemaild. We trokken een zak chips open en die was nog niet eens voor de helft gevuld. Meteen gewogen en de zak en inhoud was bij elkaar 141 gram. Terwijl op de zak 175 gram netto staat. Kreeg direct een mail terug voor ons adres. En een paar dagen later een excuus brief en 2 losse euro's erbij geplakt! Vond het wel erg grappig zo die losse euro's erbij haha! En bedacht me net dat we een paar jaar geleden pepsi ook gemaild hadden. We hadden een fles cola waar de prik uit was. Moesten de fles opsturen. Kregen een paar weken erna een brief thuis dat de fles een klein gaatje had en dat we ons rekeningnummer moesten toesturen. Kregen toen 7,50 op onze rekening gestort!
Van de week bij de belastingdienst. Ik belde de belasting-telefoon ivm een vraag over kgb en werd daar zó onbeschoft behandeld door de man aan de lijn.
laatst bij de kijkshop, waterkoker was binnen een jaar kapot, ik had er 2 jaar garantie op, ze keken niet eens ik mocht meteen een andere uitzoeken, sowieso hebben ze daar super service vind ik
Tja van de mac is heeeel bekend als je een groot menu bestel dan krijg je 9 van de 10 keer een half patatje ! een half jaar geleden klacht ingediend en kreeg een rief thuis met voor een gratis menu !
ik heb een mail naar maxi cosi gestuurd omdat mijn dochter de stickerlaag eraf kreeg zit bij het hoodeinde bij ons rechts die had ze in haar mond gestopt was er net op tijd bij om het eruit te halen dus ik een mail en een foto naar mc opgestuurd maar kreeg het op een vriendelijke manier mail terug dat een kindje dat er niet af kon krijgen en dat ik loog er zijn meerdere mailtjes over en weer gegaan maar heb nooit meer iets van mc gehoord zon groot bedrijf maar verder vind ik het een asociale bende bah
heb van de weel difrax gemails speen was stuk gegaan zo de zuiggedeelte door midden ze konden niets doen als ik het niet kon op sturen maar ik wou het gewoon melden Want had het ding gelijk weg gegooid maar de volgende dag lag er wel een speen in de brievenbus heel erg netjes van ze
Ik heb gisteren Greetz gemaild..je weet wel, die kaartjessite. Ik had er een hele tijd terug (maart dit jaar) een kaart besteld met een doos milkachocolade. Ik kwam er vorige week pas achter dat die nooit is aangekomen. Zie de persoon waar het voor was niet zoveel. Gisteren heb ik Greetz gemaild om toch even te klagen..en vandaag kreeg ik een nette mail terug.Ze kon in het systeem zien dat zij het wel hadden verstuurd maar waarschijnlijk is het misgegaan bij de post..ik mag het nu of opnieuw laten verzenden of ik mag voor hetzelfde bedrag (13 euro) een nieuwe order plaatsen. Supernetjes.
Ja bij ziggo. Ik wilde een nieuwe afstandsbediening. Volgens die man moest ik dan een nieuw kastje kopen met een nieuw pakket. Dat wil ik niet dan ben ik duurder uit. Nou dat kon niet. Want volgens hem betaalde ik 55 euro. Ik heb hem een paar keer verteld dat ik rond de 50 euro betaal. En hij bleef volhouden dat dat niet waar was. Het was zelfs een tintje beledigend. Ik heb volgens mij via het web een klachten formulier ingevuld en werd netje terug gebeld. Of ze er wat mee gedaan hebben weet ik niet.
ja, de laatste keer was bij de taartenservice van de hema, leuke taart besteld, was de tekst niet te lezen! dus een klacht gestuurd en een foto en ik heb toen een cadeaubon van 5 euro gekregen, maar ja was wel de laatste keer dat ik daar een taart heb besteld!
Dat hadden we hier bij Difrax.. Damien had een speen, zo'n verharde die ze eeeeecht niet stuk kunnen bijten als ze al tandjes hebben Wel dus, hij had een heel stuk speen in z'n mond! Maar volgens Difrax had ik vast gewoon de verkeerde speen aan m'n kind gegeven, hij was waarschijnlijk al veeeeel te oud voor dit soort spenen. Pff