Klinkt gek, maar eindelijk ONGESTELD!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door winnie1984, 4 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Zoals sommige meiden van hier weten ben ik al een paar maanden aan het sukkelen met mijn nieren en heb ik 2 weken geleden te horen gekregen dat ik toch de ziekte van berger heb ( nierziekte ) :(

Nu moet ik 4 april weer terug komen bij het ziekenhuis en gaan we kijken in hoevere de ziekte al is en of het 1 of 2 nieren zijn :(:

Nu was is ook al 108 dagen overtijd en van allerlei testen gehad thuis, bij de HA en 2x een echo in het ziekenhuis, maar helaas niet zwanger en ze zeiden me iedere keer dat het ook los staat van de nierziekte.
    Toen maar eierstokken laten testen, maar die werkten zoals hun zeiden verders goed.

Eindelijk ben ik zaterdag ongesteld geworden, ik was echt dolblij :D
    Nu weten we echt dat het los staat van de nierziekte en dat de eierstokken wel goed werken enzo :)

Klinkt heel gek , maar we zijn echt supper blij :D

Nu nog even kijken of ik nog weet hoe ik mijn banner aan moet passen :)

Liefs dolblije winnie

2. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Rot voor je dat je een nierziekte hebt, ik weet absoluut niet wat dat in moet houden dus misschien is 'rot' niet het goede woord, excuses..
    Maar gefeliciteerd meis, en hopen dat je cyclus een btje geregeld is en jullie snel kunnen gaan proberen voor een klein wondertje.

Liefs - mama van Valentijn* -

3. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    SheDevil bedankt voor je snelle reactie meid,

Maar ik kan nog niet helemaal precies vertellen wat het echt in houd het enige wat ik weet is dat je nierfilters niet goed werken dus ik plas heel veel bloed en eiwitten uit en dat is niet goed!
    Ben veel ziek veel keelontstekingen en griepjes, en heel snel moe

4 april weten we precies hoe het zit enzo..... dus moeten we nog even afw8 :rolleyes:

Het geen over kinderen krijgen zijn we heel blij mee, maar ons is 2 weken wel afgeraden om nu een kindje te willen want omdat ik veels te veel eiwitten in mijn urine verlies kan het vele complicaties geven met de zwangerschap voor de kleine en ook grote kans dat het met mezelf mis gaat :cry:

Dus dat is zeker wel k*t als je hoort eierstokken zijn prima maar...... je mag even geen kinderen maken :(

We moeten dus nog even afw8 en hopen dat we dus wel gewoon door mogen voor ons 1ste Wondertje op de wereld te zetten, want nu al bijna 1 jaar bezig en volgend jaar trouwen we zou een wondertje helemaal mijn droom waarmaken.

Veel Liefs winnie

4. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    gefeliciteerd met je ongesteldheid!

5. pammy

pammy Actief lid

beetje vreemd maar gefeliciteerd met je duivels
    en alvast veel succes de 4de

6. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Meid gefeliciteerd met je ongesteldheid. Hopelijk komen ze de volgende maanden eerder, dan zit je ook niet zo met de onzekerheid.
    Verder heel veel sterkte met je nieren, hopelijk gaat het 4 april goed.

Liefs Jetje

7. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik kan me zeker voorstellen dat je blij ben dat de :evil: :evil: zijn gekomen. Laten we hopen dat ze vanaf nu regelmatig langs komen, en beter eigenlijk als ze zometeen 9 maanden weg blijven. Heel veel succes in het ziekenhuis met je nieren, ik hoop dat je toch groen licht krijg en houd om zwanger te worden.
    Groetjes Jolie

8. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    snap 't helemaal. Ik heb het zelf ook een beetje. Niet in dezelfde situatie als jij, maar na de miskraam weet ik nu wel hoe de stand van zaken is. Wat we wel hezelfde hebben is dat er geen onzekerheid meer bestaat !
    Klinkt dat gek he !
    Sterkte
    Liefs van Chantalleke

9. Nou meid, van harte gefeliciteerd met je ongesteldheid :D
    vast voor t eerst dat menstruatie fijn voelt ;)
    hoop dat nierproblemen snel zodanig onder controle zijn dat je toch groen licht krijgt

liefs rensie

10. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Dank je meiden en het is idd wel heel raar om het zo te moeten melden ik ben zo blij om ongesteld te zijn.
    Het was best fijn die 108 dagen lekker geen menstruatie krijgen ;)
    maar als je dan weet ineens dat je een nierziekte hebt en dat je misschien geen kinderen kunt krijgen, ben je heel blij als je idd weer gewoon ongesteld word :D

Bedankt voor de lieve berichten en laat naar 4 april snel iets weten ok meiden :)

Liefs winnie

Deel Deze Pagina