Hai hai, Mijn wens is te groot om rekening te houden met een datum. Ik heb hier ook wel ideetjes van dan en dan zou niet handig zijn, maar ja nu ben ik zo ver dat we op ieder moment gewoon ontzettend gelukkig zullen zijn met een kindje en de praktische zaken, ach die los je t.z.t gewoon op en wen je vanzelf aan.
Bij de eerste bewust in de zomer begonnen en toen was het gelijk raak.. bij de 2e zijn we een maandje later begonnen omdat dan de 2 kinderverjaardagen niet te dicht op elkaar zouden hebben als het weer zo snel raak zou zijn. Nu we in ronde 3 zitten is dat niet meer aan de orde. December is in onze familie naast de feestdagen ook nog propvol verjaardagen dus misschien als het lang duurt dat we overwegen om in maart weer even een break te nemen, maar waarschijnlijk interesseert ons dat niet meer als we in ronde zoveel zitten..
Nee. Al vind ik het wel een beetje lastig dat mijm zoontje op 6 december jarig is ivm sint, kerst, oud en nieuw en dan is er nog een neefje jarig en 1tje is 2 dec uitgerekend. Maar je kan het helaas niet kiezen. Ik zou alleen wel met een schrikkeljaar rekening houden. Je zou maar 29 februari geboren worden...
Ja, wij willen er wel rekening mee houden en ik vind het helemaal niet raar. Vind wel dat er soms erg panisch op gereageerd wordt... Als je het zelf geen probleem vindt, wat is dan het probleem???? Wij hebben meerdere verjaardagen in december en mijn kinderen vieren alles 2 keer die maand omdat ik gescheiden ben... Ik wil het voor hun niet allemaal nog onrustiger maken die maand en kies er bewust voor om te proberen niet uitgerekend zijn in die maand..... Vind je vraag helemaal niet gek of stom hoor
Ik ben 2 nov jarig, mijn vriend 27nov, zijn nichtje 9 nov en ik ben 25 nov uitgerekend... ons kind kan dus altijd op een van die dagen komen, kan zelfs nog sinterklaas worden. Dus nee als je overal rekening mee moet houden dan pff blijft er niets over. Zwanger worden valt niet te plannen en is en blijft een wonder. bij ons is de uitgerekende datum juist speciaal. Afgelopen jaar op 25nov een curettage gehad
Hm ja, mijn man heeft het altijd vreselijk gevonden in de zomervakantie jarig te zijn dus deze maand hebben we het bewust wat minder 'serieus' aangepakt Met feestdagen of andere verjaardagen houden we geen rekening, het is al zo'n loterij of het lukt.
Ik kan me goed voorstellen dat je begint op een praktisch moment, dus na maart de pil eruit. En ik vind het knap van de stellen die rustig een maandje over kunnen slaan als dat beter uit komt. Maar ik kon dat niet, eenmaal bezig wil je NU! en dan is iedere maand wachten er 1 te veel. Gelukkig hebben wij het niet besloten, want nr 1 liet 13 rondes op zich wachten en voor nr 2 zijn we ook al weer 6 rondes verder, en ik ben net als de meesten, ik wil nu!
In het begin denk je daar misschien nog over na. Nu hoop ik gewoon dat ik überhaupt al zwanger mag worden en blijven en wil ik geen kans onbenut laten. Maar voor de dames die makkelijk zwanger worden: waarom niet, luxe positie!
Vind de verjaardag van mijn oudste ideaal was niet gepland liep zo na 2 jaar was blij dat lukte wou dat ze niet op mijn verjaardag kwam dat deed ze ook niet gelukkig 8 dagen later was ze er 1 dag voor de uitgerekende Datum.Nu ongepland zwanger en had nog morning after pil genomen want wou echt geen December kindje maar zoals het eruit ziet krijgen we die toch echt het zij zo en is een geschenk dat ze überhaupt eraan komt en inderdaad gewoon een luxe probleem we vinden er wel een oplossing voor
Nee geen rekening mee gehouden. Kon ook niet met mijn onregelmatige cyclus. Dl is 12 december jarig. Lekker dicht na sinterklaas. En zl is 5 dagen voor mij jarig. Dus zeker niet lekker gepland haha
Wij hebben wel een maandje overgeslagen. Ik zou dan namelijk precies uitgerekend zijn in de zomervakantie als mijn ouders, broers/zussen en schoonouders op vakantie zouden zijn (allemaal naar Frankrijk en allemaal al geboekt dus die gaan echt niet thuisblijven). En het zou me echt vreselijk lijken om te bevallen en dat er dan helemaal geen familie is! Dus vandaar die maand overgeslagen, maar verder geen rekening gehouden met verjaardagen, feestdagen etc. Als ik geen miskraam had gehad dan was ik eigenlijk uitgeteld geweest de dag voor mn eigen verjaardag
Als het je eerste kindje is en je bent nog maar 3 maanden bezig, zou ik wel een maandje minder serieus durven klussen. Maar bij onze 2e, die maar niet kwam interesseerde me het echt niets meer of het wel of niet uit zou komen... het is wel iets om over na te denken, maar valt jammergenoeg niet te plannen. Succes ermee!
Toen we de eerste ronde in gingen zei ik tegen ML dat het wel grappig zou zijn als het raak zou zijn, want dan zou ik tussen kerst en nieuwjaar uitgerekend zijn. Er gingen bij hem precies alarmbellen rinkelen want dat wou hij niet. Maar heb hem toch kunnen overtuigen hier geen rekening mee te houden want hoe groot was de kans... Uiteindelijk was het die ronde niet raak, maar ik was blij dat we de kans niet onbenut gelaten hadden
Daarbij.. van mijn miskraam was ik uitgerekend in december. Ik had liever een 'onhandige' maand hoor.. En tja, wat is onhandig? Het gaat om 1 verjaardag.
Ik denk dat je dat al snel loslaat als je het gaat proberen. Dan maakt die datum je echt niks meer uit. Maar als je gaat plannen, ja dan zou ik het wel buiten de feestdagen om doen mijn verlof bestaat uit alleen maar feestdagen, en dikke kans dat de kleine rond kerst of oud en nieuw wordt geboren. Vind dat zelf erg slecht gepland haha. Maar onze wens was zo sterk, dat we daar echt geen seconde rekening mee hebben gehouden. Zwangerschap en geboorte vallen niet te plannen.
Ik zou er geen rekening mee houden, aangezien alles niet te plannen is. Toen ik gestopt was met de pil hebben we gewoon de zomervakantie geboekt etc, aangezien je nooit weet hoe lang het duurt...
als ik niet die maand zwanger was geworden van onze dochter had ik nog een maandje overgeslagen. wilde niet met de december maand alles combineren. gewoon totaaaal niet handig hihi
Haha ik snap je! Maar ik dacht eerst ook zo, maar tegenwoordig let ik er niet op. Mn familie is te groot hihi! Januari, mn vriend, mn ma, t nichtje van mn vriend. Februari, mn oude buurvrouw, mn oude buurjongen (zijn net familie), mn zus. Maart, mn broer, schoonzus, mn nichtje April, mn zus, mn schoonzus. Mei, onze baby, trouwdag van mn zus, mn oude buurmeisje Juni, mn broertje, de zwager van mn vriend, zus van mn vriend en een neefje van mn vriend, mn pleegzusje Juli, mn broer, t zusje van mn vriend, neefje van mn vriend. Augustus, ik, mn stiefma, en mn schoonvader. September, mn neefje, mn zwager, Oktober, mn beste vriendin, oude buurmeisje. November, mn stiefzoon, mn zwager, mn nichtje, mn pleegbroer December, nog niemand Dus nee, ben niet meer aan t plannen, hihi